_Pilipa_ schreef:En het is wel heel makkelijk om anderen te veroordelen! Als je zelf niet in de soort gelijkle situatie zit!
Precies.. veel mensen kijken niet verder dan hun neus lang is als het om abortus gaat.
@Rienn: bedankt

Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja
Ayasha schreef:ulysse1 schreef:Sorry maar een abortus op bijna 18 weken, neen, daar kan ik geen begrip vr opbrengen, en ik geloof echt niet dat ze eerder niks heeft gemerkt als ze er maar op los'fietste', het is geen puber meer hé maar een volwassen vrouw, of daar moet ze normaliter toch voor doorgaan.
Meid, er was op bokt eentje die parcourse reed en vanuit wedstrijd rechtstreeks naar de bevallingskamer ging, die heeft er 9!!!!! maanden niets van gemerkt... Topic valt nog op te zoeken, is op voorpagina nieuws geweest!
Ayasha schreef:Meid, er was op bokt eentje die parcourse reed en vanuit wedstrijd rechtstreeks naar de bevallingskamer ging, die heeft er 9!!!!! maanden niets van gemerkt... Topic valt nog op te zoeken, is op voorpagina nieuws geweest!
Ayasha schreef:Wat wil je nu eigenlijk beweren superwoman?Want ik vat hem niet zo...
superwoman schreef:Ayasha schreef:Wat wil je nu eigenlijk beweren superwoman?Want ik vat hem niet zo...
Ik denk dat die collega van mij zwaar in de ontkenningsfase zat en het niet wou weten. Alle signalen bewust opzij heeft geschoven.
Bij haar gaat het verhaal dus ook zo, dat zij niks heeft gemerkt, terwijl dat imo wel het geval was.
Ik kan mij niet voorstellen dat iemand helemaal niks merkt
Ayasha schreef:Niet elke zwangerschap is het zelfde. Ken er een hoop waarvan je niet zag dat ze zwanger waren.
hyppolyte schreef:Het is niet zo gek dat als mensen aankomen de borsten ook groter worden hoor, is bij mij vorig jaar ook gebeurt, ben 20 kilo aangekomen, dan gaan de borsten ook mee, maar geen zwangerschap hoor.
Rienn schreef:Ik heb een tijd geleden op TV gezien dat een meisje, jonger dan ik, een jaar of 20/23? voor de 4e (!) keer abortus heeft laten doen. Ze zat daar alsof het haar niets deed, en hier door kreeg ik echt een naar gevoel van mijn in buik.
Rienn schreef:'MamboBeach schreef:
We mogen ook van mening verschillen, gelukkig!
Ik zie dat wel zo en jij niet, dat kan...
De grens ligt imo echt veel te hoog!
Weet je, ik ben gewoon eerlijk! Maar dat mag niet geloof ik! Ik zeg wat ik vind, dat is namelijk mijn mening! En jij zegt wat jij vindt en dat is jouw mening! Sophie-midas, en ik vind het walgelijk dat jij het geen moord vindt!
Daarom reageer ik ook niet bot naar jou toe, ik begrijp hoe jij het ziet en kan daar in komen. Ik vind het alleen jammer dat mensen die tegen zijn, niet een beetje in ons, die wel voor zijn, kunnen komen.
Wat zou volgens jou de grens dan moeten zijn?
Citaat:Eerst gingen haar borsten groeien en daarna vond ze dat ze was aangekomen - wat nauwelijks zichtbaar was. (kindje zat heel hoog)
Daarbij at ze bijna niks, sloeg regelmatig het avondeten ever etc.
Jij kijkt ook vanuit jezelf, dat doet een ander en dus ik ook - heeft imo niks met begrip te maken
hyppolyte schreef:Als die bokker echt had geweten dat ze zwanger was, dan had ze echt niet de avond ervoor een parcours gesprongen hoor
hyppolyte schreef:Citaat:Eerst gingen haar borsten groeien en daarna vond ze dat ze was aangekomen - wat nauwelijks zichtbaar was. (kindje zat heel hoog)
Daarbij at ze bijna niks, sloeg regelmatig het avondeten ever etc.
Jij kijkt ook vanuit jezelf, dat doet een ander en dus ik ook - heeft imo niks met begrip te maken
Ok, even een handig informatief feitje, je borsten blijven je hele leven lang van vorm veranderen, en dus ook groeien, zegt niet! Mijn opmerking was even ter illustratie. En natuurlijk bekijkt iedereen het vanuit het eigen perspectief en de eigen kaders, inlevingsvermogen zorgt er alleen voor dat men het eigen perspectief even los kan laten en het vanuit een ander perspectief kan gaan bekijken en daar ontbreekt het bij een heleboel bokkers aan.
Ayasha schreef:Dus je zit nu eigenlijk te beweren dat die bokster het eigenlijk wel wist maar het gewoon niet wilde weten?
Kom op zeg...
Ik houd er mee opT draait en keert da't niet niet schoon is om te zien.
Citaat:Hmhm, zo'n huisgenootje heb ik gehad toen ik 19 was (zij was 18 en had al 3 abortussen achter de rug). Anticonceptie? 'tja... moet ik eigenlijk een keer regelen'. Buiten dat ze elke keer zwanger was, had ze ook nog eens herpes, echt een heerlijk persoon Toen ik weg ging uit dat huis was ze voor de zoveelste keer zwanger en besloot ze het te laten komen. Op haar 19e kreeg ze haar kind, vader onbekend (sja, als je seks hebt met de hele flat dan wordt het moeilijk bepalen wie paps is).