Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

ben wel erg blij mee.
  ben wel erg blij mee.  

Ik kon niet eens de deurklink naar beneden drukken, pff wat een gedoe was dat!! Ik heb een krukje in de douche gezet en heb mij op die manier gedoucht. Was iets veiliger, althans zo voelde het. Het kan echt zonder BH, ik denk zelfs dat het ook wel even goed is als ze even kunnen 'luchten'
 Ik kon niet eens de deurklink naar beneden drukken, pff wat een gedoe was dat!! Ik heb een krukje in de douche gezet en heb mij op die manier gedoucht. Was iets veiliger, althans zo voelde het. Het kan echt zonder BH, ik denk zelfs dat het ook wel even goed is als ze even kunnen 'luchten'  

Dus dat komt wel fijn uit.
 Dus dat komt wel fijn uit. nou echt, dat mens wat me rond ging leiden, ze dacht volgens mij dat ze tegen een 5 jarige aan het praten was.
 nou echt, dat mens wat me rond ging leiden, ze dacht volgens mij dat ze tegen een 5 jarige aan het praten was.  dus dat werkte een beetje op mn zenuwen
 dus dat werkte een beetje op mn zenuwen