Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
ik probeerde nog om vroeger te mogen maar dat werd snel de kop in gedrukt.
En heb te veel respect voor hem om er hard tegen in te gaan

"
) dus ik "ja hoor toe maar". En ik neem mijn bandana af en ga zitten, hij bekijkt het eens zegt hij "zo dat is wel een erg groot stuk dat ze hebben weg gehaald..." Het stuk is trouwens idd 8*10 cm. Hij vond de wonde al heel mooi uit zien en de mevrouw van de E.E.G zei daarna ook dat het haar verbaasde hoe mooi het al genezen was.
" en toen begon ie te lachen en was het ijs eigenlijk helemaal gebroken. Moest ook nog in zijn vingers knijpen zegtie "jij had links toch krachtverlies" waarop ik: "uhu" kijkt ie zo van "nah dan heb je goed getraind want nu ben je links sterker
"
" Dus juwelen uit, oorbellen uit, nog een beetje met hem gelachen en dan terug naar beneden waar een E.E.G gemaakt werd (zo zendertjes op je hoofd die dan meten oid) En dan huppa, terug naar de neuroloog die zei "ik heb ondertussen je dossier ook even door genomen" waarop ik "jij liever dan ik
" en toen kwam uit leg.
die onthou ik Guinevere
Dus op familie-feestjes hangen we veel bij elkaar
En je ziet er super uit, je straalt gewoon. Super!
Mickey schreef:Toch fijn dat het zo goed gaat. Beter dat het allemaal bovenverwachting gaat dan dat je telkens hoort, we hadden gehoopt dat je nu al verder zou zijn.
Fijn hoor, maar ergens verbaast het me ook weer niet dat het zo goed gaat. Dat past helemaal bij je
)
(Ja ayasha die niet meer weet wat zeggen.
)
Ik vind het wel boeiend eigenlijk. 
(uit zoveel nog niet)

Mijn "mentale afsluiting" zegma 
)
Ayasha schreef:Hahaha thanks Electra!
Ik wilde hem hier voor al (had al een afspraak) maar nu heeft ie gewoon een betekenis bij.
Ik ben wel erg benieuwd naar de uitslagen van het onderzoek. Inmiddels zijn we een week verder dus nog lang niet alles is binnen (hij schatte een 3tal weken) dus ik tel ongeduldig af. Wachten is echnie leuk!
Ook heb ik vandaag dankzij mijn bazen mijn documenten voor deeltijdse werkhervatting kunnen versturen. Ik heb als voorstel gedaan om 5 dagen per week 4 uur te werken zodat ik in het ritme kom. Mijn bazen zijn akkoord maar de hogere moeten ook akkoord gaan natuurlijk. Ben eens benieuwd.
Gisteren kon ik die van de CM (zorgverzekering) wel door de telefoonlijn heen trekken :o
. 
En daarbij, als ik idd dingen over gehouden heb (niet dat ze na 6 maanden al wat gevonden hebben buiten mijn overgevoeligheid van mijn been en lichte gevoelsvermindering in mijn hand) kan ik er maar beter snel achter komen. En dan nog, als die dingen er nog zijn ga ik aar toch mee moeten leren leven dus of ik nu volgende week ga werken of volgend jaar. Ik zal het toch moeten leren he

) en had nog geen tien minuten later mijn mail