[Centraal] Piercings.

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Red_Savage

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-09 16:58

Jaajaa, ik zal snel foto's maken. Krijg ze alleen wsl volgende week pas, want ik kan ze zelf niet op de computer zetten. :P

Maar ik hou nu al van 'm. :+:

nOukiee_

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-09 17:45

xDramaQueen schreef:
jawel, ik had één van de piercer die al veel ervaringen erin heeft, hij lag mooi plat op de huid, hij is alleen gaan uitgroeien, niet te voorkomen helaas.

Ow dat is wel jammer dan, want ze zijn ook niet echt goedkoop! ;)

Ayasha
Blogger

Re: [Centraal] Piercings.

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-09 17:49

Is het eigenlijk echt zo dat de MD's vlak onder de sleutelbeenderen niet zo diep kúnnen als die op mijn buik bv. Want die op mijn buik liggen echt plat er op, kan geen blaadje meer tussen. Maar onder mijn sleutelbeenderen zijn ze heel rustig maar die hebben nooit echt volledig op mijn huid gelegen.

nOukiee_

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-09 17:54

ingetarita schreef:
ik heb na mn 1e tepelpiercing 2 weken geleden me 2e tepelpiercing laten zetten en een week geleden mn tongweb.. tongweb is echt zo gaaf!! :D :o

Heb je een foto van je tongweb?!

RavenIris

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-09 18:01

vivian_ve schreef:
heeft iemand hier ervaring met een sideburn? met kans op uitgroeien etc. er is niet heel erg veel over te vinden op internet..

Ik heb een sideburn :)
Het is een piercing die erom gekend staat dat ze inderdaad nogal snel uitgroeit. Zelf heb ik ze sinds februari. Af en toe is ze wel eens ontstoken maar echt uitgroeien heb ik tot nu toe altijd kunnen vermijden. Ik slaap ook altijd op die zijde van mijn hoofd en dat zal wel te maken hebben met het vele ontsteken.

Het zetten zelf was trouwens helemaal niet pijnlijk, maar dat is voor iedereen verschillend. Ik vind het alleszins een prachtige piercing! :D

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-09 18:04

Nu heb ik pas door welke piercing het is, ik heb een sideburn gezien bij een meisje en heb ook met haar gesproken er over gezien ik het best een leuke vond. Zij had hem al een jaar! (tot grote verbazing van haarzelf en de piercer overigens) en hij zat nog erg mooi. Het zetten had volgens haar helemaal geen pijn gedaan en ook nu zag ie er heel rustig uit, niet rood of geïrriteerd.

Overigens: als de MD omhoog kwam aan een kant dan moest ik van mijn piercer er op drukken een paar keer per dag... Het kon zijn dat ie dan "terug" ging... En heb al van mensen op het forum gehoord dat dat inderdaad werkte...

RavenIris

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-09 21:22

Blijf ik een vreemd idee vinden.. Mijn onderste MD zit ook behoorlijk hoog, maar als ik er op druk begint hij steeds te irriteren. Maarja, ik heb dan ook een olifantenvel :')

Poiuytrewq

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-09 10:39

k heb geen idee wat ik me bij een Sideburn moet voorstellen :o

Volgende week laat ik mn industrial zetten mhihi. Ik wil er later ook een Rock bij :=

Lieffiefi

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-09 10:43

Ik vind het ook vreemd.. Duwen op je MD...

Maar ja, ik moet vandaag toch Piercer lief bellen.. Mijn MD groeit ''gruwelijk'' snel uit....

Er is duidelijk 2 mm te zien tussen onderkant van het steentje en mijn huid... :(

Red_Savage

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-09 12:02

Lieffiefi:Een klein stukje ruimte ruimte tussen MD en huid is helemaal niet erg.

RavenIris

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-09 12:30

@Lieffiefi: Dit is een sideburn :) Wordt trouwens ook vertical tragus genoemd.. Maar als je dan foto's begint te zoeken zie je meestal dat de piercing dan echt door de tragus zelf loopt.. Benamingen van piercings blijven soms ingewikkeld :D

Afbeelding

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-09 12:33

Lieffiefi schreef:
Ik vind het ook vreemd.. Duwen op je MD...

Maar ja, ik moet vandaag toch Piercer lief bellen.. Mijn MD groeit ''gruwelijk'' snel uit....

Er is duidelijk 2 mm te zien tussen onderkant van het steentje en mijn huid... :(

dan zou ie er al uit moeten zijn :D

xDramaQueen

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-09 12:51

nee hoor phara, snel uitgroeien vind ik een week/anderhalve week, en dat is imo gruwelijk snel, heus geen dag hoor :')
mijne deed er ook een week of 2 over geloof ik.

Red_Savage

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-09 12:55

Die van mij een jaar, en daarna iets van... 3 maanden? Fijn is het niet iig. Van mij mag hij blijven zitten.

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-09 12:57

xDramaQueen schreef:
nee hoor phara, snel uitgroeien vind ik een week/anderhalve week, en dat is imo gruwelijk snel, heus geen dag hoor :')
mijne deed er ook een week of 2 over geloof ik.

Het ging over de 2 mm die uit stak :D
Ik weet dat mijn navel er op een maand voor de helft uit was :=

xDramaQueen

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-09 16:16

ohh ik wilde net zeggen _O- ik dacht al, sinds wanneer groeien piercing in 1 dag uit :') mn md is gelukkig de enigste die uitgegroeid is.

Lieffiefi

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-09 16:26

Hmmm :( Ik baal... Ik vind hem leuk.

Gezien het aantal piercings ik al gehad heb en het dramalijf ik af toe bezit en zeer goed ken, weet ik dat hij niet erg lang heeft, hoogstens 4 maanden.

Toch overleggen, mijn lichaam zijn werk laten doen en hem eruit laten groeien of op tijd een incisie laten maken.... Moeilijk

xDramaQueen

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-09 18:45

ik vraag me af of hier duimzuigende mensen zijn met een tongpiercing, ja ik sabbel nog op mijn duim :') maar ik vraag me af of ik daar mee moet stoppen als ik een tongpiercing heb..

Lieffiefi

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-09 18:57

xDramaQueen schreef:
ik vraag me af of hier duimzuigende mensen zijn met een tongpiercing, ja ik sabbel nog op mijn duim :') maar ik vraag me af of ik daar mee moet stoppen als ik een tongpiercing heb..

Ik ook soms...Maar dan moet ik écht intens verdrietig zijn.

Het kan wel, maar ik duw mijn piercing naar beneden en dat gaat na een halve minuut echt pijn doen...

xDramaQueen

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-09 18:59

daar was ik dus idd bang voor, dat ik hem helemaal me tong indruk...
hmm ik moet sowieso de 13de een wortelkanaal behandeling en 2 weken daarna vulling erin en opnieuw schoon spoelen, dus zal sowieso september worden.. ik weet niet of ik kan stoppen met duimen..

Charrie123

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-09 21:13

Het begint hier alweer te kriebelen voor een nieuwe piercing nadat ik het verhaal over de sideburn had gelezen!
Hoeveel kost deze piercing en wat is de genezingstijd?

..... op naar de 6de piercing .....

RavenIris

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-09 21:43

Kostprijs is overal anders.. Ik heb er €60 voor betaald.
Euh, genezingstijd, daar stel je een goede vraag :') Ik weet het eigenlijk zelf niet.. Ik ben wel 3 weken na het piercen terug gegaan naar de piercer om het staafje te laten verwisselen. Dan mocht er een staafje in van bioplast dat op maat gemaakt is.

Red_Savage

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-09 21:43

Omygod, waarschijnlijk begin ik deze winter officieel met piercen. :+:

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-09 21:50

lijkt me toch geen probleem kell?
wel supergaaf eindelijk je tongpiercing :+:

kaily welke komt er voor jou bij?
en goed bezig je droom waar te maken +:)+

mijn MD heeft nooit plat op mn huid gezeten :n (zit boven mn borsten). en om het half jaar doet ie stom, kan de klok erop gelijk zetten.. maar hij zit nog steeds :D

ReJo

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-09 21:51

Als het stukje vel waar je navelpiercing door heen zit steeds kleiner word, kom je dan aan :P of hoe komt dat :o