Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Ik werd vaak een 'kat' genoemd omdat je overal mijn krullen tegenkwam, ik haarde als een kat.
Lous schreef:Ik had toen ook problemen met de nepversie. De apotheek is verplicht jou de originele variant te kunnen geven als je daarom vraagt (eerst even aan de huisarts vragen het juiste recept voor te schrijven en ook je problemen uit te leggen). Ik heb nu sinds een paar maanden weer de originele terug en weer een mooi glad huidje en geen andere nare bijwerkingen meer.
Maar ook daar zijn 2 verschillende fabrikanten van blijkbaar
De "neppe" heb ik ook gehad, maar dat was helemaal hopeloos... Toen heeft mijn dokter gezegt dat ik de originele nodig had op medisch recept ofzo. Maar dit is nu ook niks! Ga over 2 weken ofzo als ik weer wat meer tijd heb naar de huisarts om advies te vragen! Lees nu eerst veel op internet, want eigenlijk wil ik ook wat anders als de pil... Nicolletje schreef:Ik heb bij de Ha en een psychiater gezeten met mijn depressieve klachten, nooit iets over de pil gehoord
Ik ben in juli vorig jaar gestopt en had ook echt het idee dat het hielp. Ook ik heb een tijdje een goedkopere pil aangesmeerd gekregen, omdat het er niet was. De 2e x ging mijn vriend halen, omdat ik ziek was en hij kreeg dus ook die mee, nou ja, ik maar weer gebruiken en de keer er op bij de apotheek gezegd dat ik die niet meer wou.

ben dr heel blij mee
Haha afvallen weet ik niet, blijf zover k weet toch nog wel aardig op me "oude" gewicht, doe wel veel aanfitnesse nou (dus toch misschien afvallen en in de "ruil" daarvoor spieropbouw
)

Ik moet er echt tampons voor gebruiken, word er helemaal gestoord van!
Ik snap je advies en het is goedbedoeld, thanks maar het is geen optie
Aranel schreef:Ik val hier even binnen..
Ik slik(te?) altijd de microgynon 30 (vanaf mijn 13e, ben nu 17), maar nu schijnt het een andere pil geworden te zijn? Maar wel met dezelfde werking zegt de apotheek..
Bokkers met ervaring?
!!