Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Pikeur schreef:Wendy15 schreef:Ik heb nou dat setje in mn winkelwagentje, roze lakje, platehouder, m40 en m56. Verzenden kost 4,95.. dus ik zit nu alweer op 37,70
Ja, gaat snel he
Ik kwam met 1 setje, 1 nagellak en 1 imageplate ook alweer op 27,50 terwijl het nieteens zo keiveel spullen zijn(verzendkosten gedeeld met vriendin)
Maarrrr die nagellakken die bij dat setje van je zitten is volgens mij niet special nailpolish, ik weet niet of die roze dat wel is maar met normale nagellak doet konad het niet zo goed
Het is me opzich wel gelukt met normale nagellak, maar dan wordt bordeaux rood bijvoorbeeld roze
, hahahaha)
wil ik ook, hehehe, ik ben net begonnen met sparen hihi er komt vanzelf nog wel meer bij.

Denk dat ik het hier maar ff bij laat dan 
elady schreef:Probeer even terug te lezen, daar wordt het hele konad verhaal uitgelegd
Konad is gelijk 10 klanten rijker door dit topic![]()
Ik was klaar voor 30,- (1 image + set D + 1x special nagelstempellak)/

xMarloes schreef:elady schreef:Probeer even terug te lezen, daar wordt het hele konad verhaal uitgelegd
Konad is gelijk 10 klanten rijker door dit topic![]()
Ik was klaar voor 30,- (1 image + set D + 1x special nagelstempellak)/
Ik snap het al, heb ff terug gelezen!
had er daarvoor overheen gelezen..![]()
Maar je kan konad niet in de winkel kopen?
__Nathalie__ schreef:Nou mijn nageltjes zijn gedaan vandaag.
Ben er niet echt tevreden over.
Ben zelf eerst maar flink aan het vijlen gegaan toen ik op mijn werk kwam. Had ze met voorbedachte raden wat langer als ik wilde laten doen voor het geval het niet naar me zin zou zijn en dat was maar goed ook. De meeste waren schots en scheef gevijlt. Verder wel vrij netjes maar minder netjes als ik zelf altijd doe....... Ze worden opgevult door een ander, dus die maar even proberen. kan ik gelijk melden dat ik ze zelf zo gevijlt heb en ze ook zo wil houden. En dat de smile line strakker moet. En bij 1 nagel is die scheef en te ver over het nagel bed.
Conclusie. Na mijn vijlen niet lelijk meer. Maar matig setje

Wendy15 schreef:__Nathalie__ schreef:Nou mijn nageltjes zijn gedaan vandaag.
Ben er niet echt tevreden over.
Ben zelf eerst maar flink aan het vijlen gegaan toen ik op mijn werk kwam. Had ze met voorbedachte raden wat langer als ik wilde laten doen voor het geval het niet naar me zin zou zijn en dat was maar goed ook. De meeste waren schots en scheef gevijlt. Verder wel vrij netjes maar minder netjes als ik zelf altijd doe....... Ze worden opgevult door een ander, dus die maar even proberen. kan ik gelijk melden dat ik ze zelf zo gevijlt heb en ze ook zo wil houden. En dat de smile line strakker moet. En bij 1 nagel is die scheef en te ver over het nagel bed.
Conclusie. Na mijn vijlen niet lelijk meer. Maar matig setje
Ik snap niet echt dat als je zelf nagelstyliste bent dat je dan door de concurrent (om het zo maar ff te zeggen) je nagels laat doen.. Snap best dat als je er de hele dag mee bezig bent dat je dan geen zin meer hebt om het in je vrije tijd bij jezelf te doen. Maar imo is het toch ook een deel van je werk, want je eigen nagels zijn je visite kaartje en dan is het een beetje raar als een ander dat gedaan heeft en zeker als het niet helemaal netjes is imo niet echt goede reclame
daar kom nog 2 uur reistijd bij. De boekhouding doe ik op zondag. Zoals je zult snappen ga ik dan echt mijn eigen nagels niet ook nog op zondag doen....