Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
joyce2 schreef:Ik heb nu al een dag of 3 last van mn hoofd, gister was ik daarbij ook nog eens wat duizelig. Word er 's ochtends mee wakker, soms lijkt het wat af te zakken, maar vroeg of laat steekt het toch weer de kop op. Net of er een migraine gaat beginnen, maar niet door wil zetten. Wat zouden jullie doen, het laten zeuren, of toch Imigran nemen? Vind dat soort dingen zo lastig he.. Elke keer als ik dacht, nu ga ik de neusspray gebruiken, leek ik het weer minder te voelen, waardoor ik toch weer niets heb gebruikt en later kreeg ik weer scherpe steken achter mn oog en een drukkend gevoel bij mn holtes, blegh... Net was het weer weg, maar nu weer last achter mn oog.
Lalidan schreef:Vervelend eroslover, dat je er nu zo'n last van hebt. Maar meestal betekend het inderdaad wel dat er iets gebeurt, dus hopenlijk word het snel beter!!
Hier gaat het helaas minder. Netjes Verapamil afgebouwd, toch weer ellende. Maandag met de neuroloog bellen, ga stoppen met de topamax, want die doet dus duidelijk niet genoeg. En dan maar standaard aan de verapamil, kijken of dat beter is. Elke keer als ik die afbouw begint de ellende hier weer...... Heb alleen last van de bijwerkingen, dus moet even kijken of we daar nog wat aan kunnen doen.
Maar het is dus einde verhaal voor de topamax.
Fijn Lammie dat het goed gaat met afbouwen!! Hoe lang nog voor je het helemaal zonder gaat proberen?
@janoek: Van de betablokkers zijn er meerdere varianten. Als je problemen hebt met de een, maar het werkt wel tegen de migraine, zou je misschien een andere kunnen proberen. De oplossing bleek bij mij bisoprolol te zijn, na metoprolol en propanolol geprobeert te hebben. Een kwestie van uitproberen, al willen niet alle artsen daar aan.
Laurabram schreef:Man o man, nog iemand een hoofd op voorraad dat het wèl doet? Volgens mij raakt m'n Imigran weer uitgewerkt, loop al 2 dagen te tobben, maar het is nog niet weg volgens mij.
eroslover schreef:Hay meiden
Nu een paar keer fysio gehad. Daarvan gaan mjn spieren in mijn nek nu signalen afgeven die zorgen voor migraine heb ik het idee. Dit moet tijdelijk zijn om ze los te maken. Dit is omdat ze er dan aanzit. Alles zit ontzettend vast. Baal ontzettend.
Hoe gaat het bij jullie?