Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Yv_ schreef:Over de huisarts: Ik las van de week een bericht ergens dat huisartsen ook vaak de verkeerde middelen meegeven, omdat ze vaak hormoonzalfjes meegeven, wat in eerste instantie goed werkt, maar naderhand meer schade aanricht?
Pepper1 schreef:Morgen ga ik de Benzyl creme halen.. ben benieuwd.
@ Patos, ik gebruik na DDMG standaard nog een dagcreme, omdat anders mijn huid erg droog aanvoelt. Volgens mij heb ik ook Super Defence... zal vanavond eens kijken.
Enne ik ben niet van de hormoonzalfjes, heb mn lichaam al langgenoeg blootgesteld aan de pil...
patos schreef:Pepper1 schreef:Morgen ga ik de Benzyl creme halen.. ben benieuwd.
@ Patos, ik gebruik na DDMG standaard nog een dagcreme, omdat anders mijn huid erg droog aanvoelt. Volgens mij heb ik ook Super Defence... zal vanavond eens kijken.
Enne ik ben niet van de hormoonzalfjes, heb mn lichaam al langgenoeg blootgesteld aan de pil...
Dat zijn verschillende hormonen hoor, in je pil zitten geslachtshormonen. In hormoonzalven zitten corticosteroïden, die door je bijnier worden aangemaakt.
Maar jij gebruikt dus én DDMG én een dagcreme. Maar mijn huid is na de DDMG al voldoende verzorgd, maar helaas ook erg glimmend. Voor 's nachts gebruik ik trouwens nog weleens een DDMG en een nachtcreme.
patos schreef:@Barvrouwke: dus de gel van stap 3 en 4 in combinatie met een dagcreme geeft geen glim?
Barvrouwke schreef:patos schreef:@Barvrouwke: dus de gel van stap 3 en 4 in combinatie met een dagcreme geeft geen glim?
nee, bij mij niet iig. Ik had hetzelfde als jij had. Het idee van, moet daar dan óók nog dagcreme over,
me voorhoofd is nu al een spiegel! Ik laat wel altijd stap 3 goed intrekken voordat ik de dagcreme
eroverheen doe. (tussendoor even aankleden ofzo)
DON___RUBIN schreef:Focussed schreef:Ik heb even voor je opgezocht: De Yasmin kán worden voorgeschreven voor huidverbetering, maar dit werkt alleen bij zeer ernstige acné of een zeer vette huid. Ik snap niet waarom jouw HA ´m voorschijft terwijl jij verteld dat je een droge huid hebt...
En als je even had gelezen: Nee het is niet zeker of de Diane helpt. Bij sommige meiden wel, bij sommigen niet.
Ja raar dan indd ik heb juist een super drogen huidpff wat n gedoe
Gucci_ schreef:Ik gebruik nu een jaar Clinique anti-blemish solutions. In het begin eerst die zeep, daarna dat vloeibare en als laatste de creme en het hielp niet zo veel. Nu doe ik elke ochtend een plens water in mijn gezicht en 's avonds ook weer. Een paar keer per week doe ik die creme op. Hiervoor heb ik ook nog nivea en clearasil gebruikt, maar dat hielp ook niet. Dan maar een laag foundation op. Ik heb ook nog poederfoudation van Cinique, maar als ik later op school kom zie je die vieze puistjes weer...