Vandaag ging echt goed ^^ Kreeg alweer chocola en chips aangeboden, en energy drink en vanalles, en mijn ma had roze koeken gehaald
Dankje ma xD
Yoghurt met creusli als ontbijt
's middags 2 boterhammen(kaas + appelstroop) en 2 ontbijtkoeken en 1 of 2(weet 't niet meer XD) krentenbollen en véél fruit en water. En avondeten was een pannenkoek met banaan uit het pannenkoekhuis
en een bakje tomatensoep gedeeld met mijn ma met brood met kruidenboter. En lekker veel buikspieroefeningen gedaan, minder dan gister, maar ik voel het toch wel behoorlijk, dus zal wel goed zitten xD
Even tussendoor, sommige mensen hier eten echt éng weinig als ik het mag zeggen. Dan val je wel snel af enzo, maar het is hartstikke ongezond en je moet echt uit kijken dat je niet helemaal door gaat slaan, dadelijk krijg je nog anorexia ofzo, en dan ben je echt zwaar de banketstaaf want daar blijf je je hele leven last van hebben. En bovendien, zodra jullie weer normaal gaan eten, zit het er binnen een week weer aan, dus dat zal je ook heel langzaam op moeten bouwen.
Laatst bijgewerkt door Colorado op 04-04-09 00:09, in het totaal 1 keer bewerkt