Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
supersambo schreef:Naar bed is in zo'n geval vaak de beste oplossing.
xXEviIXx schreef:hoi mensen!!
ik ben ongelovelijk verslaafd aan chocola, ik ben niet bepaald dik ofso maar dun ben ik niet. weet iemand wat ik aan die verslaving kan doen? als ik namelijk geen chocola eet word ik zoo chagie
het is niet heel erg ofso, maar kan wel halfe reep opeten in 1 dag! (en dan heb ik het over de chocolade/busquits chocola van milka)
Marije__ schreef:ik heb net een bak brinta met muesli naar binnen gewerkt, neem ook nog een eitje op brood. dan hoef ik tot 12 uur niet meer te eten
L: appel
T: 3 boterhammen met appelstroop
A: ik ga op mn werk eten (bij de AH) en dan is de verleiding groot om zo'n stoommaaltijd te nemen.. maar denk dat ik voor gezond ga! een lekkere fruitsalade en een broodje met salade.
Relaxed schreef:Hoe doen jullie dat trouwens als je 2 plakken brood eet? Doe je dan op beide plakjes beleg? Ik doe namelijk altijd 2 broodjes met 1 beleg.. Nou las ik dat laatst als tip dat het best goed is, blijkt dat veel mensen dus 1 brood = 1 beleg doen.. Misschien dat sommigen hier iets aan hebben
Marije__ schreef:nina14, ik geloof dat daar wel 800 kcal in geloof ik! Het is wel heel erg lekker maar vanavond hou ik het denk ik simpel. En elke dag wegen word je alleen maar depri van meis! Echt waar, want dat deed ik eerst ook 4x per dag maar dan stel je jezelf juist steeds teleur als je weinig of niet afvalt. Gewoon 1x per week is goed toch