Mwah t gaat heb wel vrij regelmatig dat ik een 'fout' tussendoortje neem.
Butterfly
Geplaatst: 15-02-11 11:32
*BLIJHEID* Gisteren ging ik op de weegschaal staan (avond), gewoon om eens te checken. Toen woog ik hetzelfde als een paar dagen terug 's ochtends. Ik al een beetje blij, maar ik wilde toch maar even afwachten tot vanmorgen Resultaat: -1,4!!!!! Totaal nu: -4 kg
Gisteren voor het eerst mee gedaan met Zumba Vriendlief voelde zich niet lekker dus ben braaf in m'n eentje naar de sportschool gegaan. Ik vond het wel grappig, dus misschien maar wat vaker gaan doen.
Kiannah: Goed zo meid! Tyrcanol: Stom he! 2 in 1 pakje, maar knap hoor!
Vandaag: O: Yoghurt met fruit van Linessa (250 gram) T: 1 sinaasappel L: 3 rijstewafels met halvajam, 1 kiwi en 10 walnoten T: 1 appel en snelle jelle Ik had een super lekker recept gevonden dus vanavond ff uit proberen Pasta (100 gr. van die grappige strikjes ) kipfilet, spinazie, champignons, tomaatjes en boursine cuisine
Goed zo Mikkk! Nu jezelf trakteren met een stukje taart :-p
Geintje. Ik zit nu te snoepen
ponymeid1
Geplaatst: 15-02-11 13:07
Bijna wel hè
Ik ben me aan het voedingswijzer eetpatroon aan 't houden. Komt uit op 1600 kcal en bevat de goede verhouding mbt de 'schijf van vijf'. Maar dat betekent geen zoetigheid meer 's ochtends. En dan kost het wel heel veel moeite om 3 boterhammen weg te werken. Heb 20 jaar niet anders gedaan dan 's ochtends zoetigheid eten op brood
Ben nu op m'n 2e dag en heb serieus geen honger en een lekker 'verzadigd' gevoel. Nice!
Butterfly
Geplaatst: 15-02-11 13:14
Ik zal straks even eten en dan naar de winkel, heb tegenwoordig mijn eigen tussendoortjes ik ga niet voor de stroopwafels en de -dit-met-echte-roomboter-bereid enzo En nu heb ik alleen nog rijstwafels, dus ik ga weer even inslaan
Lijstje: O: 2 bruine boterhammen met appelstroop, glas (helaas volle, hebben niks anders) melk T: niets, ontbijt was wat later L: 3 bruine boterhammen met appelstroop T: 4 crackers (meergranen "cracotte" a 92 kcal per 3) met kaas en filet A: geen idee! T: weet ik ook nog niet B: straks in stevig tempo wandelen naar de winkel
ponymeid1
Geplaatst: 15-02-11 13:17
Kijk, jouw eetschema ziet er goed uit! Alleen kun je de appelstroop 's middags misschien verwisselen met vleeswaren? Vooral de variatie is heel goed (met kaas en filet , top!)
Aranel
Geplaatst: 15-02-11 13:19
Ik meld me hier ook weer als het goed is Heb al een aantal pagina's bijgelezen, goede resultaten weer! Ik heb de afgelopen anderhalve week totaal niet meer gelet op wat ik at, vanaf gisteren ben ik weer 'streng'