Ik heb zelfs gelezen hier op Bokt dat iemand haar eigen ontsluiting in de gaten hield voordat ze de verloskundige belde.

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
jesito schreef:aikon schreef:Dat vraag ik me dus ook af. Ha zegt dat ik echt te smal ben voor zo'n normale eendenbek. Is er maar in twee maten en de kleinste is dus niet lang genoeg. De grote kan ze niet eens spreiden, doet verdomd zeer ook nog. *zou nog gaan paardrijden, maar doe het morgen wel is nog te gevoelig*
Mijn moeder maakte al de opmerking dat ik dan toch maar kinderen moest krijgen, dan werd het wel ruimer.Dus niet
![]()
Een eventuele door verwijzing naar een gynaecoloog had volgens haar ook geen zin, die kon niet meer dan wat zij kon.
Volgens haar geen zin, is ze helderziend ofzo.
Gewoon vragen om een doorverwijzing, vuist op de tafel.
Die huisartsen denken ook dat ze heel wat zijn.
Iris82 schreef:Huh? Das toch niet zo ingewikkeld?
Ik heb zelfs gelezen hier op Bokt dat iemand haar eigen ontsluiting in de gaten hield voordat ze de verloskundige belde.
colette_007 schreef:Misschien dat hier iemand het weet... Is baarm (hals) kanker overdraagbaar door onveilige seks? (man eerst met vrouw die dit blijkt te hebben daarna met mij)? (ik dacht namelijk van niet (tenzij dmv soa) maar zij beweerde tegen hem van welEn dat hij dus mij moest "waarschuwen"?)
gohya schreef:Ik heb vandaag de uitslag gehad w.b.t het uitstrijkje en ik zit in PiP 2.Nix om me zorgen om te maken zeiden ze,en dat doe ik ook helemaal niet.Het uitstrijkje was ook gemaakt terwijl ik nog de menstruatie had.Lijkt me dan ook dat je geen juiste uitslag kan krijgen?
Ik moet in Aug. weer een uitstrijkje maken en dan kijken of het nog steeds PiP 2 is.