Kan ik je ook een foto PBen? En zitten er nog eisen aan die foto?
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Ambiiee schreef:Nathalie, heb je de link die hier gegeven word wel eens doorgelezen? veel mensen hebben dat wel gedaan, en zien er veel van zichzelf in terug.
Guernica schreef:Dat heb ik inderdaad ook ja. Mijn intuïtie is feilloos, klopt áltijd.
Ik ben trouwens ook extreem gevoelig voor irritante prikkels, erger me heel snel. Wiebelde voeten, mensen die smakken, irritante geluidjes, ik vreet mezelf dan echt op, erger me verrot aan dat soort dingen.
Ik denk dat die goede intuïtie wel een voordeel is. Hoewel het soms pijnlijk is, ik weet wel altijd wanneer iemand liegt of dingen achter houdt.
Mallodie schreef:Ik wil je absoluut niet aanvallen dus je hoeft je ook niet te verdedingen. Maar ik vind het een beetje voorbarig om iemands karaktereigenschappen op een foto te zien. Kan je heel kort uitleggen hoe je dat ziet? Aan wat voor dingen.
Heb even in je profiel gespiekt en zie dat je 15 bent, heb je dan zoveel ervaring met HSP? (lijkt me niet, maar val je echt niet aan.. niet verkeerd begrijpen)