Grotere borsten: deel 2

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Sence

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-11 13:23

Roosch schreef:
De plastische chirurg raadde mij na mijn borstverkleining ook de bh's van de Hema aan.
Zegt toch iets over de kwaliteit.

Misschien wel... Ik ga binnenkort er maar eens heen even kijken. Maar het is meer het idee denk ik, hoe kan 1 van 4 euro net zo goed zijn... De gedachte :+

lesilla

Re: Grotere borsten: deel 2

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-11 18:16

ik vind die dan weer nik die bh's van de hema, die van mij rade tri action aan die vind ik ook helemaal niks. Voor mij staat wat de chirurg zegt en kwaliteit niet gelijk hahaha

ik heb binnen twee weken een afspraak bij de chirurg

tamaramt

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-11 11:10

had vanochtend intakegesprek omdat ik op 31/3 een bvk zou krijgen maar ik heb dus zelf een fout gemaakt; ik krijg op 11/3 al een bvk
ben ff helemaal aan het flippen en stressen nu want moest nog heel veel regelen ivm mijn werk, mijn honden en mijn paard.

PDI

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-11 12:05

tamaramt, pfff dat is even schrikken.
maar niet onoverkomelijk toch?

Roosch

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-11 14:13

Het is juist fijn als je zo snel geholpen wordt.
Echt. Hoe sneller hoe beter.
Dus gauw even alles goed inplannen en gaan met de banaan. +:)+

tamaramt

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-11 09:50

nog 1,5 week en dan word ik geopereerd maar heb eigenlijk wel nog veel vragen;
ik weet dat je niet mag sporten/werken etc en geen dingen mag tillen, duwen of trekken maar mag je wel de simpele dingen? zoals bv je haar borstelen, je opmaken; een glas uit de kast pakken.
allemaal simpele dingen maar wel allemaal dingen waarbij je je arm helemaalk opmhoog moet doen.
en ik weet dat je 6 weken niet zelf auto mag rijden maar mag je wel in de auto zitten als passagier?
en hoe moet je slapen de eerste weken na de operatie? ikzelf slaap altijd op mijn buik; neem aan dat dit voorlopig niet mogelijk is?
en hoe hebben jullie dat gedaan met die sportbh die je de 1e 6 weken dag en nacht aan moet?
heb je gewoon de maat gekocht die je zou moeten krijgen/hebben na je operatie en heb je er dan meteen 2 gekocht ; omdat je de bh 6 weken lang dag en nacht moet dragen?
en heb je een bh met een voorsluiting of achtersluiting en welk merk heb je dan gekocht?

Amaryllis

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-11 11:02

Je mag die 'kleine' activiteiten wel,maar je voelt heel goed wanneer je dat wel of niet kunt doen. De eerste week kon ik niet eens de deurklink naar beneden drukken, en dus ook geen haren wassen/borstelen, of iets uit een hoog kastje pakken.

In de auto zitten mag wel. Je moet na de operatie 6 weken op je rug slapen met een sportBH (zonder beugels) Ik heb er 1 van het ziekenhuis gekocht, die ik nu nog gebruik voor paardrijden haha. Mijn BH had een voorsluiting, 2 haakjes met een rits. Ideaal.

Als je nog meer vragen hebt: stellen he!!

Mondy

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-11 11:26

Jaja eindelijk .... alles is weer dicht :D !!! dus eindelijk weer sinds nov zonder die rot bh geslapen (afgelopen week)
Ben nu al weer 3 weekjes aan het werk

tamaramt

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-11 23:00

hoe lang heb je niet gewerkt dan?
volgens de plastisch chirurg kan ik na 6 weken alles weer incl werken en sporten(paardrijden dus)

PDI

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-11 10:45

als ik dat zo zie is het bij ons weer heel anders allemaal..
als ik me laat helpen mag ik 2 weken alleen maar op me buik slapen, mocht de controle dan goed zijn mag ik weer op me zij. ik mag na 2 weken weer autorijden, mits de auto stuurbekrachtiging heeft. enz :+
wat een verschillen zeg!

tamaramt

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-11 12:44

Kadanzlover schreef:
als ik dat zo zie is het bij ons weer heel anders allemaal..
als ik me laat helpen mag ik 2 weken alleen maar op me buik slapen, mocht de controle dan goed zijn mag ik weer op me zij. ik mag na 2 weken weer autorijden, mits de auto stuurbekrachtiging heeft. enz :+
wat een verschillen zeg!

je bedoeld zeker alleen maar op je rug slapen? op je buik slapen is niet mogelijk direct na de operatie

kaatje89

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-11 15:59

Ik mocht zelfs al met de drains in, op m'n zij liggen.. Dat deed ik ook uit mezelf en in het ziekenhuis was dat ook prima te doen met de pijn e.d. En thuis sliep ik ook al gauw wel op m'n buik.. Draaide in m'n slaap om, om vervolgens op m'n buik wakker te worden..

Na een week stapte ik m'n pony al weer uit (nadat iemand anders gereden had), en na 2 week weer kleine stukjes draf.. Kon ook na 2 week weer autorijden in de auto van m'n ouders, die heeft stuurbekrachtiging :)
Dit mocht ook allemaal en ging in overleg met de arts en verpleegkundige :)

s_casper

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-11 16:30

Zo, dat moet fijn geweest zijn!
Het is voor mij vandaag precies drie weken geleden, maar ik mag dat allemaal nog niet hoor. Ik heb dan ook aan een kant een grote open wond zitten, wat het genezen wat vertraagd.
Maargoed, nog even rustig aan en dan weer van alles gaan genieten! :)

kaatje89

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-11 16:35

s_casper, dat is erg vervelend dat de genezing daardoor wat vertraging heeft!

Ik mocht dat idd al best snel allemaal.. Maar moest ook gewoon kijken wat ik kon en wat niet.. Maar goed, snelle genezing en dat ik dingen weer snel kon mag ook wel, want alles in het ziekenhuis ging grandioos fout := Dus dat weegt dan weer een beetje tegen elkaar op :P

Areana

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-11 17:20

Kaatje89, fijn dat je zo snel weer zoveel kan doen! Ik hoop voor mezelf dat het ook zo snel gaat worden :)

24 maart mijn 1e consult met de PC.. Ik ben nu al doodzenuwachtig, alhoewel het slechts de intake is.. Dat wordt nog wat als het eenmaal zover is :P
Het op de rug slapen lijkt mij zo'n drama!

kaatje89

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-11 17:23

Areana, niet te zenuwachtig zijn :(:) Komt allemaal wel goed :D

En idd, op de rug slapen, dan kan ik dus ook echt niet slapen.. Ik draaide ook constant op m'n zij en zelfs op m'n buik :=

PDI

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-11 12:08

tamaramt, sorry hoor :P typfoutje ;)

ik moet 5 april bij de chirurg zijn en dan ga ik om een doorverwijzing vragen :)

Rintah

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-11 12:17

aangezien het bikiniseizoen er ook weer aankomt:
ik heb nog een aantal te kleinen liggen.
70F + mt 38 slip (niet 100%zeker, maar zal max 1 maat schelen.) lichtblauw met bruin/witte bloemen
70E + short mt 38 (niet 100%zeker, maar zal max 1 maat schelen.) felblauwe effen top, broekje is gebloemd met zelfde tint blauw, rood, zwart en nog wat kleuren.
70 d/e (maat weggewassen, moet nog vergelijken met andere) + mt 36/38 slip (niet 100%zeker, maar zal max 1 maat schelen.) lichtblauw met bruingroen bloemenpatroon.

foto's komen nog, net als de exacte maten. pb maar bij interesse :)

Ilsemarie

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-11 12:25

die 70F... valt die beetje groot? wat voor een is het?
Ik ben inmiddels hard op weg naar 70G namelijk -O-

RoodZonnetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-11 12:34

Jeetje llsemarie, ik leef met je mee! Deze week zelf ook weer nieuwe BH moeten kopen, 70E is nu te klein dus moest aan de 70F. En dan is je keuze al snel heel erg beperkt heb ik gemerkt. 70G lijkt me nog lastiger :(

Rintah

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-11 12:37

ik ga nu richting de 75G... 75F begint me te klein te worden ook...
ik weet niet of ie groot valt.. kan van het weekend wel ff vergelijken met bh van 70F die ik ook nog heb liggen.. en dan icm met het merk is het wel beetje te bekijken of ie gaat passen :P

edit: meteen maar ff gekeken want anders vergeet ik het....
hij is iets kleiner als een primadonna in dezelfde maat, nat rekken ze altijd wat uit dus dan zal ie hetzelfde vallen.. die PD heb ik nu nog aan en is maar iets aan de kleine kant.

kaatje89

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-11 13:56

Ilsemarie schreef:
die 70F... valt die beetje groot? wat voor een is het?
Ik ben inmiddels hard op weg naar 70G namelijk -O-

Dat is echt balen! Weet hoe het is, de keus word dan erg beperkt idd..

Ik heb nog wel een bikini, 70G, bruin, het topje vond ik zelf nogal saai en m'n moeder heeft toen met dezelfde kralen als die op het broekje zaten, het topje wat opgeleukt. Als je wil kan ik wel een foto voor je maken :) Heb hem misschien 4 keer aangehad :o

Lante

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-11 14:04

Ik heb zelf een BVK gehad en ik was er zomaar weer. Wat ik lastig vond was vooral de autogordel. :D Verder heb ik veel gewandeld en na 1,5 week ging fietsen weer prima (bij voorkeur op asfalt en tijdens hobbels even staan om de schok op te vangen met de knieën). Zo hield ik mijn conditie prima op pijl. Na 6 weken kon ik wel weer paardrijden. Nog niet doorzitten en eerst nog galopperen in verlichte zit, maar werd al snel weer normaal. Je voelt het inderdaad zelf wel aan wat je kunt. :)
Ik ben sindsdien wel weer een dikke cupmaat gegroeid (omdat ik dikker ben geworden), dat is wel jammer, maar de vorm is nu wel beter; het valt niet echt op. :)

Rintah

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-11 15:35

Rintah schreef:
aangezien het bikiniseizoen er ook weer aankomt:
ik heb nog een aantal te kleinen liggen.
......................................................................

foto's komen nog, net als de exacte maten. pb maar bij interesse :)

hier de foto's en exacte maten.

70D + short (omvang 80cm, lengte onder kruis door 60)
70E + slip (omvang 66cm, lengte onder kruis door 51 cm)
70F + slip (omvang 72cm, lengte onder kruis door 43cm)
http://www.mijnalbum.nl/Album=ALQEUQ3O zie link voor foto's. volgorde bikini's klopt met de tekst

Dagmar_1995

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-11 16:48

Hoelang duurde het bij jullie voordat je terecht kon bij de plastische chirurg? Ik heb een verwijsbrief van de huisarts voor een bvk, maar kan pas in eind juli terecht.. en dat alleen nog maar voor het intake gesprek.