Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Corelli schreef:Heel mooiWaar heb je die nou uiteindelijk besteld?
Bienotje schreef:Rebeccaa, mijn ervaring met The falsies is juist tegenovegesteld. vind die best fijn, je moet hem wel subtiel je wimpers spreidend opbrengen. Anders wordt het snel klonterig, maar effect heeft íe zeker wel bij mij
Rebeccaa schreef:Ik lees nu het topic door maar kan hierover niets vinden eigenlijk en ik heb even een vraagje, waarop ik hoop iemand van jullie het antwoord weet.Waar is een wimperkruller nou precies goed voor, zie je echt veel verschil en hoe werkt het? Want ik heb van mezelf hele korte wimpers en vind dat echt niet mooi..
Hhilde schreef:Ik krul m'n wimpers (eindelijk iets waar ik wél verstand van heb in dit topic), en het maakt wel degelijk verschil! Ik geloofde ook niet zo dat het echt zou werken, maar de eerste keer dat ik mijn wimpers had gekruld vroeg er iemand 'Huh? Het lijkt wel alsof je grotere ogen hebt als gisteren?'
Omdat je de wimpers meer naar boven zet, lijken je wimpers langer en je ogen groter.
Hoe wil je het trouwens voor elkaar krijgen dat je wimpers in je wenkbrauwen gaan zitten @Fiffill? Dat zou bij mij met langere wimpers nog niet eens lukken.. Maar ik heb hele diepliggende ogen, jij misschien wat minder ofzo? Probeer me echt een voorstelling te maken maar ik kan het me niet voorstellen