Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
misssrocky schreef:hebben ze bij de juweliers zoals lucardi enzo ook navelpiercings?
Ketaki schreef:misssrocky schreef:hebben ze bij de juweliers zoals lucardi enzo ook navelpiercings?
bij de lucardi niet, bij de six winkeltjes wel, maar een vriendin van me raadde me aan ze gewoon bij de piercingshop te halen, aangezien zij weten of het klopt, en bij die winkeltjes niet altijd even zuiver materiaal is
Tooske schreef:Ketaki schreef:bij de lucardi niet, bij de six winkeltjes wel, maar een vriendin van me raadde me aan ze gewoon bij de piercingshop te halen, aangezien zij weten of het klopt, en bij die winkeltjes niet altijd even zuiver materiaal is
Ik heb mijn neus en tongpiercings ook van de Six!
Prima hoor veel goedkoper en goed materiaal.
Draak schreef:nou de een kan er wel tegen en de ander niet...
dessie schreef:Zo, waarschijnlijk kan ik het wel bij jullie vragen, ik wil een tongpiercing laten zetten, waar kan ik het beste naar toe gaan (liefst omgeving leiden). Het is toch €70,- en doet het zetten pijn?
nienke1208 schreef:hey dessie!
ga naar tattoo eus!!!
en vooral niet naar wim, daar heb ik mn navelpiercing laten zetten, en die is zooo slecht!!! hij had m gezet, vriendin had m ook laten zetten, hij had hond mee naar binnen en daarvoor gerookt, handen niet gewassen...
ik heb 60€ betaald voor laten zetten en 7€ voor de chloorhexidine...
Mariekjee schreef:dessie schreef:Zo, waarschijnlijk kan ik het wel bij jullie vragen, ik wil een tongpiercing laten zetten, waar kan ik het beste naar toe gaan (liefst omgeving leiden). Het is toch €70,- en doet het zetten pijn?
Dat ligt helemaal aan jezelf als het pijn doet.. bij de een wel, bij de ander niet..