gedwongen opname

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Nicje87

Re: gedwongen opname

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-10 22:35

Uhmm zal ze even uit de kast trekken weet het niet uit mijn hoofd.. uno momento...

pubelia

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-10 22:39

breien, punnike, haken, films kijken, schilderen, tekenen, boetseren. een stukje lopen, in de sport zaal basket ballen. Om je af te kunnen reageren pak je dan een basketbal, en die gooi je zo hard mogelijk tegen de muur.

Sterkte..

Nicje87

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-10 22:42

Bloedend hart- Anne LeClair
Wraak hotel- Mark Billingham
Twilight- een levensgevaarlijke liefde- Stephenie Meyer
De criminele carriere van Mink K- Marian Husken
De weduwnaar- Kluun

Vandaag gekocht:
Liefde enzo & doortrapt- Emily Griffin.

Bij mijn moeder heb ik nog meer boeken liggen..

taart

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-10 22:43

Bromfiets, ik heb nog niet eerder gepost, maar wil je nu wel graag een extra hart onder de riem steken na alles wat is voorgevallen hier op bokt. En onthoud dat de verpleging (en andere mensen ook) begrip voor je zullen tonen als je dingen goed uitlegt. Neem er maar de tijd voor om te vertellen wat er bij je speelt en wat dat met je doet. Zoek de juiste mensen bij wie je je hart zoveel als mogelijk kan luchten. De verpleging wordt ervoor betaald om je te helpen he, 't is hun vak om er voor jou te zijn! Als je dat bedenkt voel je je er misschien wat makkelijker onder. Jij mág nu even gebruik maken van hulp van anderen!!

Heel veel sterkte, en hou jezelf in de gaten he!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-10 22:46

Broem, goed dat je je breiwerk meegenomen hebt naar je kamer dan heb je iig wat om handen mocht je toch niet kunnen slapen.
En anders ze toch gewoon laten bellen hoor, die psych heeft niet voor niets bereikbaarheidsdienst.

Ik doe m'n stinkende best om morgen langs te komen, ben nu aan het werk maar heb de beloofde blaadjes al in m'n tas zitten voor je.
Laat je zo snel mogelijk weten of het doorgaat maar deze mevrouw van Dalen wacht nog steeds op antwoord van hogerhand :+

tiwi1969

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-10 22:47

Mooi dat er een leuke vertrouwde nachtdienst is, als je het niet trekt vannacht dan kan je in ieder geval goed terecht.

Je zou eigenlijk iemand naast je bed moeten laten breien, dan kan je de tikken van de pennen tellen en door de cadans via een trance in slaap vallen. Dat heb ik met een tikkende wekker, als ik niet kan slapen tel ik de tikken, de takken sla ik over anders tel ik dubbel voor mijn gevoel. :+

Af reageren deed ik in een slechte tijd op de paardenstallen, op tempo 15 stallen uitmesten tot ik geen pap meer kon zeggen, voelde alleen nog de blaren op mijn handen :Y)

bromfiets

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-08-10 22:48

Ik kan nu niet naar de sportzaal := maar de rest zal ik zeker in de praktijk gaan brengen. Ik brei vooral om mezelf af te leiden, zal ik vannacht veel doen denk ik....

Wraakhotel klinkt wel leuk, ik hou van spannende boeken :D

Taart, je hebt gelijk, ik zal aan de bel trekken als het niet meer gaat. Maar ik zit nu zo diep in die dissociatie dat het me even niet meer kan raken, maar wie weet hoe het morgen is.

Nicje87

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-10 22:51

Ok, als je wilt kan ik die wel opsturen, langs brengen een keer?

Nicje87

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-10 22:52

Een vraagje: wat houd precies dissociatie in?

bromfiets

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-08-10 22:59

Dissociatie is jezelf zo ver in jezelf terugtrekken dat prikkels van buitenaf je niet meer raken. Ik was bijvoorbeeld erg overstuur door het nieuws van pollewoppy, heb er om gehuild en zo. Nu zit ik in een dissociatie en kan ik niet meer huilen, ik laat het verdriet niet meer toe, dus ik voel het ook niet meer. Totdat ik al dat gevoel wat zich opstapelt niet meer tegen kan houden en alles er in een keer uit komt. Dan sta ik niet meer voor mezelf in...

Dit is trouwens een van de weinige keren dat ik dissocieer vanwege verdriet, normaal probeer ik juist woede weg te stoppen en kan ik goed verdietig zijn. Ik heb 2 jaar geleden ook een goede collega verloren door zelfdoding, toen kon ik het wel toelaten en kon ik verdrietig zijn. Ik denk dat het nu gewoon het verkeerde moment is.

Kneel, ik vind het heel fijn als je komt, ik weet alleen niet of ik gezellig ben...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-10 23:02

Citaat:
Kneel, ik vind het heel fijn als je komt, ik weet alleen niet of ik gezellig ben...

Ik weet ook niet of ik gezellig ben heb nu slaapdienst/nachtdienst maar we maken er wel wat van ;)

bromfiets

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-08-10 23:04

dat is goed :)

Nicje87

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-10 23:04

Ok moeilijk.. Ook omdat je zelf aangeeft dat praten juist gevaarlijk kan zijn...Lastig...
Ik kan je alleen een hart onder de riem geven....
En een digitale knuffel :(:)

bromfiets

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-08-10 23:05

Dank je wel, daar heb ik veel aan... Het lijkt misschien niks, maar toch doet het me goed. Net zoals dat ik hier mijn verhaal kwijt kan...

Blackflag

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-10 23:08

Hopelijk kom je de nacht een beetje door meis! Heel veel sterkte, en je kan ons altijd berichtjes sturen he! :(:)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-10 23:11

Citaat:
Net zoals dat ik hier mijn verhaal kwijt kan...

Als je dat maar voor ogen houdt Broem, en het ook blijft doen :(:)

bromfiets

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-08-10 23:13

dat zal ik zeker doen :)

Nicje87

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-10 23:17

Ok :)

Ik blijf je volgen! En wacht met smart op een foto van je trui :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-10 23:19

bromfiets schreef:
dat zal ik zeker doen :)

Mooi zo, die afspraak staat! ;)

ikke20

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-10 23:33

@broemmie pff moeilijk weer hoor. ik schrok ook wel van het nieuws vannacht lekker breien al die wolle dekens maken kan eventueel aan ons ma patroon voor sloffen vragen zijn heeerlijk sloffen die je dan kan breien. als je dat leuk vind. moet je straks alleen nog een broek een muts en een sjaal hebben :D

maar ook van mij uit een hele dikke knuf.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-10 02:25

hallo broem,ik lees je topic al een tijd mee,en wilde je even een knuffel geven.
mocht je er ooit behoefte aan hebben,mag je altijd een pb sturen.
houd wel van een kletspraatje en ben veel wisselende tijden online.

brei ze,maak maar wat moois!!

frangelica

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-10 02:35

vanaf hier ook een hart onder de riem en een mega knuffel :(:)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-10 08:32

Misschien een breiinternetwinkel beginnen? :D Dan heb je een handenbinder en misschien geeft dat een nieuwe dimensie in je leven? ;)

tiwi1969

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-10 08:42

Ik heb nu even niet zoveel te zeggen, maar wel een :(:) voor vanmorgen ;)

MarJon

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-10 09:39

Lieve Broem :(:)

Het nieuws van PW kwam hier ook erg hard aan. Maar bokt s dan 1 grote familie. Dus je mag me altijd pben als je iets kwijt wil ofzo he. ;) Of gewoon voor de gezelligheid.

Maar sleep je door deze tijd heen. Geef het een plekje. Ik weet het, het is moeilijk. Maar probeer het. ;)