GLP-1 (Ozempic, Mounjaro etc) om af te vallen. Tips, ervaringen enzo

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

veerledec

Re: GLP-1 (Ozempic, Mounjaro etc) om af te vallen. Tips, ervaringen enzo

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 12:26

Zeker, maar niet omdat ze te klein zijn geworden. 18kg kwijt, gezond BMI, maar nog steeds cup G blijkbaar en ik pas in een reguliere winkel met moeite net één BH.

Ipsilonka

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 13:03

opisop_shop schreef:
Zijn er dames hier die ook veel zin afgevallen al en problemen hebben om een nieuwe passende bh te vinden :+
Ik heb alle bh's van de Hunkemöller gepast net en er was maar ééntje die enigszins paste en ook niet helemaal super zat dus -O-
Óf de huid puilt er onder de oksels overheen, óf de cups zijn te groot, óf een cupmaat kleiner zijn ze te smal....
Echt vreselijk!

Ik ga altijd naar de lingerie winkel omdat ik alleen prima donna koop. Vorige keer gewoon gezegd ik weet mijn maat nu niet, dus opgemeten en gedaan. En zo een nieuwe maat bepaald, valt erg mee moet ik zeggen met wat eraf is.

fjordjes

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 13:05

Helaas zijn die van mij er niet mooier op geworden. Nog wel een grote cup maar modelletje hangtieten zonder bh... -O-

ivy_power89

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 13:11

Ik hoop oprecht dat ik dit bericht ook een keer hier kan plaatsen haha
Maar ik heb al hangtieten, dus het zal alleen maar erger worden -O-

Het wordt echt saai, maar ik blijf gewoon afvallen!
Ondanks het niets doen vanwege de longontsteking, ik maak nog geen 2000 stappen per dag....En ik zit skyhigh op de prednison dus er zit echt ook nog wel vocht in mn systeem...

Dit gewicht heb ik al zo lang niet gezien, en het is nog laaaaaaang niet wat het moet zijn, maar ik zit toch met een grote glimlach op de bank nu haha

Deertje

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 13:25

opisop_shop schreef:
Zijn er dames hier die ook veel zin afgevallen al en problemen hebben om een nieuwe passende bh te vinden :+
Ik heb alle bh's van de Hunkemöller gepast net en er was maar ééntje die enigszins paste en ook niet helemaal super zat dus -O-
Óf de huid puilt er onder de oksels overheen, óf de cups zijn te groot, óf een cupmaat kleiner zijn ze te smal....
Echt vreselijk!

ja helaas, want ze zijn bijna weg :D
Ben van een C naar een A gegaan..
Ik heb er zelf geen last van, maar mijn man zegt het soms wel eens, nou ja, koopt ie mij maar nieuwe dan :)

Hahaha @Yvy-power89, hangtieten, ze gebruiken als sjaal dan zegt mijn vriendin altijd :) :)

Padoertje

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 13:28

Volume is wel wat weg, maar nog steeds een D cup. Hier ook alleen maar Prima Donna. Zelfs mijn dochter van begin 20 koopt nu Prima Donna. Kind heeft nergens vetjes, maar vindt ook dat de boel er veel netter in blijft dan met een Hunkemöller bh. Zeker onder je oksels. Kost wat, maar ze blijven veel mooier en ik heb nog nooit een prikkende beugel gehad. Is de investering zeker waard.

ivy_power89

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 13:35

@Deertje, ik zou er maar mee dreigen dat je er ook mee kunt slaan :') :')

opisop_shop

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 13:42

Hier in onze omgeving is alleen de Hunkemöller helaas. Of ik moet een keertje naar Salzburg rijden maar dat is ook 1,5 uur rijden. Beetje ver voor een bh :+
Verkoopster heeft me allerlei verschillende modellen laten passen.
Het beste zat zo,n bralette zonder rug sluiting, maar dan had ik echt een A cup en ik vind die losse vullingen zo vervelend want die gaan altijd dubbel zitten.
Ik had een D cup en zat nu tussen B en C :')

Dieuwke_

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 13:59

Hier ook alleen Prima Donna van een lingeriezaakje in de buurt. Voor nu pas ik mijn huidige bh's nog wel even denk ik. Ik leg wel elke maand geld opzij voor als ik straks kleding en bh's kan kopen in een kleinere maat :))

Ennasuus

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 16:58

Ik bestel mijn bh’s bij Miss Mary of Sweden
Je kunt jezelf opmeten (taille omtrek en buste omtrek) en die maat past dan perfect
Ik heb zelf cup G en bestel zonder beugel, biedt ondanks geen beugel alsnog voldoende steun
Zitten heeeerlijk, lekker zacht materiaal ook en zijn ook nog eens hele mooie bh’s

Ennasuus

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 16:58

Wat fijn iveypower dat je zo lekker aan het afvallen bent! Lekker bezig :)

opisop_shop

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 17:43

@Ennasuus dat geldt voor de doorsnee borst denk ik. Maar door de slappe huid gaat die vlieger bij mij niet op. Ik heb via de calculator van a bra that fits ook gekeken naar mijn maat. Vandaag wel 20 bh's in verschillende modellen in die maat gepast en er paste geen een.
Wie weet straks een gat in de markt met steeds meer mensen die veel afvallen :')

Fijn bericht Ivy!

Dieuwke_

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 18:40

En sportbh's/sporttops met padding? Zo'n gevaarte uit een pilates setje?

Suzanne F.

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 18:43

Hier ook bijna geen borsten meer. Maar leve de push-up bh’s. Dan lijkt het nog wat. Thuis draag ik gewoon een voorgevormde zonder beugel, een soort topje is het, een soft bh. Zit heerlijk. Op het werk dus een push-up met flinke vulling.

ivy_power89

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 18:47

Ennasuus schreef:
Ik bestel mijn bh’s bij Miss Mary of Sweden
Je kunt jezelf opmeten (taille omtrek en buste omtrek) en die maat past dan perfect
Ik heb zelf cup G en bestel zonder beugel, biedt ondanks geen beugel alsnog voldoende steun
Zitten heeeerlijk, lekker zacht materiaal ook en zijn ook nog eens hele mooie bh’s

Dat heb ik ook gedaan, maar ik had dus gewoon afzakkende banden...

Nu moet ik zeggen dat ik dat met alles heb...alles schuift van mn schouders af, dus ik wil eigenlijk alleen nog maar sport bh's