Hoe zien jouw nagels eruit. II

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

laura1987

Re: Hoe zien jouw nagels eruit. II

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-09 14:54

Ik maak wel een foto als ik mijn nieuwe konad bestelling heb :D

Wendy15

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-09 16:03

Pikeur schreef:
Wendy15 schreef:
Ik heb nou dat setje in mn winkelwagentje, roze lakje, platehouder, m40 en m56. Verzenden kost 4,95.. dus ik zit nu alweer op 37,70 :=

Ja, gaat snel he :o
Ik kwam met 1 setje, 1 nagellak en 1 imageplate ook alweer op 27,50 terwijl het nieteens zo keiveel spullen zijn := (verzendkosten gedeeld met vriendin)

Maarrrr die nagellakken die bij dat setje van je zitten is volgens mij niet special nailpolish, ik weet niet of die roze dat wel is maar met normale nagellak doet konad het niet zo goed

Het is me opzich wel gelukt met normale nagellak, maar dan wordt bordeaux rood bijvoorbeeld roze

http://www.konadnail.nl/?menu=article&c ... ID=1845385
Zijn die zwart en wit geen stempellakken? Lijkt me niet handig dat als je een startsetje koopt er geen stempellakjes bij zitten :=

marlies85

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-09 16:06

De speciale stempellakjes zijn niet geschikt om gewoon je nagels mee te lakken...dat droogt niet namelijk.Maar meestal zitten in de setjes enkel stempellakjes.
Laatst bijgewerkt door marlies85 op 22-07-09 16:10, in het totaal 1 keer bewerkt

Wendy15

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-09 16:06

Je leest niet goed.. Dat was niet mijn vraag :n

hafjegek

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-09 16:07

het zijn inderdaad stempellakjes wendy. en inderdaad niet geschikt om gewoon mee te lakken.(ik moest er op een andere manier achterkomen dan lezen op de site :o , hahahaha)

mooi hoor issie!!!! die streepjes, en wat een verzameling heb je al zeg!!! wow :~ wil ik ook, hehehe, ik ben net begonnen met sparen hihi er komt vanzelf nog wel meer bij. :o
Laatst bijgewerkt door hafjegek op 22-07-09 16:09, in het totaal 1 keer bewerkt

Wendy15

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-09 16:08

dankje! :)
ik heb nog steeds niet besteld, zit nog te twijfelen of ik er nog wat bij zal doen of niet :o

hafjegek

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-09 16:09

hihi moeilijk he kiezen? heb er ook zo vreselijk moeite mee, ben dan ook een weegschaal en doe mn sterrenbeeld eer aan, hahahaha

Wendy15

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-09 16:11

Ghehe ja, heb nou wel al een aantal dingen gekozen, maar twijfel of ik nog een plate zal doen en wat lakjes of niet.. Maja, eerst aan 3 plates en zwart wit en roze zal ik wel even genoeg hebben toch? :=

hafjegek

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-09 16:14

daar kun je de komende 3 maanden elke week mee expiremnteren en elke week een andere kleur/stempel combinatie mee doen, en misschien dat je dan na 3 maanden alle stempels een keer gehad hebt :D

mn zus is er ook al gek op, ze heeft nog nik sgekocht ze wil het eerst proberen dus ga binnenkort maar eens langs om bij haar wat te expirimenteren en te laten zien hoe leuk het is.

Wendy15

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-09 16:15

hahaha is ook weer zoiets :)) Denk dat ik het hier maar ff bij laat dan :=
Hoeveel dagen nadat je besteld hebt is het ongeveer in huis? :)

xMarloes

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-09 16:23

elady schreef:
Probeer even terug te lezen, daar wordt het hele konad verhaal uitgelegd :)

Konad is gelijk 10 klanten rijker door dit topic :=

Ik was klaar voor 30,- (1 image + set D + 1x special nagelstempellak)/

Ik snap het al, heb ff terug gelezen! :P
had er daarvoor overheen gelezen.. :o
Maar je kan konad niet in de winkel kopen?

Pikeur

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-09 16:26

hafjegek schreef:
het zijn inderdaad stempellakjes wendy.

Ah oke gelukkig toch wel.
Want ik zie er alleen bij staan dat het sneldrogend is, maar niet dat het special nailpolish is
Nouja beter een keer teveel gezegt dan een keer te weinig :o

Wendy15

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-09 16:27

Ik heb besteld :D
Ben benieuwd wanneer het er is :):)

xx_Irisje

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-09 17:27

xMarloes schreef:
elady schreef:
Probeer even terug te lezen, daar wordt het hele konad verhaal uitgelegd :)

Konad is gelijk 10 klanten rijker door dit topic :=

Ik was klaar voor 30,- (1 image + set D + 1x special nagelstempellak)/

Ik snap het al, heb ff terug gelezen! :P
had er daarvoor overheen gelezen.. :o
Maar je kan konad niet in de winkel kopen?

Dat was mijn vraag dus ook..

hafjegek

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-09 17:38

ik weet dan toevallig van die vrowu die in emmen stond dat ze door de week in een kapperszaak zit en daar kan je dan ook de spullen kopen, maar verder zou ik het niet weten.
misschien eens aan ze schrijven via een contact formulier ofzo? zoiets staat meestal wel op de site.

__Nathalie__

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-09 18:35

Nou mijn nageltjes zijn gedaan vandaag.
Ben er niet echt tevreden over.
Ben zelf eerst maar flink aan het vijlen gegaan toen ik op mijn werk kwam. Had ze met voorbedachte raden wat langer als ik wilde laten doen voor het geval het niet naar me zin zou zijn en dat was maar goed ook. De meeste waren schots en scheef gevijlt. Verder wel vrij netjes maar minder netjes als ik zelf altijd doe....... Ze worden opgevult door een ander, dus die maar even proberen. kan ik gelijk melden dat ik ze zelf zo gevijlt heb en ze ook zo wil houden. En dat de smile line strakker moet. En bij 1 nagel is die scheef en te ver over het nagel bed.

Conclusie. Na mijn vijlen niet lelijk meer. Maar matig setje :Y)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-09 19:36

Haha ik heb 14 potjes nagellak, 2 vijltjes en dat is het qua nagelzooi & iedereen heeft hier keiveel geloof ik? :')

Tallie1979

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-09 19:58

Ha! Eindelijk de foto's van mijn eigen creatie met mijn trots oveer de lengte, zoals ik al zei, ik heb 25 jaar mijn nagels gebeten. :o

Afbeelding

Afbeelding

Wendy15

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-09 19:59

__Nathalie__ schreef:
Ben zelf eerst maar flink aan het vijlen gegaan toen ik op mijn werk kwam. Had ze met voorbedachte raden wat langer als ik wilde laten doen voor het geval het niet naar me zin zou zijn en dat was maar goed ook. De meeste waren schots en scheef gevijlt. Verder wel vrij netjes maar minder netjes als ik zelf altijd doe....... Ze worden opgevult door een ander, dus die maar even proberen. kan ik gelijk melden dat ik ze zelf zo gevijlt heb en ze ook zo wil houden. En dat de smile line strakker moet. En bij 1 nagel is die scheef en te ver over het nagel bed.

Ik snap niet echt dat als je zelf nagelstyliste bent dat je dan door de concurrent (om het zo maar ff te zeggen) je nagels laat doen.. Snap best dat als je er de hele dag mee bezig bent dat je dan geen zin meer hebt om het in je vrije tijd bij jezelf te doen. Maar imo is het toch ook een deel van je werk, want je eigen nagels zijn je visite kaartje en dan is het een beetje raar als een ander dat gedaan heeft en zeker als het niet helemaal netjes is imo niet echt goede reclame :o

TijnieJjJ

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-09 21:44

Het topic word nog eens druk, haha!
Weer leuke creaties voor bij zien komen! :)

Ik heb ook weer een nieuwe lak en figuurtjes op m'n nagels.
Helaas de foto's met flitser gemaakt dus het lijkt net of de zilvere lak niet goed 'dekt' wat echter wel zo is.
Dat is wel jammer op de foto maar zo krijg je toch een beeld. :)

Afbeelding

meeikk

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-09 21:47

mooi :)

TE5

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-09 21:52

Heel mooi :j

Weet je welke imageplate ik zo leuk vind? M55 :j
Ben niet zo van de bloemetjes :+
Zitten trouwens wel meer leuke bij hoor :P

Jammer dat die alleen niet bij een setje zit,
dat is toch wel de leukste vind ik..

hafjegek

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-09 22:19

ziet er best goed uit hoor tallie-ho, zeker als je inderdaad zo lang nagel gebeten hebt.

mooi tijni. is moeilijk hoor om het goed op de foto te krijgen heb ik ook moeite mee.

xx_Mariekee

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-09 22:29

Poeh lang niet meer in het topic geweest, ik zie dat er meer net aan de Konad gaan, ik heb gisteren mijn eerste set besteld :D
Moet nog het stortingsformulier opsturen en dan hopen dat ik 'm voordat ik op vakantie ga heb [5 augustus].
Weet iemand hoe lang het duurt voordat de betaling binnen is/hoelang het verzenden daarna nog duurt?

Wat ik heb besteld;
- Stone set [plate M4+M9, stempellak rood, wit, blauw, 30 steentjes, stempel, schraper]
- Zwarte stempellak
- Imageplate M25
- Blaze - Fuchsia Pink to Red [Nagellak die verkleurd, iemand ervaring??]

__Nathalie__

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-09 08:24

Wendy15 schreef:
__Nathalie__ schreef:

Ik snap niet echt dat als je zelf nagelstyliste bent dat je dan door de concurrent (om het zo maar ff te zeggen) je nagels laat doen.. Snap best dat als je er de hele dag mee bezig bent dat je dan geen zin meer hebt om het in je vrije tijd bij jezelf te doen. Maar imo is het toch ook een deel van je werk, want je eigen nagels zijn je visite kaartje en dan is het een beetje raar als een ander dat gedaan heeft en zeker als het niet helemaal netjes is imo niet echt goede reclame :o

Het verschil daarin zit dat ik niet alleen nagelstyliste ben maar een hele zaak run. Ik werk 6 dagen per week.
11 uur per dag :)* daar kom nog 2 uur reistijd bij. De boekhouding doe ik op zondag. Zoals je zult snappen ga ik dan echt mijn eigen nagels niet ook nog op zondag doen....

En ik ben dus op zoek naar iemand die mijn nagels wel naar mijn zin doet. En die heb ik dus weer niet gevonden...
Dus de zoektocht gaat gewoon verder.

Overigens zijn mijn nagels voor een leek prima. Dit zijn de beste die ik tot nu toe door een ander heb laten doen. Alleen niet perfect genoeg zoals ik zelf werk. Maar ik ben bang dat niemand dat doet :P

Overigens zie ik de cuncurent niet als concurent maar als collega.
Vaste klanten gaan toch niet bij je weg. Ik heb bijvoorbeeld samen gewerkt met een nagelstyliste die ook in leusden zit. Als ik op vakantie was konden mijn klanten voor 1 keer naar haar en andersom.
echter is ze er nu zo goed als mee gestopt. Anders liet ik daar mijn nagels doen.