Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Lijkt me ook best zwaar voor je kuiten, die zijn natuurlijk een andere 'houding' gewend, lijkt me? amazone77 schreef:ik heb alleen wel regelmatig dat ik tussen door (in de wandel pauzes) even wil rekken,daarna loop ik een stuk beter.
doe ik dat niet dan krijg ik van die vage pijntjes.
strekken jullie ook tussen het lopen door?
..het sowieso toch het idee dat ik net en dieseltje ben...begin na mn eerst km pas lekker los te komen
Wel uitkijken dat je niet te fanatiek wordt, das ook niet goed. Mijn oom is marathonloper (weer het andere uiterste). Zijn vrouw (mijn tante) is toen ook begonnen met lopen en heeft toen veel te weinig rustmomenten gepakt tussendoor. Hierdoor mag ze nu helemaal niet meer hardlopen en kon ze een periode ook amper de trap af e.d.
amazone77 schreef:moeten ze maar aan wennen.komt vast goed,vind het lopen met start to run echt een uitvinding.
heb daarvoor noooooooooooooit hard gelopen,had er een pest hekel aan,ben 11 maanden geleden gestopt met roken,en barst van de energie,kan met lopen nu goed mijn ei kwijt
..dadelijk loop ik in R'dam de 5 km en steek ik daarna een peukkie op!
...owww...het zou te erg zijn!!..doet t ook niet hoor!...ben nog steeds van plan om te stoppen, maar wanneer!!!!!?? 
Elessar schreef:Jij bent erg.
Stel een doel, werk ergens naar toe. En niet met oud en nieuw, dat is te ver weg.
Jasmijn76 schreef:amazone77 schreef:moeten ze maar aan wennen.komt vast goed,vind het lopen met start to run echt een uitvinding.
heb daarvoor noooooooooooooit hard gelopen,had er een pest hekel aan,ben 11 maanden geleden gestopt met roken,en barst van de energie,kan met lopen nu goed mijn ei kwijt
ben nog steeds niet gestopt met roken..dadelijk loop ik in R'dam de 5 km en steek ik daarna een peukkie op!
...owww...het zou te erg zijn!!..doet t ook niet hoor!...ben nog steeds van plan om te stoppen, maar wanneer!!!!!??
ben daar zeer actief
..nee grapje)...ga ik er echt voor! 
Jasmijn76 schreef:HorseRunner schreef:Ik heb lesje 1 van start to run er net op zitten. En ik vond het heerlijk! Ik kijk nu alweer uit naar woensdag.![]()
Maar o wat voelde ik me lopen.
ik loop in het donker..dan ziet niemand me kwijlen
ik ben bang in het donker.
Jasmijn76 schreef:HorseRunner schreef:Ik heb lesje 1 van start to run er net op zitten. En ik vond het heerlijk! Ik kijk nu alweer uit naar woensdag.![]()
Maar o wat voelde ik me lopen.
ik loop in het donker..dan ziet niemand me kwijlen
alleen als ik op zondag moet lopen,dan zien mijn loop schoenen het dag licht