Hannanas schreef:De smelttabletten heb ik al een tijd gebruikt, door de mesoloog, heeft niets geholpen.
[***], wat jij nu vertelt, is precies waar het om gaat.
Het "ëchte" virus is weg, zoals in direct aantoonbare actieve vorm, maar is wel degelijk aanwezig.
Ik geloof dat het zo is, en daardoor, dat je met bloedonderzoeken in waardes niets kunt, wordt netjes als normaal bestempeld.
Wie weet heb jij er ook last van?
Ik krijg de indruk, dat die virussen nog serieus zijn ook. In zoverre, van wat ik lees, dat het een grote kans heeft dat het geen fijne uitwerking geeft als men hiermee doorsukkelt.
Net als bij het zoeken op "simpel en alleen maar het begrip ME" , kom je ook gekke verhalen tegen van ernstiger toon.
Dat verhaal over de virussen is mij door verschillende ziekenhuizen en artsen verteld, maar ook vertelden ze allemaal dat daar niks aan te doen is omdat ze niet kunnen detecteren welk virus je gehad hebt. Het lijkt mij dus dat als er een behandeling voor is, ik dat toen wel gehoord zou hebben. De artsen die ik sprak zeiden juist dat er niks aan te doen was. Ik ben dus wel beniewt naar de behandeling die jij dan gaat krijgen, of dat echt bewezen effect heeft en of het al onder artsen bekend is.
Maandag ga ik sowieso nog naar de neuroloog en ME-verpleegkundige in Ede, ik kan daar nog wel eens doorvragen. De ME-verpleegkundige zit ook echt in het alternatieve circuit, dus als dit iets is wat helpt heeft ze er vast van gehoord.