[Centraal] Tattoo's

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Paardenmeis1

Re: [Centraal] Tattoo's

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-11 11:08

Oke, we lopen met het idee dat als we gaan trouwen (hij moet nog op zn knieen hoor :+ maar we hebben het er wel eens zo over) om dan de voorletter van de ander op de ringvinger te zetten. Wel echte ring eroverheen, maar daaronder alleen de voorletter en misschien een klein sierlijntje ernaast ofzo.

Caresse07

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-11 11:09

Hmmm dat zou ik dan zelf weer niet doen :n
Stel dat het toch ooit mis gaat, loop je met iemands voorletter op je
vinger, zou ik zelf niet willen.

Janne_ABC

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-11 11:10

Heeft iemand een link naar die site van JoyD? Ik heb terug gelezen maar ik kon hem niet vinden...

Saskiaatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-11 11:10

Ik heb de voorletters van m'n paard en hond, maar dat zal nooit overgaan.
Van een ander mens zou ik het risico niet nemen (tenzij van m'n ouders/kind).

Paardenmeis1

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-11 11:11

@PJ: Dat is een keuze :) Maar dat is met wel meer tattoo's met namen denk ik. 1 letter kan je nog makkelijk doorkrassen.

Saskiaatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-11 11:11

Janne_ABC schreef:
Heeft iemand een link naar die site van JoyD? Ik heb terug gelezen maar ik kon hem niet vinden...

www.lowvoltageink.nl

_Lola_

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-11 11:13

Op een vinger? Lijkt me moeilijk om daar dan nog iets heel anders van te maken hoor! Vind het idee opzich wel mooi maar kan je dan niet een bepaalde letter nemen die voor jullie allebei iets betekend? Ik zeg maar iets, een I van infinity, de L van liefde/love, de E van Endless, de F van forever. Hahaha (klinkt wel erg zoetsappig he :p)

Caresse07

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-11 11:18

Miseria schreef:
@PJ: Dat is een keuze :) Maar dat is met wel meer tattoo's met namen denk ik. 1 letter kan je nog makkelijk doorkrassen.

Ja helemaal eens, dat is een keuze :j

Daarom zei ik ook, dat ik dat niet zou willen, maar kan me best voorstellen dat een ander
het wel wil :)

ivy_power89

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-11 11:19

ik zou ook never nooit de naam of letter van mijn vriend laten zetten, ook niets wat een betekenis tussen ons heeft, stel dat het over is. dan zit je nog met iets wat van "ons" is......

Toess

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-11 11:22

Ben blij dat ik niet de enige ben die Joy zo goed vindt :D
Over een paar uurtjes zit ik bij haar in de stoel, heb dr zin in!

Ze heeft in principe een wachtlijst van een 2 á 3 maand, maar soms kan ze je ook ergens tussen passen, hangt er vanaf hoeveel geluk je hebt ;)
Mij kon ze ook vrij snel doen omdat ik niet zo'n grote tatoeage krijg.

En eh als je Joy een heeeel eind vind rijden, ze zit bij de winkelstraat dus dan maak je er toch een dagje uit van of een boktmeeting _O-

Paardenmeis1

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-11 11:22

_Lola_ schreef:
Op een vinger? Lijkt me moeilijk om daar dan nog iets heel anders van te maken hoor! Vind het idee opzich wel mooi maar kan je dan niet een bepaalde letter nemen die voor jullie allebei iets betekend? Ik zeg maar iets, een I van infinity, de L van liefde/love, de E van Endless, de F van forever. Hahaha (klinkt wel erg zoetsappig he :p)

Haha ja dat zou ik wel leuk vinden, maar vriendlief gaat dat niet doen := . Sowieso laat ik dan alsnog een tattoo zetten die op hem gericht is :) .Maar op zich kan je over een letter gewoon een 'echte' ring laten zetten.

Eerst riep ik altijd dat ik nooit de naam/letter van mijn vriend/man zou laten zetten, want alles kan kapot (dat heb ik geweten, na 5,5 jr relatie). Nu ik hem heb ontmoet ben ik daar volledig van teruggekomen. Hij is alles wat ik nodig heb en waar ik gelukkig mee ben, andersom hetzelfde. We hebben beide moeilijke relatie(s) achter de rug en weten misschien juist daarom wel hoe het moet voelen.. en dat is zó.

Saskiaatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-11 11:26

Anna-Jelly schreef:
Ben blij dat ik niet de enige ben die Joy zo goed vindt :D
Over een paar uurtjes zit ik bij haar in de stoel, heb dr zin in!

Ze heeft in principe een wachtlijst van een 2 á 3 maand, maar soms kan ze je ook ergens tussen passen, hangt er vanaf hoeveel geluk je hebt ;)
Mij kon ze ook vrij snel doen omdat ik niet zo'n grote tatoeage krijg.

En eh als je Joy een heeeel eind vind rijden, ze zit bij de winkelstraat dus dan maak je er toch een dagje uit van of een boktmeeting _O-

Als ik haar tattoo's zie begint het toch wel heel erg te kriebelen. :=

Caresse07

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-11 11:28

Hier hetzelfde hoor, het is eigenlijk maar goed dat ze zo ver
weg zit :D

Inney

Saskiaatje

Voor een tattoo heb ik dat wel over. :D
Ik wist zeker dat m'n volgende de laatste zou worden, maar ik twijfel nu toch wel. :')

_Lola_

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-11 11:51

Niemand meer een mening over wle of geen bloem erbij?? :D

apincy

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-11 11:57

Saskiaatje schreef:
Janne_ABC schreef:

http://www.lowvoltageink.nl

daar staan zeker hele mooie op :j

diesel_

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-11 11:59

zucht ik vind het echt zo moeilijk om iets te vinden.. dit blijft een lange zoektocht!
Ik wilde altijd al iets, nu weet ik de plek wel zeker: op mijn voet ergens.

Onze kat heeft epilepsie en dat is een beetje een tikkende tijdbom. Het kan enorm lang goed gaan op de medicatie, maar het kan ook verergeren, waardoor ze een zombie wordt. Het beestje maakt mij zo enorm gelukkig en geeft mij zoveel liefde, na een moeilijke tijd van het huis uit moeten etc..
Daarom wilde ik iets kat achtigs, maar een kat daar kom ik echt niet uit. Ik hou niet van je eigen kat bv, meer van iets abstracts.. Een kattenpootje vind ik ook erg leuk, maar zo standaard..

nu kwam ik latijnse spreuken tegen, die vind ik ook heel mooi, maar daarover lees je weer dat iedereen dat doet..

je zet een tattoo natuurlijk echt voor jezelf, daarom moet ik nog lang nadenken, maar wat een moeilijk iets zeg!!

apincy

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-11 12:00

_Lola_ schreef:

zal gewoon eerst het resultaat afwachten en anders kun je hem later er als nog bij laten zetten .

Inney

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-11 12:02

_Lola_

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-11 12:11

apincy schreef:
_Lola_ schreef:

zal gewoon eerst het resultaat afwachten en anders kun je hem later er als nog bij laten zetten .

Hmm ok geduld dus hahaha..

Vind dat onderste poesje echt supergaaf!!

BiBiQ

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-11 12:24

Dat onderste poesje vind ik inderdaad wel heel erg leuk!!!

Elma_

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-11 12:27

_Lola_ schreef:

Vind met bloem erbij mooier :j Alleen zit die steel er dan zo 'raar' doorheen... maar je moet natuurlijk doen wat jij het mooist vind :D

Essie73
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-11 12:30

_Lola_ schreef:
Meiden ik zit met iets. Komen even een paar fototjes aan en heb ook Marsha al gemaild.
Ok jullie weten dat ik bezig ben met mijn rug en morgen heb ik mijn laatste? sessie.

De opzichzelfstaande stukken ben ik echt onwijs blij mee. Maar als ik in zijn geheel kijk dan stoor ik mij aan het stukje net onder de vlinder en boven de bloemen. Vind dat zo "net niet". Heb het de vorige keer al gehad met Marsha over eventueel nog een bloem daar erbij, zou best kunnen omdat die lijnen zo licht zijn. Maar wat vinden jullie?
En misschien moet ik gewoon even geduld hebben tot het helemaal af is maar kijk nu al 2,5 week en blijf daar mee zitten!! Aan de andere kant vind ik het ook weer zonde want Mars heeft die lijnen echt super mooi gemaakt.. Arghhh...

Ik zou het zo laten, denk dat je even moet wachten tot alles af is. Dan is het wel 1 mooi geheel. Ben bang dat het weer net TE wordt als je er nog een bloem tussen doet. Vindt hem zo erg mooi...

Essie73
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-11 12:38

Ik vindt dit paard helemaal geweldig

Afbeelding