Verstandig afvallen voor Jojo-ers 4.

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

supersambo

Re: Verstandig afvallen voor Jojo-ers 4.

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-10 22:09

Naar bed is in zo'n geval vaak de beste oplossing.

berdien85

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-10 23:30

supersambo schreef:
Naar bed is in zo'n geval vaak de beste oplossing.

Denk ik ook, slechte dag achter je laat en met genoeg energie begin aan een nieuwe dag, succes! En trusten :)

Mijn eetschema 2day:

O: bakje yoghurt met muesli
T: Liga Fruitkick
L: Kopje snert en 2 boterhammen blauw-band kaas
T: Weer die liga fruitkick
D: Stamppot boerenkool met worst (de verleiding voor een stukje boter was groooot, maar ik heb het alleen bij jus gehouden!)
T: Soepstengels

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-10 00:19

Buckje schreef:
Mik_ wow waar laat jij al die boterhammen!! haha.

En het grappige is dat Mik in ons dialect hetzelfde is als brood! :+

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-10 00:20

xXEviIXx schreef:
hoi mensen!!
ik ben ongelovelijk verslaafd aan chocola, ik ben niet bepaald dik ofso maar dun ben ik niet. weet iemand wat ik aan die verslaving kan doen? als ik namelijk geen chocola eet word ik zoo chagie ;(
het is niet heel erg ofso, maar kan wel halfe reep opeten in 1 dag! (en dan heb ik het over de chocolade/busquits chocola van milka :9 )

Ik denk dat je je om je gewicht op jou leeftijd niet al te druk moet maken. :o En tja het laten staan van chocola, is gewoon discipline denk ik.

Uppojono

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-10 07:44

Ik zit aan mn ontbijt.. Magere yoghurt met muesli.. Neem als lunch een krentenbol en een appel mee..

Allemaall veel succes met het dieet vandaag..

Iris1702

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-10 08:59

Vandaag:

O: VK met pindakaas light, beker optimel
T: 2 kiwi's
L: VK met stroop en bakje yoghurt
T: mineola
D: Spagetti met groenten en gehakt

ponymeid1

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-10 09:34

Buckje schreef:
Mik_ wow waar laat jij al die boterhammen!! haha.

Ik ben echt een broodmens :o
en ontbijt vind ik de lekkerste maaltijd vd dag hihi.

Buckje

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-10 09:50

Haha, dat heb ik met het warm eten! Ik kan echt niet zonder een lekkere warme maaltijd s'avonds.

Vandaag:
O: 3 plakken ontbijt koek met heeel dun dieet boter.
T: niets!
L: Broodje filet american bij bakken bart halen! :o
T: appel
A: Zelf gemaakte erwtensoep. Staat nu al op, ben benieuwd of die te eten is! Tot nu toe word ik er misselijk van hij stinkt. :')

Marije__

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-10 10:10

ik heb net een bak brinta met muesli naar binnen gewerkt, neem ook nog een eitje op brood. dan hoef ik tot 12 uur niet meer te eten :))

L: appel
T: 3 boterhammen met appelstroop
A: ik ga op mn werk eten (bij de AH) en dan is de verleiding groot om zo'n stoommaaltijd te nemen.. maar denk dat ik voor gezond ga :P! een lekkere fruitsalade en een broodje met salade.

NiNa_14

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-10 10:51

Marije__ schreef:
ik heb net een bak brinta met muesli naar binnen gewerkt, neem ook nog een eitje op brood. dan hoef ik tot 12 uur niet meer te eten :))

L: appel
T: 3 boterhammen met appelstroop
A: ik ga op mn werk eten (bij de AH) en dan is de verleiding groot om zo'n stoommaaltijd te nemen.. maar denk dat ik voor gezond ga :P! een lekkere fruitsalade en een broodje met salade.

ik dacht dat stomen juist goed was?
ik weeg elke dag moet ik echt mee ophouden vandaag minder afgevallen dan gisteren..

O: specialK met melk
T: manderijn
M: dubbele volkorencracker met boter en vlees beleg, dubbele volkorencracker met kaas en komkommer
T:eierkoek of ontbijtkoek
A:worteltjes, aardappels en iets van lapjes vlees
T:koffieverkeerd

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-10 11:04

Hoe doen jullie dat trouwens als je 2 plakken brood eet? Doe je dan op beide plakjes beleg? Ik doe namelijk altijd 2 broodjes met 1 beleg.. Nou las ik dat laatst als tip dat het best goed is, blijkt dat veel mensen dus 1 brood = 1 beleg doen.. Misschien dat sommigen hier iets aan hebben :)

NiNa_14

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-10 11:08

Relaxed schreef:
Hoe doen jullie dat trouwens als je 2 plakken brood eet? Doe je dan op beide plakjes beleg? Ik doe namelijk altijd 2 broodjes met 1 beleg.. Nou las ik dat laatst als tip dat het best goed is, blijkt dat veel mensen dus 1 brood = 1 beleg doen.. Misschien dat sommigen hier iets aan hebben :)

ik doe over het algemeen 2 boterhammen en dan tussenin beleg, doe ik ook bij crackers.

edit: zit biologie te leren staat er een heel smakelijk plaatje van een massa met een grote tumor er doorheen verwerkt...
weg is mijn honger :+

Kiki123

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-10 13:20

Oeii vandaag wil het niet.. ik heb de héle dag al honger! (maandelijke feestje deze week ..)
nog niks verkeerd gegeten maar heb wel de neiging..
Ik kan ook echt een half brood op voor me gevoel. Hoe kan het dat iedereen het hier de hele middag op een paar crackers vol houd.. echt knap!

Marije__

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-10 13:27

nina14, ik geloof dat daar wel 800 kcal in geloof ik! Het is wel heel erg lekker maar vanavond hou ik het denk ik simpel. En elke dag wegen word je alleen maar depri van meis! Echt waar, want dat deed ik eerst ook 4x per dag maar dan stel je jezelf juist steeds teleur als je weinig of niet afvalt. Gewoon 1x per week is goed toch

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-10 13:36

4 x per dag heeft zoiezo geen zin, omdat je in de loop van de dag vaak zwaarder wordt..

Ik heb net boodschappen gedaan, alle verleidingen weerstaan en flink groente ingeslagen :P Ook eierkoeken meegenomen ;)

Airborn

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-10 13:37

Hmmmm, gisteren lekker gesort, 850 calorien:D En, mevrouw in de sportschool raade me aan om na 4 maand lijnen ofzo, ff maand of 2 gewicht stabiel te houden, dus ff stapje terug met sporten, écht normaal eten, etc... laat ik dat nou net gedaan hebben afgelopen anderhalve maand:D
Dus nu er weer goed tegenaan. Ze vond bijna 10 kilo sinds juli ook erg snel. Dus ik ben weer helemaal gemotiveert :D

NiNa_14

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-10 14:03

Marije__ schreef:
nina14, ik geloof dat daar wel 800 kcal in geloof ik! Het is wel heel erg lekker maar vanavond hou ik het denk ik simpel. En elke dag wegen word je alleen maar depri van meis! Echt waar, want dat deed ik eerst ook 4x per dag maar dan stel je jezelf juist steeds teleur als je weinig of niet afvalt. Gewoon 1x per week is goed toch

hahaha oke en ik maar denken dat dat gezond was :+
ga vanaf nu af aan idd maar 1 keer wegen(weeg geen 4 keer per dag, altijd sochtens als ik net wakker ben)

weten jullie misschien iets gezonds en lekkers als avondeten, moet morgen voor mezelf koken(broertje en zusje eten friet)?

lillytjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-10 14:06

Ik kom ook net weer terugt van het sporten!
Heerlijk!!!!!!!

o: 2 boterhammen met delight jam
T: niets
L: tosti met 20+kaas
T: geen idee moet om 15uur in de auto stappen om naar een afspraak te gaan dus zal niet veel worden!
A: geen idee, eet bij mijn schoonouders dus moet gewoon eten wat de pot schaft
T: lu-crackertjes en stuk fruit

NiNa_14

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-10 14:31

zit te twijfelen of ik vandaag weer een half uur op de home trainer klim...
heb eigenlijk niet zon zin heb er de afgelopen 2 dagen ook al op gezeten en gisteren dan ook nog paardgereden

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-10 14:36

Misschien is het wel leuk om een lijstje te maken met gewichten? Bv. Startgewicht, huidige gewicht, en streefgewicht. En dat dan eens in de week op je weegmoment door te geven?

Airborn

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-10 14:38

Dat lijstje is er al:P Ergens paar pagina's terug voor het laatst geupdate geloof ik.

NiNa_14

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-10 14:40

Angela_ schreef:
Misschien is het wel leuk om een lijstje te maken met gewichten? Bv. Startgewicht, huidige gewicht, en streefgewicht. En dat dan eens in de week op je weegmoment door te geven?

is opzich wel een goed plan, zorgt er ook voor dat je de vooruitgang goed ziet

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-10 14:42

Airborn schreef:
Dat lijstje is er al:P Ergens paar pagina's terug voor het laatst geupdate geloof ik.

Hahaha, echt waar? Oh, wat erg! Dacht ik ook eens een goed idee te hebben! Ik zal eens terug gaan kijken.

SuperLiesje

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-10 14:43

Ik kom me hier ook weer melden! Ik ben vanaf januari vorig jaar 13 kilo afgevallen.. maar heb er sinds november/december al weer 5 kg aangevreten :P Ik ben nu sinds dinsdag weer goed bezig... hou voor mezelf een eetdagboekje bij, ik schrijf dus alles op wat ik eet zodat ik bewuster nadenk over wat ik pak en wat ik beter kan laten staan :P Tot nu toe gaat het goed, maar heb het wel moeilijk gezien ik deze week niet veel naar school o.i.d. hoef :P

Nog een tip voor mensen die eens wat anders willen eten: Meergranenwrap (even 10sec in de magnetron) met philadelphia light, een plakje ham en wat dunne schijfjes komkommer of sla oprollen en dan lekker op eten als lunch :)

Veseosunce

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-10 14:45

Hee Lies! :wave: