Die foto!
Duikbriljatter! Die heb ik ook. 
Daisy gaat lekker veel zonnebanken en had weer last van de bejaardensoos.
ceesje schreef:O saskia wat grappig ik heb mijn eerste zwempak gekocht en dat is een adidas , en die zit mij juist als gegoten , met een hoge heuplijn en goed strak ( maat 36) , dat badpak op de foto is wel super elegant , dan gaat Ceesje maar eens even googlen.
Vera lekker dat je badpakloos kan zwemmen
Jolien ik heb bij je fokt topic bericht geplaatst , wat heb je een goed onderwerp aangereikt !!!
Vanavond ben ik gaan zwemmen , en heb veel borstcrawl gedaan , zeg ik met enige trots ( na een maand niet meer gezwommen te hebben)
En Nancy welkom.( wij hadden een paar pagina s geleden een snelle topicgenote , leuk voor haar dat je wedstrijd gezwommen hebt)
Haha. Nou toen ik nog wedstrijden zwom, werd je door iedereen echt met de nek aangekeken als je dat droeg. Echt dikke onzin, maar in onze ogen kon het echt niet (dinnetje en ik waren niet de enige die dat vonden).
Dat badpak op de foto is niet meer te koop en op google ook niet te vinden. Wilde eerst ook een plaatje van google doen, maar die bestond dus niet, dus dan maar een waar ik zelf op sta.
Ik moet vanmiddag een fotoshoot doen en als ik op tijd terug ben, ga ik nog zwemmen. Dan heb ik mijn beweging wel weer gehad. Vanmorgen naar het dorp geweest (6km heen, 6 terug). Vanmiddag daar weer heen fietsen, dan met de trein en daar nog een stuk fietsen en ook weer terug natuurlijk. En dan snel eten en wéér die kant op fietsen, naar het zwembad.