de dingen tussen door
6 weekjes vrij van ziekenhuis , ff aansterken , zowel lichamelijk als geestelijk
wat dingetjes onder voorbehoud gepland , met het idee , dat is het moment
dingetjes van maar ook hier in huis die nog moesten gebeuren met het idee kan ik beetje helpen
vriendin al tijden niet gezien eindelijk afgesproken
als zij kon lach ik te slapen , dus blij , zij overdag ff tijd , ik weer beetje t vrouwtje
6 weekjes ..had me der zo op verheugt
ben al 3 weken ziek , zoals de darm ontsteking nog niet onder controlle maar de pijn en bijwerkingen
waren eindelijk behapbaar ,arm is eindelijk leefbaar maar lekker is zeker anders , doet nog erg zeer en beperkt erg in doen en laten
..maar okee vrolijk uit kijkend naar de laatste paar weken en toen .. paar dagen terug kwam mijn vriendin , was er maar half bij en voelde weer wat opkomen
en ja hoor ..net zo trots verteld dat die verrotte urine wegen eindelijk onder controlle blijven ( al jaren redelijk)
heb ik nu al weer 3 dagen een nierbekken ontsteking
koorts is ondertussen aardig onder controlle , maar een ieder die het ooit gehad heeft zal beamen dat leuk anders is
vh weekend zouden we naar of strand of zwembad met die kleine , kan eindelijk zonder die picc
van de week eindelijk weer eens kijken hoe mijn paard er van dichtbij uitziet
daar word ik nu verdrietig van , eindelijk ff niks en der komt weer wat anders ..en verpest /weerhoud je van de dingen die je wou doen
t is echt ggvd altijd wat , kijk die kanker zit er en beperkt je maar zonder chemo en rekening houdend wat niet kan
en eindelijk wel ff kon , dat mijn haar der weer af is kan me gestolen worden , eindelijk afspraak met de kapper , zat weer kort maar onregelmatig haar , vooruitkijkend op vlot kapsel voor paar weken tot de volgende chemo na de zomer
kwam het (door de bestraling) als nog weer later dan voorspelt er met bossen er uit
nah ja dan meer weer pet op tegen de zon ..maar de leuke ff met gezin der uit , zie je dat zo weer verdwijnen ..echt daar kan ik wel traantje om laten
nou maar weer zorgen dat we gezond genoeg zijn na de zomer om dat gevecht verder aan te gaan
stront ziek word je der van ..
vanmorgen komt mijn hulp weer ff lekker douchen , bepaalde dingen kan ik niet goed meer bij en ff extra is dan echt een luxe ,
beetje geluk komt tuut tuut dadelijk weer thuis , al kan ik nu niet rijden , nou ja kan ..slim en veilig is zeg maar ander verhaal

dan ff rusten en vanmiddag visite , hoop op DROOG en mooi weer ff lekker in de tuin , bakkie en taart
geen idee welke mart gaat zo iets meenemen , genieten van wat nog wel kan
voor nu regent het weer eens , vraag me wel eens af wanneer die stoel 4 poten blijft houden
dat zal eerder dan de pijn voor mij ooit de grens gaan bepalen
iedere keer weer vooruit zicht op beetje positief iets en iedere keer weer word het afgenomen
nee emo heb ik het nu wel ff gehad
"beetje pijn en beperking" daar kan je door heen bijten
maar dingen niet mogen doen , dufheid , moeheid , op moeten geven met iets waar je mee bezig bent omdat je lijf simpel weg weigert
te luisteren naar je hoofd .. iets lekkers zien maar niet eten of weinig omdat je weer eens misselijk bent , of over je nek omdat je het toch gedaan hebt, eindelijk de blaren en losse vellen uit mijn mond , eindelijk de tong weer bijna geheeld
zodat dingen ook bijna zo smaken zoals je gewent bent en niet van heh lekker , neemt hap en denkt ieuw
en blijven lachen .. mensen doen hart hun best om het wat aangenamer te maken
(leuk joh medicatie , nu was het de bestraling maar veel andere middellen hebben ook deze bijwerking)
echt die kleine bij dingen .. dat ben ik na 40 jaar zo zo zo beu ..

maakt het moeilijk positief te blijven en de lol er van in te zien
het zijn de kleine dingen die je op de been houden ..maar ook zeker die kleine dingen die je weer neer trappen
en maar weer omhoog klimmen , ben je bijna aan die top , kan je der bijn overheen kijken
word je weer naar beneden gehaald ..
en is het pilletjes gebruik weer met een paar pilletjes antibiotica per dag verhoogd
leuk die mensen die zeggen dat ik altijd gezond ben geweest , heb nog geen dag in mijn leven
geen medicijnen genomen , dat ik ze stiekum neem en dat het daardoor niet opvalt is een 2e
maar kan mij geen tijd herinneren dat ik niet iets nam egen iets , der was altijd wel iets
nou weet ik wel , zo te voelen aan zwaar gevoel in mijn rug , doet nier gezellig mee
en word je daar altijd wat depri van , maar men wat is het nu moeilijk positief te blijven ..weer..
moeilijk het puntje te vinden om weer ergens positiviteit uit te halen
en op dit moment paar dagen ondanks heel veel pijnstillers en morfine injecties en vervolgens 2 weken
met een gemiddelde van 3 ur per nacht , 3 uurtjes overdag
doet "ja maar je leeft nog" het toch net niet
ben even een chagarijnige , moeie , depri muts .. zal me na het opfrissen wel iets beter voelen
eerst maar wat eten , ben gelukkig al even wakker want ontbijten is momenteel niet echt mijn ding
maar ja .. de 1e nuchter pillen zitten er al in en mag nu eerst mijn "zou iets in je maag doen "of te wel met eten innemen dingen
straks weer .. en dan weer .. zijn der 4 die niet samen mogen/kunnen maar wel alle 4 waarvan 1 -2x en 1 3 x per dag ingenomen mag worden ..heb net geteld .. zit momenteel aan 10 pillen per dag ,en daar momenteel maar 1 pilletje bij voor de kanker
en dan komen nog evt pijnstillers , en meeste met iets in je buik en dan proberen niet te zwaar te worden
ja gewoon 3 x per dag eten en geen tussen doortjes ,

pfff ik en iets moeten ,,niet mijn ding
tja dat ik ooit slank zal worden is ook een hopelose gedachte

nou toch nog semi lachwekkend einde vh bericht ..
op naar de rest van de dag