Ik word er zo ontzettend moe van ...

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Tallie1979

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-10 17:12

JessAndHope schreef:
:j Ik vind het werkelijk heel knap van jullie dat jullie dus inderdaad zo je kleine meid mee zou geven, wetende dat ze in de rook terecht komt. Nee dát is echt heel volwassen en verantwoordelijk! :j

Dat weet je toch nog niet? Jij vult zijn hele leven in zonder dat je van tevoren weet wat er gaat gebeuren..

Hij zou de eerste vent niet zijn die als een blad aan een boom omdraait zodra de kleine er is..

Maar jij moet doen wat je wilt doen, kom alleen niet brullen als hij de kleine via de rechter komt "opeisen" ;)

Leslie90

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-10 17:12

Nee helemaal niet! ik zou dat ook niet kunnen en veel moeite mee hebben, maar zeg hem dat dan duidelijk en probeer er met hem over te praten, zeggen dat je liever hebt dat hij buiten een peukie rookt, en afspraken te maken.
Zo gaat het echt niet opschieten.

Als zij er eenmaal is, is een vader net zo trots als jij ;) ik kan me niet voorstellen dat hij niet van haar houd.

vlaatjee

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-10 17:15

Jeetje, maak je toch niet zo druk om die rook! Er zijn wel ergere dingen hoor, opgroeien zonder vader bijvoorbeeld. Natuurlijk kan het soms niet anders, maar heb genoeg verhalen gehoord en gelezen van mensen die op latere leeftijd (puberteit) toch op zoek gaan naar hun vader en dat het knaagt aan hun dat ze niet met hem zijn opgegroeit.
Dan kan je ook niet op een terras gaan zitten, want misschien wordt daar ook wel een sigaretje gerookt. Dus ga s aan belangrijkere dingen denken, zoals alles regelen nu jij en je vriend uit elkaar zijn.

Steph86

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-10 17:18

Er bestaat ook nog zoiets als afspraken maken wbt het roken.
En om even heel cru te zijn dan moeten we allemaal maar geen
kinderen meer op de wereld zetten want de uitlaatgassen zijn ook
ongezond...

Leslie90

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-10 17:21

Tjonge... ik zou bijna hetzelfde gaan zeggen als Chanel zegt.. :n

Ik begrijp uit je posts eerder dat je het zo goed mogelijk wil doen, maar je loopt wel een beetje te hard van stapel zo.
Mijn moeder rookte tijdens haar zwangerschap en rookte ook in huis, wel onder de afzuigkap, en ik mankeerde niets hoor.
Er zijn inderdaad wel ergere dingen, als hij vind dat je niet 'zo moet zeiken' etc. Zou ik me er maar bij neer leggen en denken wat erger is voor je kind.
Rook, of geen vader.

Heeft ruzie erover maken zin denk jij?

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-10 17:33

JessAndHope schreef:
Fingers crossed! Heel vals misschien: maar ik hoop dat hij tegen die tijd een andere vriendin heeft die ie veel interessanter vind dan mij en die kleine...

Oei oei, meid dit is wel een heel gevaarlijke uitspraak van je.
Je gunt het je kleine meid toch hopelijk niet dat ze straks een papa heeft die geen interesse in haar toont?
Er is voor een kind echt niets ergers dan dat :n

Overigens zou ik ook goed uitkijken met dit soort uitspraken omdat je ook grote kans hebt dat de tegenpartij hier ook leest. Die kunnen dit soort uitspraken straks heel goed tegen je gebruiken (en niet alleen deze uitspraak trouwens.)

Jess1989

Re: Ik word er zo ontzettend moe van ...

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-09-10 17:35

@ Cayenne: die uitspraak doe ik op basis van zijn huidige gedrag.... geloof me, zoals hij zich nu gedraagt, is zij echt niet gebaat bij een vader.

Tuurlijk zou ik willen zien dat hij een betrokken, liefhebbende en verantwoorde vader word! Maar voorlopig zie ik dat niet gebeuren en dat is puur omdat ik het vertrouwen in hem volkomen kwijt ben.

Ik zou niks anders willen dan dat we gewoon een gezinnetje met zijn 3tjes waren geweest (want dat vergeet 75% van de mensen hier), maar het is zoals het is en hij zal eerst mijn vertrouwen terug moeten winnen...

Dus nee, ik wil niet dat mijn kleine meid een vader krijgt die niet in dr geinteresseerd is...
Máár, ik wil ook niet dat ze een vader heeft die dr puur alleen meeneemt omdat ze zijn kind is en haar daarna in ongezonde situaties plaatst...

Tallie1979

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-10 17:38

Jij bent niet degene die voor jouw kleine moet beslissen of haar vader wel of niet goed voor haar is..

Met deze instelling ga je op termijn grandioos op je gezicht.. Echt TS, ik hoop echt, echt van harte dat je ex hier niet meeleest.. Als ik in zijn schoenen had gestaan en dit alles had gelezen, had je een ernstig probleem met mij gehad..

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-10 17:39

Denk dat als de ex hier zou meelezen en dit aan een rechter zou laten zien dat TS volledige voogdij wel kan vergeten zeker aangezien ze zo aangebrandt reageerd.

Pashon

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-10 17:43

denk dat ze sowieso een groot prolbeem gaat krijgen als ze niet gauw wat normaler gaat reageren.
ze reageerd op internet al zo, laat staan hoe ze reageerd in het echte leven als iemand tegenover haar staat.

vraag me serieus af, waar ze hun verstand hadden zitten toen ze serieus over kinderen gingen praten.

Leslie90

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-10 17:44

Dat dacht ik ook.
Als ik zo je posts lees denk ik dat hij niet voor niets zo reageert. Als jij ook zo tegen hem bent zoals je hier op bokt bent, kun je het wel vergeten.

En reageer in hemelsnaam hier en niet in mijn PB.

Jess1989

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-09-10 17:45

@ leslie: heb er geen behoefte meer aan om op ieder woord gezeik te krijgen van mensen die zich verschuilen achter de anonimiteit van internet. Wees jij eens zo stoer om gewoon via PB met me te praten en er achter te komen hoe of wat, ipv hier gaan blaten als een schaap zonder kop....

Saskiaatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-10 17:46

TS; laat Bokt toch lekker voor wat het is en hou je bezig met de kleine en je eigen leven leiden.

Tallie1979

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-10 17:46

Pashon schreef:
denk dat ze sowieso een groot prolbeem gaat krijgen als ze niet gauw wat normaler gaat reageren.
ze reageerd op internet al zo, laat staan hoe ze reageerd in het echte leven als iemand tegenover haar staat.

vraag me serieus af, waar ze hun verstand hadden zitten toen ze serieus over kinderen gingen praten.

Haha, ik heb wel een idee, maar dat is niet netjes om hier neer te plempen :))

Ik dacht aan ongeveer een 80 tot 100 cm ven de grond, aan beide kanten
:')
Laatst bijgewerkt door Tallie1979 op 06-09-10 17:47, in het totaal 1 keer bewerkt

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-10 17:47

TS: Op PB's met vragen die simpelweg ook in dit topic gevraagd kunnen worden geef ik geen antwoord. je gedraagt je echt uitermate egoistisch. Jij denkt zelf van niet maar helaas het is niet alleen JOU kind. En je ex heeft evenveel te zeggen zoniet meer als een rechter jou reacties van hier leest. Hou gewoon op over je ex en zeik hem niet constant af.

En kom op zeg; Je hebt het hier over rook! Als je ex nou een fervente pedofiel was geweest ok dan gaf ik je groot gelijk.

vlaatjee

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-10 17:47

Als je pb't is het nog steeds anoniem hoor :Y)

Leslie90

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-10 17:48

Waarom open je het topic dan, als je geen zin meer hebt in gezeik geef je jezelf op bokt een time-out, heel simpel.

Ik vind het pas 'stoer' als je je eisen wat lager legt en je kind geeft wat zij nodig hebt.
Ik blaat als een schaap zonder kop, jij handelt er naar.

Tallie1979

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-10 17:48

_Chanel_ schreef:
TS: Op PB's met vragen die simpelweg ook in dit topic gevraagd kunnen worden geef ik geen antwoord. je gedraagt je echt uitermate egoistisch. Jij denkt zelf van niet maar helaas het is niet alleen JOU kind. En je ex heeft evenveel te zeggen zoniet meer als een rechter jou reacties van hier leest. Hou gewoon op over je ex en zeik hem niet constant af.

En kom op zeg; Je hebt het hier over rook! Als je ex nou een fervente pedofiel was geweest ok dan gaf ik je groot gelijk.

Maar dan had ik mezelf afgevraagd of TS wel helemaal wijs was om een kind te krijgen met een pedo.. Dus dan was het ook niet goed geweest! :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-10 17:49

BTW: Als ik irl zou kennen dan zou ik precies hetzelfde zeggen maar dan in minder nette bewoordingen en had ik direct de kant van je je ex gekozen.

Al je al zo reageerd op bokt wat moet die man dan wel allemaal niet doorstaan hebben zeg met jou.

Saskiaatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-10 17:49

_Chanel_ schreef:

"Je hebt het hier over rook"? Want rook valt best mee, aangezien er ook ergere dingen zijn?
Wat een onzin, rook is en blijft slecht en al helemaal voor een baby.

Jess1989

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-09-10 17:51

@ Chanel: het word tijd dat JIJ eens wat in gaat binden.... als jij moeder bent en je vind eht normaal om je kind in de rook te laten zitten, vind ik je behoorlijk onverantwoordelijk.

Blijkbaar hebben jullie allemaal niet door dat ik me wel MOET verdedigen hier, want alles is een persoonlijke aanval...

Enne... heb vooral medelijden met hem hoor. Hij had het ook zó zwaar....

Steph86

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-10 17:51

Je verschuilt je eigen ook in de anonimiteit, anders was je niet lid van een forum...?!
Dus niet gaan lopen roepen dat iedereen zich verschuilt want jij doet het even hard.
Als ik je in real life was tegen gekomen dan had ik je exact hetzelfde verteld als wat ik hier allemaal neer gezet heb.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-10 17:52

Rook is slecht ja maar een reden om ermaar voor te zorgen dat dat meisje geen vader heeft? Nou sorry maar geen enkele rechter houdt zijn kind bij hem weg omdat hij rookt. Roken is nu eenmaal legaal en in je eigen huis mag je doen en laten wat je wilt ook als je kinderen erbij zijn.

Tallie1979

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-10 17:54

Chanel, laat de TS gewoon lekker in haar sop gaarkoken, wat je ook zegt, het komt niet aan, tenzij je roept dat ze groot gelijk heeft en alleen maar ja en amen roept..

*pakt popcorn en gaat terug in meeleesmodus*

Leslie90

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-10 17:54

Rook is slecht voor een baby, maar ik rook ook op 19 jarige leeftijd en ik denk dat het net zo slecht is ;)

En ik heb medelijden met jullie allebei, hij laat jou in je sop gaar koken.
Maar hoe jij hier reageert in dit topic zegt al genoeg over hoe jij bent als je je gelijk niet krijgt. Dus ja, een beetje medelijden heb ik wel met hem.