Maar dan ben ik benieuwd wat het 'slechte' hormoon is...
Lees: vocht vasthouden, laag libido en sneller depri.
Weet je dat misschien?
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Sannuh schreef:Ja Sin, dat ben ik wel met je eens...ik vind het ook rommel en voel me veel beter zonder, maar zonder pil is voor mij ook niet echt een optie. Ik heb een enorm slechte huid zonder pil en durf dan bijna de deur niet meer uit, omdat ik mezelf zo lelijk vind dan. Daar word ik ook ongelukkig van. Maar met pil voel ik me ook heel ongelukkig.
Er zijn wel dingen die je kunt slikken tegen acné, zoals antibioticakuren en Roaccutane en zo, maar dat is ook echt rommel en 1 van de bijwerkingen kan zijn dat je heel erg depressief wordt.
Ik ben een jaar geleden heel depressief geweest en nu weer een beetje, dus dat zie ik ook niet echt zitten.
Goed dat jij er in ieder geval mee gestopt bent!
rowo schreef:Jeetje, wat een verhaal Sin... kan me voorstellen dat je nu niks meer gebruikt.
Ik heb mijn laatste strip volgende week op... toch maar eens naar de dokter en zien wat ik doe. Of nog 3 strips of toch de nuva ring.
aukje91 schreef:(sorry als het al gevraagd is)
Als je wilt stoppen met de pil moet je dan eerst de strip afmaken of kan je midden in de strip stoppen?
#Ymke# schreef:Voor de nuvaring gebruikers, hebben jullie ook meer last van emo-dagen? Dat je bewijs van spreke kan huilen om alles?