Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Heb ik toch mooi mijn zin en dat vind ik dan stiekem wel weer leuk. De argmunten die ze noemde vond ik wat kleinerend, maar daar ben ik maar niet op in gegaan. Ze zijn dat ze de groep blijkbaar te hoog had ingeschat. Zucht... Bimmetje schreef:@angela, ik zie in jouw verhaal precies mijn verhaal.
Bij mij was het dat iedereen in de omgeving zag dat ik over mijn grenzen heen ging, behalve ik.

)
Hoe was je evaluatie? Moet zeggen een positieve lijn lees in je post, ga zo door meissie.
. Pas goed op jezelf want een ander doet het niet, zij voelen ook niet wat jij voelt en alleen jij kan jezelf beschermen. Je werk red het ook wel zonder jou en als het niet gaat dan gaat het niet. Is bij jou je burnout alleen werkgerelateerd? Bij mij was kwam het toen ook door prive zaken en het uitte zich in paniek en angstaanvallen. Ben nog niet helemaal genezen en vermoed dat het altijd wel een deel van me zal blijven maar ik probeer er op de juiste manier mee om te gaan en naar mn lichaam te luisteren. Heb je nog een vervolg afspraak met de huisarts? Als je het zonder medicijnen red is dat alleen maar goed maar schaam je niet als het toch nodig is.
Hier gaat het wel, merk wel dat ik mn grenzen moet bewaken. Nu mn vriend weer terug is moet ik me toch weer wat aan passen, positief hoor. Daarnaast is er nu niets meer van de badkamer over dus ik mag elders gaan douchen voor een aantal weken, moet mn geliefde bad missen
Dan klussen de heren nog door tot 21u 's avonds dus veel rust heb ik niet als ik thuis kom, het is gelukkig maar voor een aantal weken maar ik zal blij zijn als het klaar is
, krijg er een mooie badkamer voor terug. Slaap overgens ook weer slecht, neem vanavond maar iets in. Op het werk gaat het wel, het is wel erg druk dus alles bij elkaar is het wel even heftig.
sammy1 schreef:sam is bevallen van een gezonde dochter amber.
de hele bevalling zal ze jullie zelf willen vertellen.
ze heeft er hard voor moeten werken ze is het gelukkigste moedertje van de wereld.
Je bent ziek en ziek is ziek...