hafjelinger schreef:ja zo denk ik er ook over ik moet van mijn ouders en naja ik ken wel een paar die tot nu toe nog geen bijwerkingen hebbenIk krijg de eerste prik maandag, en ik doe het gewoon.
het is wel vaag alles erover maja
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
just_kiki schreef:mijn moeder wilt ook dat ik hem neem
ze had op de radio gehoort dat het onzin is al die bijwerkingen
liiisette schreef:Prestige___ schreef:Heb ze alle 3al gehad (:
en hoe was het dan? deed het zeer? voelde je je daarna ook poedersuiker ofzo?
ik heb mijn eerste op 17 maart maar had daarna mischien ';s avonds op concour gewild maar denk niet dat dat verstandig is ofwel?
_Laura schreef:Melanie_B schreef:Baarmoederhalskanker is trouwens niet gelijk dodelijk. In veel gevallen kan het gewoon opgelost worden door de baarmoeder bv. te verwijderen.
En dan nooit meer kinderen kunnen krijgen...
Daar heb je ook kans van als je die prikken wel neemt.
En op nog meer andere akelige dingen, zoals onder andere spontane abortussen, verlamming enz. En als je nog kinderen kan krijgen na die prik (kan ook onvruchtbaar worden) heb je ook nog meer kans op kinderen met afwijkingen als onvruchtbaarheid en andere aangeboren afwijkingen.
WhiteRose schreef:_Laura schreef:Daar heb je ook kans van als je die prikken wel neemt.
En op nog meer andere akelige dingen, zoals onder andere spontane abortussen, verlamming enz. En als je nog kinderen kan krijgen na die prik (kan ook onvruchtbaar worden) heb je ook nog meer kans op kinderen met afwijkingen als onvruchtbaarheid en andere aangeboren afwijkingen.
Heb je hier bewijs van? Zou 't graag zien - ik kan er niets over vinden
Wonderlijk overigens dat als er op tv in een commercieel programma komt (kijkcijfers..!) dat het slecht is - dan is dat helemaal waar en geloofwaardig. Komt er op het nieuws dat het niet zo'n drama is als iedereen roept, dan kan dat natuurlijk niet waar zijnVraag ik me af: waar blijft die veel geroemde open blik dan nu?
Citaat:Het vaccin is dus gevaarlijker dan een infectie…
Een verrassende Gardasilstudie-uitkomst is: Meisjes/vrouwen, op het moment van vaccinatie met de HPV-vaccinstammen besmet, lopen maar liefst 44,6% meer kans op het ontwikkelen van baarmoederhalskanker.. Voorafgaand aan de vaccinaties worden ontvangsters niet op aanwezigheid van deze HPV-stammen getest.
Ook dr. Rebecca Carley benadrukt: “We gaan een enorme toename zien in onvruchtbaarheid en baarmoederhalskanker.” En: “Deze HPV-vaccins veranderen de menselijke genetische structuur.”
Behalve een gevaarlijke hoeveelheid van de zeer giftige stof aluminium bevatten beide HPV-vaccins ook andere substanties die absoluut niet in het lichaam of de bloedstroom thuishoren. Zoals de vreemde eiwitten, afkomstig van het kweekmedium van de virusgelijkende partikels (VLPs) - bij Gardasil gisteiwitten, bij Cervarix eiwitrestanten van insectencellen. Deze kunnen in het lichaam op korte termijn een anafylactische shock veroorzaken, en op de langere termijn uiteenlopende auto-immuunreacties.
In de landen waar al eerder met HPV-vaccinaties werd begonnen, hebben vele, zeer ernstige negatieve effecten plaatsgevonden. Dat geldt zowel voor Gardasil (in Amerika, Australië, en bijvoorbeeld Spanje), als voor Cervarix (Groot-Brittannië).
Een document van de Food and Drug Administration (FDA, lijkt op ‘ons’ RIVM) meldt dat sinds de invoering van het vaccin in Amerika in juni 2006, Gardasil gemiddeld één dode per maand heeft opgeleverd… naast allerlei andere ernstige gevolgen, zoals de verlammingsziekte Guillain-Barré, een polioachtig verschijnsel, ook voorkomend na toediening van andere vaccins. (Controversial HPV Vaccine Causing One Death Per Month: FDA Report. Melding tot januari 2008 van 140 ’serieuze’ negatieve reacties, waaronder 27 ‘levensbedreigende’ gevallen, 10 spontane abortussen, en 6 gevallen van de slopende verlammingsziekte Guillain-Barré Syndroom.
Het Amerikaanse National Vaccine Information Center (NVIC) heeft de negatieve effecten door Gardasil vergeleken met die van het meningitisvaccin Menactra. Gardasilinjecties leverden 30 maal meer meldingen op, waaronder 3 maal meer Eerste Hulp bezoeken (ruim 5.000) . Mede-NVIC-oprichter Barbara Loe Fisher: “Dankzij dit rapport weten we nu dat er meer reacties en sterfgevallen in verband staan met Gardasil, dan met welk ander vaccin dan ook, gegeven in dezelfde leeftijdsgroep.”
In februari 2009 haalde Spanje 76.000 doses Gardasil van de markt nadat twee meisjes in Valencia enkele uren na hun HPV-vaccinatie in de intensive care waren beland.
Emmaa_ schreef:Alles maakt me aan het twijfelen.
Mijn ouders willen allebei dat ik me laat inenten, al respecteert mijn moeder mijn eigen keuze.
Het is toch mijn lichaam?
Ik kan me voorstellen dat er in sommige filmpjes wel wat overdreven wordt, maar ik ben toch zeker geen proefkonijn.
Ik vind dat ze hem eerst langdurig moeten testen voor ze elk meisje tussen de 13 en de 16 hierdoor laten inenten......
Jester_ schreef:Ik ga denk ik niet, hoor veelste enge verhalen