Het ik ben begonnen met hardlopen IV

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

WenK

Re: Het ik ben begonnen met hardlopen IV

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-10 15:10

Klinkt wel interessant zo'n ding, zou dat ook werken in het bos?

Heb hier net, van de appels uit onze eigen appelboom 3 appeltaarten en 2 appelcakes gemaakt. Althans, de 3e taart staat nu in de oven en de cakes moeten nog...

Zit nu zelf even aan de meloensalade, neem vanavond wel een stukje zelfgemaakte taart...

Wedstrijd voor morgen is afgelast, maar ik kreeg gister de vraag of ik bar kon doen op een feest ergens, dus dat ga ik mooi morgen doen. Eerst vroeg Lis longeren en dan hup, in spijkerbroekie die kant op, centjes verdienen ipv uitgeven... ;)

Talonius

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-10 15:19

Ik moet mezelf even een schop onder m'n kont geven om vanavond les 16 van STR te lopen. Bij m'n zoontje zijn dinsdag neus-en keelamandelen verwijderd, dus veel verder dan een beetje moederen ben ik niet gekomen. Ik heb mezelf getrakteerd op een dagje Zwaluwhoeve op 6 oktober samen met m'n vriend, dus alles wat ik er nog afloop is welkom :D

WenK

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-10 15:28

Moet ik meeschoppen Talonius?

*schop*

Britt

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-10 15:32

Ik mag hopen dat ie in het bos werkt, anders heb ik er niks aan :') Heb wel ooit met de runkeeper gehad, dat ie echt níks had gemeten :=

Nou dan krijg je van mij ook flinke schop Talonius! Hup, aan de slag :D

MamboBeach

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-10 15:39

WenK schreef:
Klinkt wel interessant zo'n ding, zou dat ook werken in het bos?

Heb hier net, van de appels uit onze eigen appelboom 3 appeltaarten en 2 appelcakes gemaakt. Althans, de 3e taart staat nu in de oven en de cakes moeten nog...

Zit nu zelf even aan de meloensalade, neem vanavond wel een stukje zelfgemaakte taart...

Wedstrijd voor morgen is afgelast, maar ik kreeg gister de vraag of ik bar kon doen op een feest ergens, dus dat ga ik mooi morgen doen. Eerst vroeg Lis longeren en dan hup, in spijkerbroekie die kant op, centjes verdienen ipv uitgeven... ;)

:9 Adres? :+

Winged

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-10 17:07

Hallo :wave:

ik ben alweer even bezig met hardlopen (Nu to aan les 15 van STR) en ik ga 10 oktober als alles goed blijft gaan de 4 mijl van Groningen lopen....

Maar ik moet toegeven dat ik wel eens wat schoppen onder mijn kont kan gebruiken.... :o

WenK

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-10 17:41

Das niet goed voor je Mambo... :n

*schopt winged*

Phylos

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-10 18:49

De 4 mijl in Groningen winged?..Kun je me daar wat meer over vertellen? Ik ga namelijk vanaf 1 september in Groningen studeren, dus misschien is het ook een mooi doel voor mij

hetbommeke

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-10 19:05

Nou, ik heb 'm, de Nike+ sportband. Alleen de hoesjes verkopen ze niet bij Perry, dus die ga ik morgen even halen bij Run2Day.

Talonius, dikke knuf voor je zoontje, hoe oud is het manneke? Altijd vervelend dat soort dingen bij kids. Ons zoontje heeft buisjes in zijn oren en neusamandelen geschaafd toen hij 1,5 jaar was. Inmiddels de nodige keelontstekingen bij hem gehad dus ik vrees dat hij binnenkort ook onder het mes mag voor ijzn keelamandelen. Hij is nu 3,5.

WenK, zet de koffie maar vast klaar, kom ik een bakkie doen met ene lekker stukje taart :9

En verder iedereen een schop die dat nodig heeft }:)

SAKKIA

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-10 19:10

Phylos dat gaat je niet meer lukken want er zijn geen startbewijzen meer ;)

www.4mijl.nl

Ik loop hem ook, maar dan met de bedrijvenloop, ik denk dat er totaal iets van 20.000 mensen meedoen :j

lauralarissa

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-10 19:11

Wou vandaag lopen maar de spierpijn in mijn bovenbenen is nog steeds niet weg... Trekt naar mijn knie toe dus dat loopt alles behalve fijn. Bij deze dus ook: Bedankt paard |o

SAKKIA

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-10 19:12

Ik denk ook dat ik de nike kit maar ga bestellen, maar zit daar nu wel of geen armband bij?

Winged

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-10 19:15

Phylos schreef:
De 4 mijl in Groningen winged?..Kun je me daar wat meer over vertellen? Ik ga namelijk vanaf 1 september in Groningen studeren, dus misschien is het ook een mooi doel voor mij

Het is een loop van Haren naar Groningen, maar de inschrijving startte in april dit jaar en was binnen 2 uur al vol. Ik had nog het geluk dat ik bij de laatste 1000 deelnemers hoorde die in juni hoorden dat ze toch mee konden lopen dit jaar, anders had ik ook niet mee kunnen doen....

Maar het is handig om connecties te hebben met de bedrijven die meedoen aan de bedrijfsloop, die hebben nog wel eens plaatsen over. Dus misschien is dat een optie?

Phylos

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-10 19:18

Ah jammer dat ik niet meer mee kan doen. Houd ik het gewoon in de gaten volgend jaar. Er is voor studenten ook altijd 1x per jaar de batavieren race ofzo. Een soort estafette loop door nederland, dat lijkt me ook wel leuk

SAKKIA

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-10 19:19

Misschien hebben wij nog wel een plaatsje over op het werk??
Maar het is ook best streng hoor want je moet eigenlijk wel in dienst zijn bij het bedrijf wat zich ingeschreven heeft.

Winged

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-10 19:23

SAKKIA

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-10 19:24

Geen idee ik heb er nog nooit van gehoord

Zeg je het even als ik moet vragen voor een plekje op de 4mijl? Nadeel is dan wel dat je ook betrokken moeten worden bij het team, teamfoto e.d. en ik weet niet of je dat wilt? Ga je wel met mij ontbijten op mijn werk :D

hetbommeke

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-10 19:30

sakkia, je hebt 2 verschillende nike+ kits. 1 om aan je ipod of iphone te koppelen en 1 met polsband. bij die laatste heb je geen pod of phone nodig. en bij allemaal zit de sensor die je in je nike schoen kunt stoppen of aan een ander merk schoen kunt doen dmv een hoesje.

inmiddels nike+ ding in de pc gestopt en ingelogd. ziet er leuk uit. ga even verder met die site doorspitten.

mochten er nog mensen zijn die de dam tot dam loop willen doen en dan de 10 mijl, laat even weten. bij ons op het werk waren nog 5 plaatsen vrij ivm afzeggingen.

ga zelf niet, ga ik nooit redden met mijn 5 km die ik er nu op heb zitten.

Phylos

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-10 19:32

maar ik ben niet ingeschreven bij jou bedrijf sakkia, dus dan kan het toch niet?

SAKKIA

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-10 19:34

Ja maar soms doen ze het wel hoor en mijn collega is gevallen met hardlopen en heeft nu een scheurtje in één van de ruggewervels dus die kan niet meer en ze heeft zichzelf opgegeven. Ik kan het voor je vragen, maar dan moet je het wel zeker weten ;)

Phylos

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-10 19:35

Winged schreef:
http://www.batavierenrace.nl ?

Die gaat uit vanuit de hogescholen / universiteiten toch?

Ja inderdaad, dat klopt. Zelf weet ik er ook nog niet zoveel van. Ik hoorde het van een vriendin van mij waarvan de broer al 2 jaar studeert. Hij had afgelopen keer mee gedaan en dat was echt geweldig geweest.

SAKKIA

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-10 19:36

Ik denk dat ik de kit maar direct ga bestellen en dan ook direct een armband bestel :j
Maar ik kan toch wel het schema luisteren en ondertussen de nike app op mijn Ipod laten lopen? Goh jeetje wat een vragen allemaal. Maar goed aangezien ik tgelijk een spelletje kan spelen en muziek luisteren moet dat wel goed komen denk ik :j

Phylos

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-10 19:36

SAKKIA schreef:
Ja maar soms doen ze het wel hoor en mijn collega is gevallen met hardlopen en heeft nu een scheurtje in één van de ruggewervels dus die kan niet meer en ze heeft zichzelf opgegeven. Ik kan het voor je vragen, maar dan moet je het wel zeker weten ;)

Ik zal het thuis nog even bespreken en wat informatie opzoeken. Ik zal ook nog even kijken of de datum wel uitkomt enzo.
Alvast bedankt in ieder geval en je hoort zo snel mogelijk van mij

hetbommeke

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-10 19:39

sakkia, die armband heb je niet nodig als je de kit op je ipod aansluit. zonde van je geld.

snappie t nog?

SAKKIA

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-10 19:43

Ja maar ik moet dan nog wel een armband hebben om mijn Ipod in te doen anders moet ik die de hele tijd vasthouden ;)
Zoek nu naar een site waar ik het beiden kan bestellen maar die heb ik nog niet gevonden :n