Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Sanny_lief schreef:Sorry, kan niet met je meedoen. Ben sinds 1 maart gestopt! Ben er tot nu toe erg blij mee. Moet wel eerlijk zeggen dat ik af en toe nog stiekum een heisje neem van een vriendin. Maar ik vind dat dat wel mag, weet ook dat ik het zo alleen maar moeilijker voor mijzelf maak.
Ik ben gestopt door Niquitin pleisters te plakken. Bij die pleisters steek je zeker geen sigaret op, dan ben je verschrikkelijk ziek daarna. De pleister zelf bevat al zoveel nicotine dat ik er behoorlijk stoned van ben geweest.
Iig heel er veel sterkte!! Je kan het best!
Marigold schreef:Succes Cindy, als je het echt wilt dan lukt het je.
het is even een omslag naar een nieuwe 'identiteit' als niet roker maar het went en je zal super trots op jezelf zijn!
Laat je vader maar mooi zien dat je het wél kan!!
Ik ben zelf nu 1 maand van het roken af, en ben er al gewoon bijna helemaal aan gewend terwijl ik de gewoonte had om te pas en te onpas te gaan roken...
Dit is veel beter en ik voel me ook echt beter nu
en als ik het kan.......
Cindy6 schreef:IK ben nu ook gestopt ehm sinds vanmorgen ik ben begonnen met pleisters
ik heb 14 jaar gerookt en rookte echt over de 30 sigaretten per dag dat is echt veel deed het meer uit verveling ben benieuwd hoelang ik het echt gaat volhouden want begin het vies tevinden. Als ik naar me pa kijkt die stik zowat in zijn eigen slijm en dat wil ik echt ook niet die rookt echt 2 pakjes zware shag per dag. Heb het zitten aankijken voor mij een goed idee om zelf testoppen dus ik doe mee