[centraal] Tattoo topic: deel 4

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

SteffiiY

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-10 13:45

xDramaQueen schreef:
op de ene voet dream as if you’ll live forever op de andere live as if you'll die today

en hoe groot wil je het op je voet?

xDramaQueen

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-10 13:47

niet zo extreem groot maar wel echt helemaal aan de zijkant, dus van hak naar kleine teen

Afbeelding deze plek dus
edit:

zo dus:
Afbeelding

_Noah

Re: [centraal] Tattoo topic: deel 4

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-10 14:09

ik ken iemand die heeft het op de achterkant van zijn voet, op de hiel. Dat is helemaal gaan vervagen.

MMMaaike

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-10 16:19

Hi,

Ben ffies weggeweest, maar heb ook weer een nieuwe aanwinst erbij. Afgelopen vrijdag gezet door Gerrit van Tattoo Mania. Ik had eigenlijk een 9 sept. een afspraak bij Rick van VVV (= daar elke woensdag) maar die heeft last van een schouderblessure wat lang gaat duren, dus Gerrit vroeg of ik bij hem wilde. Nou daar heb ik natuurlijk geen problemen mee.

Afbeelding

Het resultaat! Ik ben er echt super blij mee, alleen doe nooit meer iets op mijn voet, ......... wat doet dat pijn!

xDramaQueen

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-10 16:24

ik vind hem geweldig!!!

shantal

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-10 16:43

die ik op me voet heb deed ook super veel zeer vooral bij me kleine teen en helemaal boven op me vrees

ik kon daarna slecht auto rijden kwam ook nog in de file terecht dus moest flink me koppeling gebruiken,heb ook 3 dagen geen schoen aan gekunt.

ik heb hem in de wintertijd laten zetten , op zich wel lekker want dan koelt hij af buiten in de lucht

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-10 19:41

@MMMaaike .. die is super gaaf! Mooie kleuren zo..

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-10 20:19

mmaaike wat een zoete tattoo is het geworden! heel erg mooi :j

ik heb fotos.. alleen best lastig van je eigen hele arm fotos maken :+ :')
kasteel en paardenhobbelvliegje zijn boven arm, bordjes zijn zijkanten, draak boven binnen, kikker achterkant midden, heksje voorkant onder. gemaakt met telefoon dus kwaliteit is bagger ;)

over 2 weken beginnen we met inkleuren :)

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

_Noah

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-10 20:25

Suze super gaaf!!! Dat kasteel <3 , je hebt echt een sprookje op je arm. Ik vind het heel mooi en stoer.

En Maaike's tattoo is ook echt prachtig gezet, heel zoet *D

Djulitaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-10 20:25

Wauw wat gaaf, je hebt een heel sprookje op je arm!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-10 20:41

thx meiden!

hij staat ook onder sprookjesbos altijd bij ze in de agenda :j :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-10 20:54

Het wordt gaaf Suze!

MMMaaike, die van jou vind ik ook erg mooi! Niet mijn smaak, maar wat waanzinnig mooi gezet!

Daphx93

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-10 20:58

MMMaaike wat een mooie tattoo!
Zou ik mogen vragen waar je dat ontwerp vandaan heb?!
Wil ook wel heel graag zoiets..

jesito

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-10 20:59

MMMaaike schreef:
Hi,

Ben ffies weggeweest, maar heb ook weer een nieuwe aanwinst erbij. Afgelopen vrijdag gezet door Gerrit van Tattoo Mania. Ik had eigenlijk een 9 sept. een afspraak bij Rick van VVV (= daar elke woensdag) maar die heeft last van een schouderblessure wat lang gaat duren, dus Gerrit vroeg of ik bij hem wilde. Nou daar heb ik natuurlijk geen problemen mee.

Afbeelding

Het resultaat! Ik ben er echt super blij mee, alleen doe nooit meer iets op mijn voet, ......... wat doet dat pijn!

Wauw die is mooi, super gezet ook.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-10 21:19

Dat kasteel! En de rest natuurlijk ook... maar vooral het kasteel <3

mayniac_val

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-10 21:52

Wauw suze, dat wordt mooi!

kelcy

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-10 22:24

vind die vogel ook echt geweldig mooi!! !!!!

hrappur

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-10 00:22

waauuww wat een gave tattoo met kleur... en ik ben niet zo van de kleur,, die is echt heel vet gezet..

overigens ook de Sleve !! die is ook mega vet het begint al meer te trekken om dat ook te doen..

Megamutsj

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-10 09:02

xDramaQueen schreef:
op de ene voet dream as if you’ll live forever op de andere live as if you'll die today

Haha, gisteren kwam er een patient bij ons (ben tandartsassistente) en had die tekst op zijn rechterarm aan de binnenkant! Vind het wel een erg mooie tekst :j

Apoc

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-10 09:06

MMMaaike, wat een schattige tattoo, erg leuk :).

@ Suze, zo dat wordt echt een mooie sleeve! :D echt super leuk :D.

MMMaaike

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-10 09:06

Thanx! :D :o

XmissdaphX: Ik had een ontwerp gezien van Rick van VVV die hij bij zijn eigen vriendin had gezet. En was onder indruk van zijn werk, hij heeft vorig jaar bij mijn zusje een tattoo gezet.

Afbeelding

Ik vond die kleuren zo gaaf en dat zonder echte lijnen gezet. Wel wilde ik hem dan iets anders gepositioneerd vanwege de vorm van een voet, maar dat was geen probleem. Dus aan de hand daarvan had ik de afspraak gemaakt (vorig jaar april!!) bij Rick in de shop van Tattoomania. Uiteindelijk heeft Gerrit hem dus gezet maar hij wilde geen kopie maken van Rick ontwerp, maar iets unieks (dat wilde ik zelf natuurlijk ook) hij is dus op die van Rick gebasseerd (vooral de vleugels) maar heeft dus echt een hoofdje/oogje zoals Gerrit ze zet. Perfecte combi toch!

SUZE: Ik vind het echt vet worden! Had een tijdje geleden aan een stukje gezien van je arm. Vooral dat hobbelpaard is nu al kick zonder kleur! Ben echt super benieuwd naar het eind resultaat. Maar ik je een vraag stellen, wat vinden ze nou op het werk van deze creatieve uitspatting? Ik zag ik je profiel dat je ook secretaresse bent.

gipsyboy

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-10 14:01

ik had een vraag, ik heb een tatoeage (hoe schrijf je dat?) op me arm staan met de naam van me paard.
en als hij komt te overlijden, wil ik hem laten cremeren. en dan boven zijn naam op me arm zijn hoofd laten tatoeeren en zijn as erdoorheen verwerken.

nou dacht ik altijd dat dat kon.
net als de kinderen van andre hazes.

nou sprak mijn moeder heel toevallig iemand bij de benzine pomp, en kwam dat ter sprake.
zij zei dus dat dat alleen met menselijk as kan, en dan nog een tatoeerder vinden die dat doet, want ze doen het niet allemaal.

maar dat meisje zei dat er in dierlijk as een stofje zit, wat je lichaam niet accepteerd.

nou ben ik heel benieuwd of het nou wel of niet kan.

als het namelijk echt niet kan, dan wil ik al eerder zijn hoofd op me arm laten zetten, heb speciaal ruimte ervoor overgehouden.

jessy1981

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-10 14:07

MMMaaike schreef:
Hi,

Afbeelding

ohh deze is echt mooi!!!!

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-10 14:07

Ik denk dat je sowieso niet al te makkelijk een artiest gaat vinden die er mee wil tatoeëren.... Bovendien vraag ik me af of de volksgezondheid het wel eens is met dergelijke acties gezien je asse nu niet bepaalt steriel kan maken? :?
Ik vind het eerlijk gezegd ook een beetje luguber :o Maar goed dat is mening.

manie

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-10 14:21

@ MMMaaike heel mooi zo zonder harde outline :j

Tja as en tattoo, ik begrijp het nooit helemaal.
In de eerste plaats is de as volgens mij te grof om goed in de inkt en daarmee in de tattoo opgenomen te worden.
Wat overblijft is dus een soort van symbolische actie, waarbij de tattoo-artiest de as gewoon wegveegt met een doekje tijdens het tattoeren.....

Bij mensen heb ik al helemaal zoiets van is het nu je geliefde of een deel van de kist....alles zit immers bij de as na een crematie dat je gebruikt.
't Is maar waar je waarde aan hecht.

'Mijn' tattoo artiest doet het niet, herinner me nog een interview in de krant met hem.
Daarin vertelde hij dat een crematoriummedewerker vroeg of hij geen visitekaartje achter wilde laten, je kon immers tegenwoordige ook tattoo's laten zetten met as.
Zijn antwoord: 'Ja en je kinne ok in hangerke in oan kettinkje nimne of een vuurpijl de lucht in schieten' SUKSES DERMEI!! :D