Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
amazone77 schreef:ik heb alleen wel regelmatig dat ik tussen door (in de wandel pauzes) even wil rekken,daarna loop ik een stuk beter.
doe ik dat niet dan krijg ik van die vage pijntjes.
strekken jullie ook tussen het lopen door?
amazone77 schreef:moeten ze maar aan wennen.komt vast goed,vind het lopen met start to run echt een uitvinding.
heb daarvoor noooooooooooooit hard gelopen,had er een pest hekel aan,ben 11 maanden geleden gestopt met roken,en barst van de energie,kan met lopen nu goed mijn ei kwijt
Elessar schreef:Jij bent erg.
Stel een doel, werk ergens naar toe. En niet met oud en nieuw, dat is te ver weg.
Jasmijn76 schreef:amazone77 schreef:moeten ze maar aan wennen.komt vast goed,vind het lopen met start to run echt een uitvinding.
heb daarvoor noooooooooooooit hard gelopen,had er een pest hekel aan,ben 11 maanden geleden gestopt met roken,en barst van de energie,kan met lopen nu goed mijn ei kwijt
ben nog steeds niet gestopt met roken..dadelijk loop ik in R'dam de 5 km en steek ik daarna een peukkie op!
...owww...het zou te erg zijn!!..doet t ook niet hoor!...ben nog steeds van plan om te stoppen, maar wanneer!!!!!??
Jasmijn76 schreef:HorseRunner schreef:Ik heb lesje 1 van start to run er net op zitten. En ik vond het heerlijk! Ik kijk nu alweer uit naar woensdag.![]()
Maar o wat voelde ik me lopen.
ik loop in het donker..dan ziet niemand me kwijlen
Jasmijn76 schreef:HorseRunner schreef:Ik heb lesje 1 van start to run er net op zitten. En ik vond het heerlijk! Ik kijk nu alweer uit naar woensdag.![]()
Maar o wat voelde ik me lopen.
ik loop in het donker..dan ziet niemand me kwijlen