Ayasha schreef:Ik vind elke vorm van dergelijke levensreddende operaties er over. Niet omdat ik mensen niet gun om te leven of omdat ik niet begrijp hoe beangstigend het kan zijn om te weten dat je dood zal gaan maar omdat ik me af vraag hoe ver je er in mag gaan. Alles wat leeft, sterft.. Da's de cyclus van het leven. In hoeverre mogen we die verstoren?
tsjonge... dan was ik twee dagen na de geboorte van mijn zoontje overleden, nu een half jaar geleden. Stevige uitspraak hoor, weet ook nog niet zo goed wat ik er van moet vinden.
Aan de andere kant, als we het op zelfbeschikkingsrecht laten aankomen, dan zou iedereen willen blijven leven, en dat is nu eenmaal veel te duur. Over twee weken krijg ik een operatie van €40.000,-. En ben ik dat wel waard? Kan ik dat de maatschappij wel terug betalen? Ik weet het niet. Moet ik dan misschien wel afslaan?
) dat weer over is en ze weer lijken tekort komen. Dan mogen ze de mijne dus hebben. Hebben ze geen interesse dan bedenken mijn nabestaanden maar een andere toffe verwerkingsmethode
Mij ook goed, gaat gaat dan toch om hun belang en niet om het mijne.
Dat klinkt toch echt een beetje richting de Mengele-politiek: alle ongewenste mensen niet meer geboren laten worden. Gadver.
en dat is bij de keuze voor een restaurant al moeilijk
)
ik heb geen zin in ruzie in de familie... En ik denk ook dat mensen er misschien te ligt over denken; o dat kiezen mijn nabestaanden maar, maakt mij niets uit.