En romeoluver inderdaad puur kopen, is het beste.

Mijn huid gaat eindelijk weer beter jeeej!

Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja
xCathy schreef:Welke reiniging zouden jullie aanraden voor een normale tot droge huid? Ik heb nu die blauwe wash-off van nivea maar ik heb het gevoel dat die te agressief is, hij is wel heel fijn om de rest make-up van m'n ogen te halen..
MaartPaard schreef:Iedereen gebruikt weer wat anders.. Dus er is niet echt een conclusie te trekken. Ik persoonlijk ben tegen al die chemische rotzooi die wordt gebruikt. Hou het maar lekker basic en bij natuur, eet gezond, drink kruidenthee en drink 1.5 liter water per dagHet zijn de hormonen dus 100% controle heb je er nooit op helaas..
MaartPaard schreef:Ik heb weer iets nieuws wat ik wil gaan proberen! http://www.damarde.nl
Het zijn allemaal geheel natuurlijke producten en daar ben ik helemaal gek op. Het schijnt dat deze vrouw al vele huidproblemen heeft opgelost. Ik heb haar al gemaild en heb ook een uitgebreide mail terug gehad.Citaat:Hallo MaartjeDe meeeters en bultjes komen mede door het gebruik van de kokosolie, tenminste als je het op je huid smeert.Eigenlijk heb je geen supplementen nodig als je gezond eet, het kan ook teveel worden , het wordt dan in je lichaam opgeslagen en ipv dat het helpt gaat het tegenwerken.Je lichaam wordt teveel belast en er ontstaat dan teveel stress, Ik zou je willen adviseren om niet meer dan 3 kopjes kruidenthee te drinken, 11/2 liter lauw water (heel belangrijk) geen melk of gewone kaas maar afentoe geitenkaas.4 keer per week s’morgens pap van ricedream, dat is lichtverteerbaar en kun je in de supermarkt kopen, gierstvlokken van de firma de Halm.Je doet 300 ml ricedream in een steelpannetje en ruim een half koffiekopje gierstvlokken, doorroeren , met 2 a 3 minuten is het klaar.Gierstvlokken bevat veel zink, ijzer en mineralen, goed voor je darmen en je huid.Je zult hier veel baat bij hebben, 2 dagen 2 bruine boterhammen met bijv, appelstroop of eko jam, 1 dag yoghurt met crusley en bijv cranberry’s en kokosvlokken erdoorheen.Alles te verkrijgen in de natuurwinkel.Niet teveel rauwkost, dat is moeilijk te verteren, maar winterkost,Het beste voor je huid is de crème voor de gemengde huid, die is afgestemd op jouw huidtype en bevat o.a. teunisbloemolie, met de juiste vetzurenik doe daar altijd een starterspotje bij (gratis) zonder etherische olie voor de eerste 4 dagen,dit om je huid te laten rusten,voordat je met de crème voor de gemengde huid begint.Als je je gezicht en hals reinigt, een washandje met lauwwarm water, daar je gezicht mee wassen, uitspoelen, dan een beetje reiniger verdelen en je gezicht wassen,uitspoelen en weer met lauwwarm water afnemen. Daarna de crème voor de gemengde huid aanbrengen, s’morgens en s’avonds.1 keer per 3 weken een groene klei masker, 1 ½ eetlepel klei, een klein scheutje olijfolie, aanmaken met water uit een flesje tot het een smeuig papje is,15 minuten laten staan, dan met een kwast op je gezicht en hals aanbrengen, 15 minuten laten inwerken ,afspoelen met ruim lauwwarm water en je crème opbrengen.Als je vragen of andere klachten hebt ,kun je me altijd even bellen 0229-210225.Succes!Met vriendelijke groeten, Marianne van HeertumHuidadviseusewww.damarde.nl
Ik ben benieuwd, ik vind het wel goed klinken en ik denk dat ik het maar ga bestellen. Schrikbarend duur vind ik het ook niet. Iemand verder misschien ervaring mee?
Horsjuh schreef:heeft er ook iemand ervaring met het stoppen met de dianapil ?
ik heb hem namelijk voorgeschreven vanwege mijn puistjes (1.5jaar geleden ongeveer) maar ben er wel 15 kilo dooraangekomenmaar ik ben bang dat als ik stop ik weer mijn puistjes terugkrijg!
iemand hier ervaring mee? al weet ik natuurlijk dat dat bij iedereen anders is
Dieuwke_ schreef:Ik heb ook de Clenziderm-lijn van Obagi. Heerlijk spul vind ik het. Heb wel nog de moisturizer erbij, ook van Clenziderm, omdat mijn huid heel heftig reageerde en binnen 2 dagen ontzettend was uitgedroogd. Maar het gaat nu prima, kan rustig zonder makeup de deur uit
ayo schreef:Ik vind je wel erg diehard tegen zogenaamd niet-natuurlijke oplossingen, MaartPaard. En chemisch, alles is chemisch ook jouw natuurproducten, die worden echt niet met de hand geplukt uit een weide vol mooie bloemen ergens in een idyllisch berglandschap. Het komt ook gewoon allemaal uit de fabriek.
Voor veel mensen werkt het wel goed, en voor je bewering dat het erger terugkomt en in hoeveel procent van de gevallen dat is, ben ik erg benieuwd naar wetenschappelijk bewijs
Marcella_e schreef:ik meld mij ook maar even. Ik ben 28 maar nog steeds niet van de pukkeltjes af.
Ik gebruik 2 x per dag vichy normaderm. het is e wel stukken minder, maar echt helemaal weg is het nooit.
Nu moet ik 2 maanden met de pil stoppen en hou me hard al vast want dan schieten ze als paddelstoelen uit de grond!
Heeft iemand hier goede tips voor een mooie gladde huid??