[Centraal] Piercings

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

lisette_D

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-10 18:45

Nou dan ben ik inderdaad wel heel vaak het steentje kwijt na het rijden (dat plaatje blijft wel zitten), ik heb mij door de piercingshop laten vertellen dat het kon doordat de rand van je jas of je handschoentje het steentje los kan draaien.

Ayasha
Blogger

Re: [Centraal] Piercings

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-10 19:40

Gewoon af en toe zelf effe aandraaien. Ben die aan mijn sleutelbeenderen ook wel eens kwijt geraakt in de bak :+

Lous

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-10 19:44

Winxz_Bas schreef:
ik ga volgende week mijn navelpiercing laten zetten, aangezien 4 tot 6 week dan nog niet in de zomer is :D
ik heb er zin in.. ik kan echter wel alleen goud en zilver verdragen, geen titanium etc.. ze hebben denk ik wel goud en zilveren piercings??

Goud wel, zilver niet. Dat materiaal is te zacht voor piercings. Maar hoe kan het dat je niet tegen Titanium kan? Daar zit geen nikkel en en staat juist bekend als iets wat juist veel geaccepteerd wordt door het lichaam. Ook kunstheupen e.d. worden ervan gemaakt.
Goud is ook wel iets duurder.

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-10 19:48

Waarschijnlijk kan ze geen CS verdragen... Veel CS piercings worden helaas verkocht als titanium.

Lous

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-10 19:50

Ayasha schreef:
Waarschijnlijk kan ze geen CS verdragen... Veel CS piercings worden helaas verkocht als titanium.

Dat dacht ik dus ook al. Tsja alles blijft om geld draaien he :\.

Oonax

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-10 19:50

Mhm, ik blijf twijfelen. Wat kost zo een ding ongeveer? Wanneer dat geen massas geld kost is het natuurlijk altijd het proberen eens waard. Verlies ik het, tsjah... dan is het ook zo.

Andere plaatsen die ik overweeg zijn onder m'n navel (maar daar is een littekentje wel wat minder leuk laten) of rechts onderaan m'n buik (heup).

Als ik eruit ben plaats ik wel een foto'tje :)

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-10 19:52

Wat kost welk ding?

Oonax

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-10 19:53

Ayasha schreef:
Wat kost welk ding?

Een MD :)

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-10 19:55

hangt van piercer tot piercer af. 80 voor eentje, 70 voor twee MD's tegelijk gezet en 60 voor drie MD's tegelijk gezet.

Jodie_

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-10 19:57

Heb m'n tragus alweer een maandje! Binnenkort even terug voor een kortere, dat ding steekt telkens een halve meter uit m'n oor :')

Maar ik heb het idee dat het steentje (wit) wat groen uitgeslagen is, zou dit kunnen? Heb er al op zitten poetsen maar krijg het niet weg, iemand ervaring mee?
En weet er iemand of er bij je tragus ook 'platte' steentjes beschikbaar zijn op een site ofzo? Ik vind het steentje zo 'bol' op mijn oor liggen, heb het liefst eentje die wat meer aansluit.

Winxz_Bas

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-10 20:05

Lous schreef:
Ayasha schreef:

Dat dacht ik dus ook al. Tsja alles blijft om geld draaien he :\.

ja dat klopt!
titanium vertrouw ik daarom ook niet meer
dan word het goud, naja dat is ook geen probleem, geef liever wat extra geld eraan uit, dan dat het gaat ontsteken oid.
erg bedankt!

Lous

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-10 20:16

Als je een goede zaak hebt en je vraagt om titanium dan krijg je die ook gewoon hoor, anders zou ik echt naar een andere zaak gaan en die piercer die je CS aansmeert als titanium ook niet meer vertrouwen in het piercen. Maar goed om het zekere voor het onzekere te nemen dan zou ik idd voor goud gaan. Moet je alleen uitkijken dat hij je dan geen doublé verkoopt als echt goud want dan krijg je net zo goed een allergische reactie...

xTralala

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-10 20:19

M'n navelpiercing zit, viel eigenlijk mee, had erger verwacht. Nu heb ik een goed excuus om 2x per dag te douchen O:)

marlies85

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-10 20:46

:):) Jeuj...morgen krijg ik eindelijk m'n langverwachte tepelpiercing..moest het gewoon ff kwijt

Poiuytrewq

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-10 20:48

Jeeej leuk voor je. Iedereen ineens aan de tepelpiercings haha =:)

marlies85

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-10 20:50

Nou, ik wil hem al wel een aantal jaar...en nu MOET het er maar eens van komen :')
En ben gewoon toe aan een verse piercing, is al ruim een jaar geleden dat ik er voor het laatst een heb laten zetten.

Ik ben er alleen nog niet echt over uit of ik hem links of rechts wil.

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-10 21:29

Winxz_Bas schreef:
ja dat klopt!
titanium vertrouw ik daarom ook niet meer
dan word het goud, naja dat is ook geen probleem, geef liever wat extra geld eraan uit, dan dat het gaat ontsteken oid.
erg bedankt!

Wat kan titanium er aan doen dat jij in een kl*te piercingzaak binnen stapt?

Winxz_Bas

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-10 22:39

Eigenlijk niets. maar het was een betrouwbare piercingwinkel ! veel goede reacties over gehad.. toen laten zetten. en nadrukkelijk gevraagd of het echt titanium was. Ja hoor, dat was het echt! moest zelfs meer betalen omdat die echt titanium was, zeiden ze.. niet dus..

Marloes__

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-10 22:43

@ Winxz_Bas: Volgende keer toch maar beter laten informeren dan ;).

biesje

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-10 22:51

leuk piercings!
ik heb er zelf 5.
mijn MD koste 45 euro.
verder ook tepelpiercing, tongpiercing,labret en navelpiercing.
ik zou nog wel meer willen alleen moeilijk om te bepalen waar.
het is net zo verslavend als tattoo's

xDramaQueen

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-10 22:54

Winxz_Bas schreef:
Eigenlijk niets. maar het was een betrouwbare piercingwinkel ! veel goede reacties over gehad.. toen laten zetten. en nadrukkelijk gevraagd of het echt titanium was. Ja hoor, dat was het echt! moest zelfs meer betalen omdat die echt titanium was, zeiden ze.. niet dus..

dus is het al geen goede shop...

Annemijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-10 22:55

Yay! Ik heb sinds woensdag een smiley piercing, ik vind hem zelf wel stoer eigenlijk!
Wat ik ook een ont-zet-tend vette piercing vind is de sideburn, jammer alleen dat er een grote kans op uitgroeien is!
De sideburn

Kennen jullie trouwens ook deze "industrial"? Lijkt me niet erg comfortabel, vooral niet met slapen! Ook oordopjes van je mp3speler in je oren doen wordt nogal... onmogelijk :D
KLIK!
Mooi vind ik hem trouwens ook niet..

marlies85

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-10 23:01

Annemijn schreef:
Kennen jullie trouwens ook deze "industrial"? Lijkt me niet erg comfortabel, vooral niet met slapen! Ook oordopjes van je mp3speler in je oren doen wordt nogal... onmogelijk :D
KLIK!
Mooi vind ik hem trouwens ook niet..

Ik heb deze ook...als ik er zo'n staafje door zou doen :Y) .Ik heb gewoon ringetjes in en kan gelukkig wel m'n oordoppies in :)

biesje

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-10 23:02

je zou in plaats van de sideburn ook daar 2 MD's kunnen laten zetten. Die groeien minder snel tot niet uit

Annemijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-10 23:05

marlies85 schreef:
Ik heb deze ook...als ik er zo'n staafje door zou doen :Y) .Ik heb gewoon ringetjes in en kan gelukkig wel m'n oordoppies in :)

Ik vind tragus (heb ik zelf ook) en Inner Conch (is het toch?) hele leuke piercings, maar met die staaf erin.. }:0