marleen_usar schreef:Sabine je kan hier met je vragen terecht.
Oke dankje 
Ik wil graag 10 kg kwijtraken. Maar het gaat mij niet zozeer om het gewicht, ik wil er gewoon beter uitzien en weer in maat 38 passen, me fitter voelen en mijn buikje kwijt.
Toen ik in Leeuwarden op kamers ging wonen ben ik best veel aangekomen, ookal nam ik nooit snoep/chips/vette happen (daar houd ik gewoon niet van). Het bier bij de studentenvereniging en het stoppen met werken in de horeca en fanatiek sporten heeft me denk ik vooral de das omgedaan.
Maar de hoeveelheid beweging gaat goedkomen: Ik ben begonnen met hardlopen en houd een hardloopschema aan (héérlijk om af te strepen als je je aan je plicht hebt voldaan
). En vanaf augustus train ik twee keer in de week met de voetbal en speel ik elke zondag een wedstrijd.
Daarnaast ga ik ook fanatieker rijden (nu echt les i.p.v. 'leuk' recreatief rondrijden) en werken voor het promotieteam van school (veel lopen dus).
Ik denk dat dit een goed dieet voor mij is omdat het bij mij vooral om het eten gaat. Ik moet sowieso opletten op wat ik eet (heb nooit alles kunnen eten, en in onze familie zitten veel dikkere mensen).
En echt fijn dat er zo'n fanatiek topic is op Bokt! Ik had al wat rondgezocht op internet en ook forums tegengekomen, maar Bokt blijft toch wel de allerleukste!