Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
daffodil schreef:Ik ben gisteravond door mijn man bij de hap gebracht, was vrijdag al niet helemaal lekker en kwam gistermiddag beroerd thuis. Gisteravond 40 graden koorts en kon niet meer ademen, slikken of eten vanwege de keelpijn. Toch werd er erg laconiek gereageerd, zal wel griepje zijn want mijn longen klonken goed....best een aparte redenatie??
Heb belachelijke poeders meegekregen om de pijn te verminderen, ze werken voor geen centimeter, ben wanhopig op zoek naar dingen die wel helpen want ik ben te beroerd voor woorden en de pijn is echt heftig......dus ik denk dat ik morgen naar de huisarts ga.
Happy_Liz schreef:mijn nichtje is vorige week terug gekomen uit Griekenland en daar heeft ze dus de mexicaanse griep gekregen.. De hele week heeft ze veel paracetamol geslikt, zodat haar ouders wel gewoon op vakantie konden naar Kroatie.. ( ze dacht dat ze een gewoon griepje te pakken had). Nu ligt ze doodziek bij haar vriend in huis ( die heeft het ondertussen ook) en dankzij haar astma kan ze nauwelijks ademhalen. Ze heeft hoge koorts en heeft al een week niets gegeten en gedronken. Medicijnen slaan niet aan omdat ze dan meteen overgeeft en ze heel erg aan de diaree is.
Haar vader en moeder kunnen niet naar haar toe want die zijn opgenomen in het ziekenhuis in Kroatie. Mijn opa en oma durven er niet naartoe. Niet om het feit dat ze zelf besmet raken, maar dat ze mijn ouders en mijn broer en mij ook besmetten en dat wij het dan ook weer doorgeven.
Ik ben echt ongerust over mijn nichtje en weet echt niet goed hoe ik met dit moet omgaan
Happy_Liz schreef:mijn nichtje is vorige week terug gekomen uit Griekenland en daar heeft ze dus de mexicaanse griep gekregen.. De hele week heeft ze veel paracetamol geslikt, zodat haar ouders wel gewoon op vakantie konden naar Kroatie.. ( ze dacht dat ze een gewoon griepje te pakken had). Nu ligt ze doodziek bij haar vriend in huis ( die heeft het ondertussen ook) en dankzij haar astma kan ze nauwelijks ademhalen. Ze heeft hoge koorts en heeft al een week niets gegeten en gedronken. Medicijnen slaan niet aan omdat ze dan meteen overgeeft en ze heel erg aan de diaree is.
Haar vader en moeder kunnen niet naar haar toe want die zijn opgenomen in het ziekenhuis in Kroatie. Mijn opa en oma durven er niet naartoe. Niet om het feit dat ze zelf besmet raken, maar dat ze mijn ouders en mijn broer en mij ook besmetten en dat wij het dan ook weer doorgeven.
Ik ben echt ongerust over mijn nichtje en weet echt niet goed hoe ik met dit moet omgaan
laetitia schreef:@twiggy:
Dan heb ik echt in een hutje op de hei gezeten! Niets van gehoord!
Maar hij is toch weer beter geworden?
Bijna iedereen wordt weer beter, een heel heel klein deel overlijdt er helaas aan...
Voor mij is het nog een beetje 'ver van mijn bed', maar ik zit dan ook in een hutje op de hei
daffodil schreef:.
Nu heb ik wel het idee dat de antibiotica aanslaat, maar hoest me lens en ben nog steeds niet koortsvrij. Manlief begint inmiddels ook klachten te krijgen.....
Twiggy2008 schreef:Happy_Liz schreef:mijn nichtje is vorige week terug gekomen uit Griekenland en daar heeft ze dus de mexicaanse griep gekregen.. De hele week heeft ze veel paracetamol geslikt, zodat haar ouders wel gewoon op vakantie konden naar Kroatie.. ( ze dacht dat ze een gewoon griepje te pakken had). Nu ligt ze doodziek bij haar vriend in huis ( die heeft het ondertussen ook) en dankzij haar astma kan ze nauwelijks ademhalen. Ze heeft hoge koorts en heeft al een week niets gegeten en gedronken. Medicijnen slaan niet aan omdat ze dan meteen overgeeft en ze heel erg aan de diaree is.
Wat erg...... Kinderen zijn zo kwetsbaar..... Zeker ook nog eens met astma erbij. Ik zal heel erg voor jullie duimen, hoor!!! Hoe oud is ze?