Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Angela_ schreef:Omdat ik mijn streefgewicht heb bereikt heb ik vandaag mijn navelpiercing er weer in laten zetten!
Angela_ schreef:Duke: Het is echt voor mezelf, want ik ben niet het type wat korte truitjes draagt en graag de buik laat zien. Ben ik veel te onzeker voor en ik vind het persoonlijk ook niet mooi.
Angela_ schreef:Duke: Het is echt voor mezelf, want ik ben niet het type wat korte truitjes draagt en graag de buik laat zien. Ben ik veel te onzeker voor en ik vind het persoonlijk ook niet mooi.
Bonechi_ schreef:Ik heb deze besteld: http://www.heine-shop.nl/heine/an070880 ... AKi3EsYw==
Ik ben snipverkouden en baal dat ik daardoor niet veel kan vandaag. Zou naar bevrijdingsfestival, maar dat heb ik gecanceled. Sporten lijkt me ook geen goed plan (en daar kan ik ook al zo van balen)
Ik ben vergeten te wegen. Stel het wel weer uit tot maandag. Vrees het moment, want ik ben bang dat er weinig af is, hoewel ik wel strakker word en mijn broeken wat ruimer zitten
Angela_ schreef:Trouwens, ik kreeg me gisteren toch een partij rot opmerkingen naar mijn hoofd van mijn Oma en tante...
Ik was veel en veel te mager, ieuw wat lelijk, jij hebt ook geen tieten meer, je gezicht is helemaal ingevallen, Bah, het ziet er niet uit...
Ik kon wel janken! Gelukkig kon ik later goed met mijn vriend en moeder over praten, en nu gaat het wel weer. Maar nu gaat er weer wat achterlijks in mijn hoofd rond.. 'Zie ik dan echt niet dat ik echt zo mager ben?' 'Wat ben ik een sukkel dat ik dat niet zie' en de mooiste gedachte is 'zie je wel, ook slank ben ik lelijk'![]()
Waarom denken sommige mensen niet eerst eens na voordat ze wat zeggen!