Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
KellyG schreef:Wordt nog druk hier, hahahaa...
Welkom allemaal!
Wat een mooi kindje zeg!
Even een vraagje; ik wil een aantal kilo's kwijt, en na wat dieetboeken ed te hebben gelezen, heb ik besloten morgen een poging ye wagen via sonja bakker... Hebben de suikerpatienten hier dat welwwns geprobeerd en hoe ging dat met je suikerwaardes (beter, slechter, geen verschil)?
KellyG schreef:Wordt nog druk hier, hahahaa...
Welkom allemaal!
Wat een mooi kindje zeg!
Even een vraagje; ik wil een aantal kilo's kwijt, en na wat dieetboeken ed te hebben gelezen, heb ik besloten morgen een poging ye wagen via sonja bakker... Hebben de suikerpatienten hier dat welwwns geprobeerd en hoe ging dat met je suikerwaardes (beter, slechter, geen verschil)?
Valeria schreef:Welkom Nagano! tuurlijk mag je meekletsen!
Wat zijn die goede en slechte waar je het over had?mijn vader heeft namelijk ook diabetes...
KellyG schreef:ik ga het proberen met dat sonja bakker, en hou mn suikers gewoon goed in de gaten
gister dag 1 goed overleefd iig
werd vanmorgen ook voor het eerst sinds heeeeeeeeeeele lange tijd met een goede waarde wakker, 4.6
dat is een heel verschil met afgelopen tijd, hahahahaaa
Carolinef schreef:honeymoon? nou komt bij mij eerder over als bijna echtscheiding, ik vind niks zo lastig als suikers, nu weer verkopuden dus daar gaan we weer met die krengen, hoppa de lucht in
Carolinef schreef:ja ik heb 3 dgn een sensor gehad, enieg wat daar uit naar voren kwam is dat er bij mij helemaal geen regelmaat zit, behalve als ik bij mijn paarden ben dan stabilisreen mijn suikers
wat vervelend voor jowu vriend, maar de moed samen niet opgeven he toi toi toi
KellyG schreef:goedemorgen weer............
vanmorgen had ik zowaar weer een goede waarde........
ben ook weer aan het sporten geslagen sinds maandag. Maandag ben ik wezen fitnessen en gister 1,5 uur wezen lopen (gewoon wandelen, maar wel flink door wandelen)
denk dat dat ook wel veel aan mn waardes doet......
ben ik iig als ik straks weer lekker kan rijden, zelf iig op conditie (paard heeft schouders een soort van verrekt, staat al 4 weken stil en nog 3 weken te gaan aan boxrust, wat erna nog volt is even afwachten maar voorlopig gaat het nog niet beter)
Kentaro schreef:Wat super zeg!! Zou ik ook super blij van worden!!
Ik ken dat gevoel..... En precies wat je zegt, waarom zou je je daar druk om maken?! Zij zitten daar voor jou en niet andersom...Maar ik ga er ook iedere keer met lood in m'n schoenen heen.... Terwijl ik een super aardige dvp heb, maar ik prik zo goed als nooit en verzin daar dan iedere keer een smoes voor....
meikemarieke schreef:Maar wat denken ze dan te vinden bij je vriend? Want het is toch gewoon dat hij vaak te laag zit en weinig insuline nodig heeft? Dan zal zo'n sensor toch weinig toe te voegen hebben, lijkt mij??