Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Janne_ABC schreef:Heeft iemand een link naar die site van JoyD? Ik heb terug gelezen maar ik kon hem niet vinden...
_Lola_ schreef:Op een vinger? Lijkt me moeilijk om daar dan nog iets heel anders van te maken hoor! Vind het idee opzich wel mooi maar kan je dan niet een bepaalde letter nemen die voor jullie allebei iets betekend? Ik zeg maar iets, een I van infinity, de L van liefde/love, de E van Endless, de F van forever. Hahaha (klinkt wel erg zoetsappig he :p)
Anna-Jelly schreef:Ben blij dat ik niet de enige ben die Joy zo goed vindt
Over een paar uurtjes zit ik bij haar in de stoel, heb dr zin in!
Ze heeft in principe een wachtlijst van een 2 á 3 maand, maar soms kan ze je ook ergens tussen passen, hangt er vanaf hoeveel geluk je hebt
Mij kon ze ook vrij snel doen omdat ik niet zo'n grote tatoeage krijg.
En eh als je Joy een heeeel eind vind rijden, ze zit bij de winkelstraat dus dan maak je er toch een dagje uit van of een boktmeeting
Saskiaatje schreef:Janne_ABC schreef:Heeft iemand een link naar die site van JoyD? Ik heb terug gelezen maar ik kon hem niet vinden...
http://www.lowvoltageink.nl
_Lola_ schreef:Meiden ik zit met iets. Komen even een paar fototjes aan en heb ook Marsha al gemaild.
Ok jullie weten dat ik bezig ben met mijn rug en morgen heb ik mijn laatste? sessie.
De opzichzelfstaande stukken ben ik echt onwijs blij mee. Maar als ik in zijn geheel kijk dan stoor ik mij aan het stukje net onder de vlinder en boven de bloemen. Vind dat zo "net niet". Heb het de vorige keer al gehad met Marsha over eventueel nog een bloem daar erbij, zou best kunnen omdat die lijnen zo licht zijn. Maar wat vinden jullie?
En misschien moet ik gewoon even geduld hebben tot het helemaal af is maar kijk nu al 2,5 week en blijf daar mee zitten!! Aan de andere kant vind ik het ook weer zonde want Mars heeft die lijnen echt super mooi gemaakt.. Arghhh...