Het ik ben begonnen met hardlopen topic V

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

WenK

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-10 08:32

Lekker lopen Evelijn, niet te veel vragen en warm aankleden. Zorgen dat je ook als je wandelt niet koud wordt.

Ik loop altijd zonder muziek en loop geen wedstrijden dus kan je niet helpen Elise...

Naar weer he vandaag Sak, hoop dat het vanavond wat opknapt, moet 2 paarden rijden.... buiten....

SAKKIA

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-10 08:40

Hoewel het hier nu wel strak blauw lijkt te worden :j

Zo heb even mijn nette tas opnieuw ingericht :j Ik had bij de kruidvat zo;n binnentasje gekocht en ik vind em nu al handig :+

EvelijnS

Re: Het ik ben begonnen met hardlopen topic V

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-10 08:49

Dat ga ik doen WenK, kan vast niet zoveel kwaad. :)

Ik zie hier nu een enorme regenboog, prachtig!

Mirkim

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-10 09:02

de shuttlerun, is dat met die piepjes? Wat naar dat je je benen zo nowijs voelt!

Goedemorgen allemaal trouwens :)

Ik zal mij eens maar gaan kllaar maken voor mijn eerste meters op weg naar de 10! Hier is het weer nog prima te doen! Daarna weer de hele dag achter de laptop bezig gaan voor mijn scriptie. Tussendoor nog maar wel even langs witte vriend. Gelukkig zijn wij in het bezit van een binnenbak, dat scheel echt zo enorm!!

Onder de Groningers onder ons: wie heeft er al wel eens mee gedaan met die plantsoenloop??

SAKKIA

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-10 09:14

Ik niet maar ik zat er wel aan te denken, maar dat is op 6 november toch? Dan kan ik namelijk niet, heb ik uiteraard muziek :+ In Drachten deze keer :j

SAKKIA

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-10 09:18

Mijn dagje voor vandaag:
o: 2 vk crackers met smeerkaas
t: evergreen
t: appel
l: 3 vk bh 2 kipfilet tuinkruiden en komkommer, 1 anijshagel, stuk je komkommer
a: stampot spruitjes met geruld rundvlees gehakt (zou dat gisteren eten, maar toen werd het wat anders)
t: weet ik nog niet

Kcal: 1079
Verz vet: 7 gram
Vet: 23 gram

Ik dacht dat ik op de goede weg zat qua eten, maar ik vind dit eigenlijk nog steeds te weinig :o

Mirkim

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-10 09:21

SAKKIA schreef:
Ik niet maar ik zat er wel aan te denken, maar dat is op 6 november toch? Dan kan ik namelijk niet, heb ik uiteraard muziek :+ In Drachten deze keer :j

Uhu, klopt, 6 november... Tja... Drachten en Groningen kun je inderdaad niet zo heel makkelijk combineren :D

SAKKIA

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-10 09:27

Nee idd, en het is ook een wedstrijd daar in Drachten en dan ben ik meestal wel een beetje zenuwachtig :+ En dan best op als het spelen dan klaar is :D
Ik ga daarna lekker even shoppen in drachten want we moeten al op half 11 :D

Fanneke

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-10 09:28

SAKKIA schreef:
Mijn dagje voor vandaag:
o: 2 vk crackers met smeerkaas
t: evergreen
l: 3 vk bh 2 kipfilet tuinkruiden en komkommer, 1 anijshagel, stuk je komkommer
a: stampot spruitjes met geruld rundvlees gehakt (zou dat gisteren eten, maar toen werd het wat anders)
t: weet ik nog niet

Kcal: 1079
Verz vet: 7 gram
Vet: 23 gram

Ik dacht dat ik op de goede weg zat qua eten, maar ik vind dit eigenlijk nog steeds te weinig :o

Hey SAK, zit je niet in het verkeerde topic! Je moet nog even je slaap uit je ogen wrijven _O-
Ik breng een uitgebreid verslag van de diëtisite! :D

Elise88, ik zou ook niet zonder muziek kunnen, ik ga dan te veel op mijn omgeving letten. Met muziek gaat de tijd voor mijn gevoel ook sneller en je hebt een ritme die je aan kunt houden. Straks mijn eerste run :o zal ik ook met muziek lopen.

Merk wel dat ik wat last heb van mijn schenen van gisteren, misschien de stap toch wel erg snel naar 4x 8 minuten, kan pas vrijdag weer lopen, even in de gaten houden.

SAKKIA

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-10 09:31

Nou wilde er eigenlijk nog wat bij typen maar ik zie nu dat ik het vergeten ben. Wilde TIPS :D

SAKKIA

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-10 09:35

Ik ga denk ik eens even kijken wat ik moet doen om bloed en stamceldonor te kunnen worden. Ik denk namelijk dat ik dat niet mag worden, even een mailtje sturen.
Ben wel bereid om te moeten stoppen met roken daarvoor :o

Pinacolada

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-10 09:35

Gister 30x gedacht zal ik, maar elke keer kwam er weer een bui dus lekker lui op de bank gebleven :Y).

EvelijnS

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-10 09:41

Ik wilde wel meedoen met de Plantsoenloop, maar in dat weekend blijft een vriendin van me uit Haarlem logeren en bovendien wil ik eerst mijn schema af hebben voor ik aan wedstrijden begin.

Net toch lekker gelopen, ik heb alleen iets te veel gelopen volgens mij. :') Volgens mijn schema zou ik uit moeten komen op 24 minuten in totaal, maar ik kwam uit op 26. Da's gelukkig niet heel veel meer, maar ik was de tel even kwijt volgens mij. En mijn kleding en schoenen lopen super lekker!
Laatst bijgewerkt door EvelijnS op 20-10-10 09:46, in het totaal 1 keer bewerkt

Fanneke

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-10 09:45

Fijn Evelijn dat je kleding lekker zit. :D
SAKKIA, ik eet dus hetzelfde iedere dag, al eet ik yogurt met brinta 's morgens. Wie weet heb jij ook wat aan de tips van de diëtiste. :D
Ik ga nu hard aan de slag, heb voor mijzelf een flink target gezet deze week. Dan kan ik de andere weken wat rustiger aan doen :')

SAKKIA

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-10 09:49

zo mail is verstuurd :D Ben benieuwd of ik ook bloed mag geven. Ik vermoed van niet maar toe maar.

Oh Fan dat zou wel fijn zijn :j Ik eet ook vaak hetzelfde :j Vind het niet erg hoor, maar zou weleens willen weten hoe het ook anders kan :j

WenK

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-10 09:51

Spannend Sak...

Ben wel gewoon donor, maar bloeddonor durf ik niet zo goed...

Vind ook wel dat je weinig eet hoor. Ik denk dat je je ontbijt wat 'zwaarder' moet maken en eventueel 's middags nog een tussendoortje. Dan kom je al veel beter uit.

SAKKIA

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-10 09:52

Ja vind het zelf ook te weinig, maar eens kijken wat ik aan mijn ontbijt kan doen. Ik eet zo graag crackers met smeerkaas 's morgens :+ Heeeeeerlijk, of of of met appelstroop :9

WenK

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-10 09:56

Kun je niet iets van brinta of cornflakes erbij eten?

Ik begin de dag altijd met een kop kellog's met vanilleyoghurt. Dat is 300kcal.

MamboBeach

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-10 10:00

Ben benieuwd Fanneke, naar het verslag! :j

MissCharlie

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-10 10:00

Ik kom ook weer even langsrennen (: Vanmorgen bij de dokter geweest en hij vindt het super dat ik aan het hardlopen ben gegaan.
Ik loop nu twee keer in de week volgens een schema om conditie op te bouwen (en ben +/- 4 weken bezig) en ik denk erover om het te verhogen naar 3 keer. Hoe zijn jullie begonnen? Hoe vaak in de week? Ik weet namelijk niet of het heel verstandig is ;)

SAKKIA

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-10 10:01

Van brinta ga ik echt over mijn nek :o Heb het geprobeerd voor de zomer vakantie, maar echt :n Dat lust ik dus echt niet :n

WenK

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-10 10:06

En cornflakes met yoghurt ofzo?

Of anders een banaan erbij? Is meteen goed voor je spieren...

MamboBeach

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-10 10:08

MissCharlie schreef:
Ik kom ook weer even langsrennen (: Vanmorgen bij de dokter geweest en hij vindt het super dat ik aan het hardlopen ben gegaan.
Ik loop nu twee keer in de week volgens een schema om conditie op te bouwen (en ben +/- 4 weken bezig) en ik denk erover om het te verhogen naar 3 keer. Hoe zijn jullie begonnen? Hoe vaak in de week? Ik weet namelijk niet of het heel verstandig is ;)

De ene keer train ik 2 keer, de andere keer 3 keer per week. Het is al heel goed dat je 2 keer per week traint, ik zou het allemaal niet overhaasten maar dat is mijn mening. :)

SAKKIA

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-10 10:15

Ja yoghurt is wel een optie, meestal doe ik er dan allbrann doorheen, dat heb ik ook heel lang gegeten hoor, maar was er een beetje zat van :+ Bananen hou ik ook niet zo van maar dat is ook een optie idd :j

Puchje

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-10 10:17

Jaan, heb je twee keer Shuttlerun?
Ik vond dat zo'n ramp toen ik op het middelbaar zat :+

Evelijn, je wordt toch niet ziek!?
Hoe gaat het nu met je keel?

Jummie Brinta :D Ik ontbijt ook altijd vrij stevig en dan wat minder bij de lunch en avondeten eet ik nooit zoveel.
Maar ga nu wat beter op mijn eten letten, want naast het lopen moet dat ook bijdragen aan afvallen.

Banaan goed voor je spieren??
HALELUJAH, dan ga ik zo bananen eten, ik heb me een spierpijn in mijn bovenbenen :') Hahaha!
Morgen mag ik weer. Straks even lesgeven (dan wandel ik ook meestal een vierdaagse) en vanavond zwemmen :D