Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Pollewoppy schreef:kiwiko wat wil je nou eigenlijk horen van ons?
Ik begin me behoorlijk te ergeren aan je posts eerlijk gezegd. Ik krijg het idee dat je even goed duidelijk wil maken hoe zielig en slecht jij het als werkgever wel niet hebt. Het is al eerder gezegd, open daar een eigen topic voor, misschien vind je daar de bijval die je zoekt...
bobomelo schreef:sterkte ermee charlot!, even doorzetten!
en @kiwiko, kan me goed indenken dat dit geen steun is voor velen hier in dit topic.
Wil je niet wegjagen, maar wat hier eerder ook geschreven is, steun ook es anderen! Het is lastig, jij als werkgever, wij als werknemer. Vind het prima dat jij ook je werkgevers verhaal wil doen, wat daar zit het hem bij jou juist in, maar begrijp het ook van onze kant! En zeker als je advies van huisartsen, arbo-artsen psychologen psychiaters krijgt om wel te gaan sporten, paardrijden, ontspannen, dan moetje dat hier niet gaan lopen afkraken.(bedoel het niet aanvallerig hoor, maar ben niet zo handig in om de juiste woorden te vinden).
Maar denk dat we in dit topic gewoon proberen om er voor elkaar te zijn, tips en ervaringen uit te wisselen, je verhaal gewoon even kwijt, zonder iemand te kwetsen!
nou, ik ga op verjaardag, me moeder is jarig!
en ben al zooo moe....hoe overleef ik dat...
charlotvanre schreef:Pollewoppy schreef:kiwiko wat wil je nou eigenlijk horen van ons?
Ik begin me behoorlijk te ergeren aan je posts eerlijk gezegd. Ik krijg het idee dat je even goed duidelijk wil maken hoe zielig en slecht jij het als werkgever wel niet hebt. Het is al eerder gezegd, open daar een eigen topic voor, misschien vind je daar de bijval die je zoekt...
ik sluit me er ook bij aan.
Ik voel me ook al schuldig genoeg dat ik niet kan werken, ik denk niet dat ik het ook nog eens van jou moet krijgen kiwiko...
je heeft ook niet echt steun aan anderen. Oke het gaat niet altijd, ik kan het ook vaak niet. Maar je doet het gewoon nooit..
jammer dat je zo doet. Wil je eigenlijk iets aan ons duidelijk maken?? of afreageren omdat je dat niet kan op jouw werknemers??
KiWiKo schreef:ja dat mag een werkgever......... als jij niet meewerkt aan je reintigratie mag de werkgever salaris opschorten.........
en eerlijk is braaf........ normaal gesproken had je aan het werk geweest dus ook geen andere afspraken kunnen hebben.....
Therapie is overigens wel een uitzondering omdat dit medisch verantwoord is...... met je vriendinnen naar het strand is dat nou weer net effe niet