Hoe je ogen mooier laten lijken? Deel 2

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-11 12:27

Ja maar ik weet niet of het handig is als ik m'n haar op steek ofzo... Ik ben altijd een beetje huiverig met haarspullen weggeven die niet bevallen, er komt altijd een moment dat het ineens wel lekker gaat met dat spul...

Grapjasjes12

Re: Hoe je ogen mooier laten lijken? Deel 2

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-11 12:39

:') Grijp ik weer mis _O-

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-11 12:43

Als mn geld er is, bestel ik het voor je!

xDramaQueen

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-11 16:30

Yay, eyeliner binnen :D ik loop in mijn pyjama dus even mijn 2 minuten make-up versie :')

Omdat foto's meer zeggen dan woorden:

Afbeelding
Ik gebruik toch maar het kleine kwastje, de eyeliner kwast geeft een veel te dikke lijn :=

Afbeelding

Afbeelding

nooit meer vloeibare eyeliner voor mij, normaal was ik altijd al in 10 minuten klaar met mijn makeup, maar nu met eyeliner gel ben ik helemaal snel klaar _O-
zal nog wel een keer een foto maken als het helemaal netjes en strak zit :j

Corelli

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-11 16:32

Heel mooi :j Waar heb je die nou uiteindelijk besteld? :)

Kiwipitje

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-11 16:37

Wauw mooi hoor!

xDramaQueen

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-11 16:40

Corelli schreef:
Heel mooi :j Waar heb je die nou uiteindelijk besteld? :)

http://www.beauty88.nl/color-eyeliner-t ... d67379196a

snelle levering, alleen zat het in een envelop en die paste niet door de brievenbus, boze postbode dus :')

heb die van ebay van 0,95 cent toch ook maar besteld, mocht ik er jeuk van krijgen wilde mijn zusje hem wel hebben :j
ik ben soms nog (best wel vaak eigenlijk) erg lomp en wrijf dan in mn ogen, net ook en t bleef netjes zitten, echter krijg je het er zelfs met makeup remover bijna niet af :') en als je het er af hebt zie je er uit als een panda. scheelt weer, hoef ik me maar 1x in de week op te maken _O-

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-11 16:57

Ik lees nu het topic door maar kan hierover niets vinden eigenlijk en ik heb even een vraagje, waarop ik hoop iemand van jullie het antwoord weet. :o Waar is een wimperkruller nou precies goed voor, zie je echt veel verschil en hoe werkt het? Want ik heb van mezelf hele korte wimpers en vind dat echt niet mooi..

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-11 17:00

Bienotje schreef:
Rebeccaa, mijn ervaring met The falsies is juist tegenovegesteld. vind die best fijn, je moet hem wel subtiel je wimpers spreidend opbrengen. Anders wordt het snel klonterig, maar effect heeft íe zeker wel bij mij :j

Ja ik weet niet! Een vriendin van mij vindt het echt top mascara, maar de mascara die ik dus weer top vind, heeft zij echt een hekel aan haha. Dus ik denk dat dat ook deels ligt aan wat voor wimpers je hebt?

xDramaQueen

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-11 17:02

Rebeccaa schreef:
Ik lees nu het topic door maar kan hierover niets vinden eigenlijk en ik heb even een vraagje, waarop ik hoop iemand van jullie het antwoord weet. :o Waar is een wimperkruller nou precies goed voor, zie je echt veel verschil en hoe werkt het? Want ik heb van mezelf hele korte wimpers en vind dat echt niet mooi..

je wimpers staan dan omhoog, zoals je bij mijn foto ziet staan ze nu eigenlijk een beetje recht naar voren, daar heb ik geen wimperkruller gebruikt.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-11 17:17

Oké dankjewel! En dan lijken je wimpers ook langer of niet?
Mooie ogen heb je trouwens :o.

Twaalf

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-11 17:34

Mooi DQ!
Ik loop ook elke ochtend te klooien met vloeibare eyeliner :\

xDramaQueen

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-11 17:59

dan kan ik je aanraden om dit te nemen :j ik vind het ideaal :j

Fenrir

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-11 17:59

Mooi DQ en wat een mooie kleur ogen heb jij <3

xDramaQueen

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-11 18:11

Thanks, :D al vind ik m'n ogen vrij "dof" daar lijken, zomers heb ik hele blauwe ogen maar swinters best donker :')

Fenrir

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-11 18:12

Ik vind ze zo ook al blauw hoor :')

quincy123

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-11 20:22

Ziet er goed uit DramaQueen! Je hebt inderdaad fel blauwe kijkers, prachtig :)
Kan nu ook niet meer wachten tot mijn geleyeliner binnen komt.
Donderdag op marktplaats een heel erg leuk wit sidetabletje gekocht, nu omgedoopt tot makeup tafel! Ik ben gelukkig :D en vriendlief ook want die heeft weer wat ruimte in de badkamer :Y)

Lon83

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-11 20:24

Ik vind t ook mooi! Ook mooi om de rest neutraal te houden (weet dat 't nu maar even snel snel was, maar misschien iets om zo door te zetten!). Zeker met zo'n zwarte lijn vind ik t altijd mooi om echt de aandacht daarop te houden, en verder niet teveel kleur enzo te gebruiken :)

xDramaQueen

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-11 00:03

ik draag alleen eyeliner en mascara, altijd, alleen dan zit het iets strakker, ik draag overdag zelfs eigenlijk bijna nooit makeup :)) en in de club(werk)/uitgaan etc draag ik het dus zoals hierboven (wel wimpers gekruld)

Fenrir

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-11 00:10

Maakt het echt zoveel uit als je je wimpers krult? Ik heb het nog nooit geprobeerd, maar ben bang dat als ik het doe ze echt de hele tijd in mijn wenkbrauwen gaan zitten :+

Hhilde

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-11 01:01

Ik krul m'n wimpers (eindelijk iets waar ik wél verstand van heb in dit topic :')), en het maakt wel degelijk verschil! Ik geloofde ook niet zo dat het echt zou werken, maar de eerste keer dat ik mijn wimpers had gekruld vroeg er iemand 'Huh? Het lijkt wel alsof je grotere ogen hebt als gisteren?' :') Omdat je de wimpers meer naar boven zet, lijken je wimpers langer en je ogen groter.

Hoe wil je het trouwens voor elkaar krijgen dat je wimpers in je wenkbrauwen gaan zitten @Fiffill? Dat zou bij mij met langere wimpers nog niet eens lukken.. Maar ik heb hele diepliggende ogen, jij misschien wat minder ofzo? Probeer me echt een voorstelling te maken maar ik kan het me niet voorstellen :=

babydolll

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-11 01:55

Mag ik me ook melden? Ik heb groene ogen en gebruik alleen een liner( zo eentje met een dunne kwast, rimmel ect) verder heb ik helena rubinstein mascara en gebruik ik van dat goedkope khol wat ik eerst in de fik steek :+
Ik heb ook een hele hoop junk van coastal cents, 20 brushes oid, contour pallete en 3 88 palletes, vind de kwaliteit echt tegenvallen en heeft me een mep geld gekost |(
Wat ik zelf trouwens ook heel belangrijk vind is goede concealer en foundation en passende, nette wenkbrauwen. Zag van de week iemand die prachtig opgemaakte ogen had, alleen van haar wenkbrauwen waren maar een paar sprietjes over :7

xDramaQueen

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-11 01:55

Fiffill schreef:
Maakt het echt zoveel uit als je je wimpers krult? Ik heb het nog nooit geprobeerd, maar ben bang dat als ik het doe ze echt de hele tijd in mijn wenkbrauwen gaan zitten :+

wil morgen wel ff voor en na foto maken, ik heb hele lange wimpers, als ik ze krul kan ik m'n bril niet op :')

Corelli

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-11 10:00

Bij mij is het ook een wereld van verschil, want ik heb echt hele lange hang-wimpers :\ Als ik ze krul dan scheelt dat een hele hoop :j Overigens blijven ze niet de hele dag in de krul, het zakt al vrij snel weer uit :=

Ik kreeg trouwens nog twee tips van een visagiste, die ik graag doorgeef :D
1. Hou je wimperkruller eventjes in de warme lucht van je föhn zodat hij warm wordt..Hierdoor schijnt hij beter te krullen
2. Krul niet allleen bij de aanzet, maar begin daar en schuif steeds een heel klein beetje op..Hierdoor wordt de wimper gekruld tot aan het uiteinde (ik krulde altijd alleen de aanzet namelijk :=)

Fenrir

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-11 10:17

Hhilde schreef:
Ik krul m'n wimpers (eindelijk iets waar ik wél verstand van heb in dit topic :')), en het maakt wel degelijk verschil! Ik geloofde ook niet zo dat het echt zou werken, maar de eerste keer dat ik mijn wimpers had gekruld vroeg er iemand 'Huh? Het lijkt wel alsof je grotere ogen hebt als gisteren?' :') Omdat je de wimpers meer naar boven zet, lijken je wimpers langer en je ogen groter.

Hoe wil je het trouwens voor elkaar krijgen dat je wimpers in je wenkbrauwen gaan zitten @Fiffill? Dat zou bij mij met langere wimpers nog niet eens lukken.. Maar ik heb hele diepliggende ogen, jij misschien wat minder ofzo? Probeer me echt een voorstelling te maken maar ik kan het me niet voorstellen :=

Omdat ze lang zijn, al wat naar boven krullen en ze als ik mascara op doe (en m'n ogen iets verder opensper) al in mijn wenkbrauwen zitten (mijn wenkbrauwen zullen ook niet heel ver van m'n ogen afzitten, ik moet na het make-uppen altijd mascara uit m'n wenkbrauwen vissen :') ), wat dus ook gebeurd als ik frons oid :+ dus vraag me af of dat erger wordt als ik ze zou krullen. Ik weet ook niet of dat wel nodig is/effect heeft, eigenlijk.. maar zou het best eens willen proberen. :))

Edit; even ter verduidelijking, dit is m'n oog zonder make-up (z/w want dan zie je het iets beter) en dan zie je dus dat m'n wimpers dan al net aan in mijn wenkbrauwen zitten. En dat gat in m'n wenkbrauw is nu gelukkig weer dichtgegroeid, was heel raar dat zat er ineens. :+
Maar met make-up komen ze dus meer "in" mijn wenkbrauwen uit, alleen steken ze dan wel iets naar voren dus zitten ze er meestal niet in... maar als ik ga krullen, krullen ze er misschien juist wel in, dat bedoelde ik. :P
Afbeelding