Hardlopen: tips, tricks en ervaringen #6

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Sherivey

Re: Hardlopen: tips, tricks en ervaringen #6

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-25 09:10

Mijn training zit er alweer op.
Het was KOUD!
Liep nog te rillen met lang-lang, bodywarmer, hoofdband, buff en handschoenen. :brr:
Gelukkig wordt het de komende dagen weer wat aangenamer.

Maar het is nu wel licht, halverwege mijn training. :D
En verder niet verkeerd gelopen.
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Samantha_

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-25 09:36

Wauw lekker! En het is zeker koud ja!

Suliko

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-25 13:13

Goof, mooie training heb je gelopen! Goed dat het lukte om toch te gaan, maar vervelend om te lezen dat werk nog steeds zoveel energie kost.
Los van een korte vakantie om een trailrunevenement bouwen in het buitenland, kan je ook heel makkelijk zelf een korte periode weg en routes lopen, er zijn in zoveel gebieden bestaande trailroutes (bijvoorbeeld die SV laatst liep)! En wandelroutes kan je ook prima rennen natuurlijk. Of zelf routes tekenen als je daar een beetje handig in bent.
Voor georganiseerde trailrunreizen (van de Ardennen tot verder weg) hoor ik echt top verhalen over Loopwijzer, die zijn wat kleinschaliger, maar lopen met goede begeleiders en is voor verschillende niveaus toegankelijk.

Ik ben zelf afgelopen juni naar Haute Ardenne Ultra Trail geweest, die hebben vanaf 15 km afstanden, op zaterdag en zondag, dat was echt een heel gezellig en niet massaal evenement, zeker een aanrader!

Dit is ook nog een goede website trouwens, voor buitenlandse trails https://gotrail.run/en/locations

SV, wat goed dat het al een aantal weken lukt om krachttraining te doen! Al vaker gelezen hoe stom je dat vindt, dus echt top!

Samantha, wat een luxe dat je zoon gekookt had :D

Leonie, roep maar als je wat leuks ziet, wie weet haak ik aan. {:}
Tip als je GPX bestanden van evenementen wil vinden, in garmin bij training en planning --> koersen --> zoeksymbooltje --> met de kaart naar het gebied gaan --> dan op lijst klikken, dan krijg je de lijst aan routes te zien en daar staan vaak routes van (oud) evenementen tussen, ook onder de naam van het evenement.
Hallo, 100 mile, dat is 160 kilometer :')
Balen dat je vrijdag pas naar de fysio kan! Maar hopelijk geeft dat duidelijkheid. Ik zou wel echt even heel rustig aan doen de komende dagen.

Danseresje, fijn dat het opbouwen zo goed gaat, mooie constante blokjes loop je!

Sherivey, heerlijk! Ik vind het echt knap hoe vroeg jij altijd gaat, ik hoop dat bij mezelf er ook wat meer in te kunnen bouwen.

Ik ga me aanmelden voor de Zeven Heuvelentrail op 27 september, heb besloten voor de 56 kilometer te gaan, met meer dan 1000 hoogtemeters! Is nog wel ver weg, maar altijd leuk om vooruit te plannen. :D

Sherivey

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-25 14:58

Suliko, kwestie van doen. Klinkt heel simpel, maar is eigenlijk de enige manier.
Wekker zetten en direct eruit (voordat je brein goed en wel door heeft wat er gaande is :+ ). Na verloop van tijd wordt het makkelijker.

Zevenheuvelentrail lijkt me gaaf! Wanneer is die?

lies_sparkle

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-25 16:11

Goed gedaan Sherivey!

Wat een goede tip over de GPX bestanden van evenementen Suliko!

Ik heb eigenlijk nooit dat trainingen echt niet gaan, behalve vandaag :+ .

Ik had het gevoel alsof de zwaartekracht ineens met een puntje omhoog was gegaan. Ik was niet vooruit te branden haha. Helaas, morgen weer een dag! We de tempo’s gelopen :)

Goof

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-25 16:26

Suliko schreef:
Goof, mooie training heb je gelopen! Goed dat het lukte om toch te gaan, maar vervelend om te lezen dat werk nog steeds zoveel energie kost.
Los van een korte vakantie om een trailrunevenement bouwen in het buitenland, kan je ook heel makkelijk zelf een korte periode weg en routes lopen, er zijn in zoveel gebieden bestaande trailroutes (bijvoorbeeld die SV laatst liep)! En wandelroutes kan je ook prima rennen natuurlijk. Of zelf routes tekenen als je daar een beetje handig in bent.
Voor georganiseerde trailrunreizen (van de Ardennen tot verder weg) hoor ik echt top verhalen over Loopwijzer, die zijn wat kleinschaliger, maar lopen met goede begeleiders en is voor verschillende niveaus toegankelijk.

Ik ben zelf afgelopen juni naar Haute Ardenne Ultra Trail geweest, die hebben vanaf 15 km afstanden, op zaterdag en zondag, dat was echt een heel gezellig en niet massaal evenement, zeker een aanrader!

Ja, weet ik. Ik zou het liefst ook niet iets georganiseerds doen, ik doe liever niet aan andere mensen :')
Maar ik vind het dan weer wel leuk om samen met mijn man ergens heen te gaan, dan kan die lekker fietsen en ik lekker lopen, maar zijn we toch alsnog samen lekker weg. Hij heeft momenteel alleen niet zo'n behoefte aan het buitenland omdat we zo'n fijn plekje op de Veluwe bij de stacaravan hebben. Ik hoop daar over een paar weken weer lekker heen te kunnen, dan kan ik weer een seizoen door de Veluwse bossen lopen <3

Gaaf zeg, je 56km loop. Je bent echt lekker bezig. Die loop (maar dan korter haha) lijkt me wel tof, maar ik ben echt nog niet toe aan zoveel hoogtemeters. Wie weet ooit.

Ja, werk valt me zo zwaar weer momenteel. Ik had even een slecht moment vandaag, ik zit echt aan mijn max en dat kwam er even uit op werk., Ik baal ervan dat het fysiek zo lekker gaat, maar mentaal helemaal niet en dat werk me zo zwaar valt -O-

Fenn, ja klopt. Ik ga met lopen echt lekker en mijn tempo gaat echt omhoog. Is nooit perse mijn doel geweest, maar wel erg leuk om te zien.

Sherivey, mooie loop vanmorgen. Ik vond het ook erg koud toen ik de honden uitliet ja.

ieris

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-25 16:43

Goof, gatsie dat is ook baalen, dat het op het werk zo zwaar gaat.
Je doet wel werk, dat je echt leuk vind toch?
Je zou denken als het met hardlopen zo goed gaat, dat het dan psychisch op andere vlakken ook beter gaat, maar dat hoeft dus niet.
Sterkte ermee! Wel fijn dat je zoveel voldoening in het lopen vind, en leuk dat je binnenkort weer op de Veluwe gaat genieten!

Lies-sparkle, baalen dat het wat minder ging, hopelijk blijft het bij een dag!

Gaaf Suliko, je hebt je gewoon ingeschreven voor de 56km! Wat leuk zeg.
Dit jaar gaan we ervoor hé, we gaan niet met de kilometers naar beneden ;)

Sherivey, zo dat ziet er koud uit :brr:
27 september is die trail, staat bij het bericht.

SV, gelukkig ben jij weer helemaal de oude, echt vervelend hé, als je het zo te pakken hebt.

Ja ik heb ook eens naar die trail reizen gekeken, en wil graag naar het zwarte woud, maar ik twijfel nog een beetje, vind 500 euro best veel geld voor een weekend, en daar komen de reiskosten ook nog bovenop. Het lijkt me wel gaaf, maar ik weet ook niet of een groep van 8 echt iets voor mij is, het lijkt me wel behoorlijk aanpassen, en ik ben echt zo gewend om alleen te lopen, ik twijfel nog even verder!
Vandaag gaat ietsje beter, nog wel mega benauwd en hoesten, maar eindelijk een keer fatsoenlijk geslapen.

leonie87

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-25 16:59

Supervixen schreef:
Ik vind er niks aan, maar probeer het nu toch maar te doen.
:') Dat is altijd lastig volhouden dan.

Danseresje wat vreemd van die blokjes maar toch wel de 1km grens bereikt. *\o/*
En mijn HRV is nu ook aan de bovenkant eruit aan het knallen terwijl ik dus 2 weken terug helemaal uit balans was volgens dat ding...

Sherivey echt hoor. Ik blijf het zeggen, niks dan respect om zo vroeg in de kou te gaan lopen.

Suliko schreef:
Leonie, roep maar als je wat leuks ziet, wie weet haak ik aan. {:}

Hallo, 100 mile, dat is 160 kilometer :')

Ik ga me aanmelden voor de Zeven Heuvelentrail op 27 september, heb besloten voor de 56 kilometer te gaan, met meer dan 1000 hoogtemeters! Is nog wel ver weg, maar altijd leuk om vooruit te plannen. :D
Haha jij hebt dan jou marathon in Utrecht ergens. We gaan in de mei vakantie (en die valt in april).

Ja ik weet hoe ver dat is (of eigenlijk weet ik dat niet want ik ga dat nooit lopen). Maarhey, met de 7heuvelenloop ben je al op 1/3de en je hebt nog 2 jaar :Y)
Bij mij valt die altijd samen met de ten miles hier Tilburg... Die loop ik in een wedstrijdteam maar eigenlijk lijkt de 7 heuvelen me leuker.

mehhh lies_sparkle, die heb je er ook bij helaas. Even uitrusten dan maar.

Goof vervelend dat het mentaal even niet zo lekker gaat. Pas op jezelf en rust nemen is minstens zo belangrijk als werken. Dus als het nodig is, even stapje terug doen.

Ieries ook nog even uitzieken dus.

Ik had gister rust dag (vind ik stom) en ga vanavond spinnen. Zat te twijfelen om in mijn pauze snel te gaan rennen maar had het te druk met mijn werk dus kwam er sowieso niet van helaas. En nu vind ik het te kort op het spinnen dus we werken maar gewoon door :Y)

Sherivey

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-25 18:29

ieris schreef:
Sherivey, zo dat ziet er koud uit :brr:
27 september is die trail, staat bij het bericht.

Ahja, lezen is ook een kunst he :') :o

Samantha_

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-25 19:37

Haha klinkt wel makkelijk zo Sherivey, maar heel knap van je zo vroeg lopen!
Ik moet morgen ook vroeg, ik kan onverwacht niet thuiswerken maar heb wel een training gepland staan. En Savonds kan ik niet, dus wil om 7u starten.

Balen lies dat het niet zo lekker ging. Volgende keer beter inderdaad.

Wat heftig Goof dat je het mentaal zo zwaar hebt nu. Knuffel voor jou.

Gelukkig al wat opgeknapt Iris!

Ik ben net sinds hele lange tijd weer in de sportschool geweest, het mocht eindelijk weer. Laatste keer was begin februari.
En m’n zoon had weer gekookt de schat, alleen ik moet even pasta bij koken.
Echt top hoor, dat hij dat doet. Anders kunnen we elke keer zo laat pas eten.

Supervixen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-03-25 21:17

Ik heb me ingeschreven voor de 42km zevenheuvelentrail, 56km vind ik teveel voor in die periode. Vorig jaar kostte mijn werk teveel energie in die tijd, begin schooljaar is gewoon knetterhard werken en dus minder energie om te trainen. Daarom waag ik het er maar niet op.

Ik heb net een rondje basistempo van 8km gedaan met 5x100m sprint op het eind. Garmin is blij met me en vindt me productief.

Afbeelding

En ik vond een asics fujitrail sprinter in de aanbieding in mijn maat, dus besteld om eens wat anders te proberen en net binnengekregen. Past goed, ben heel benieuwd hoe het zit met lopen en of ik er schuurplekken van krijg.

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Wat heerlijk zo'n zoon Samantha, daar bof je mee.

Suliko jammer dat het even niet ging op het werk, maar je hebt zoveel stappen vooruit gemaakt, eentje terug kan gebeuren toch. Komt vast wel weer goed (insert spierbal arm emoji).

Zo'n trailreis lijkt me heel vermoeiend met een groep. Zou denk ik niks voor mij zijn. Mijn vriend en ik gaan het liefst samen op pad en komen dan ook liever zo weinig mogelijk mensen tegen :+

suusje26

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-25 09:04

Jullie gaan snel, met lopen en hier in het topic.

Altijd fijn als Garmin blij met je trainingen is SV. Ben benieuwd hoe de broek bevalt. Ziet er wel goed uit.

Is het gelukt om vanmorgen te gaan lopen Samantha? Nog spierpijn van de sportschool? En fijn hoor, een zoon die kookt. Hoop dat mijn kinderen dat later ook gaan doen, nu maken ze alleen broodjes pindakaas met hagelslag :+

Balen dat je nog steeds niet fit bent Iris. Zwarte woud is gaaf, kan je er niet "gewoon" op vakantie?

:knuffel: Goof, zo vervelend als je werk niet lekker gaat. Knap dat je dan nog wel lekker kan lopen! Hou vol, bijna voorjaarsvakantie...

Mooie uitdaging Suliko de zevenheuevelentrail.

Sherivey wat een bikkel, ook al zo lekker vroeg eruit. Het is nog best koud zo in de vroege ochtend.. Je hebt er wel een mooie foto door verkregen 8-)

Jij gaat ook goed Danseresje. Mooi overzicht!

Ik ga wel goed op krachttraining, of nouja, crossfitt, dus vaak een combinatie van. Maandagochtend hadden we een chipper. Daar kan ik dan lekker helemaal stuk op gaan, je weet dat het na een uurtje weer voorbij is :Y)
Afbeelding

Vanmorgen ook al lekker op tijd mijn rondje gedaan. Had nog wel iets last van mijn enkel dus een "saai" rondje gelopen waarvan ik weet dat de weg lekker recht is. Samen met lieve Elmo, die 3x dacht dat we al zouden afslaan naar huis...

Afbeelding

Nu naar Wageningen voor de studie.. Tot 19.00 :z

Samantha_

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-25 10:39

Ja het is gelukt, stond iets voor 7u buiten. Nu aan de koffie op werk haha.
Voel wel wat ja van de sportschool, heb natuurlijk weer veel te fanatiek alles gedaan.

Ja is heel fijn dat m’n zoon dat doet. Moet wel zeggen dat hij wel voorbereid moet zijn met wat hij moet maken en de keuken opruimen kan die nog niet zo goed haha.

Lekker gelopen Suusje! Aaah Elmo! <3

Haha SV, ik ben ook niet zo van lopen in groepen. Leuk voor een keer maar een hele week kost me teveel energie denk ik.

Sherivey

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-25 11:11

Goed bezig Samantha!

Kijk nou wat ik op FB als herinnering kreeg: onze eerste Bokt trail, 3 jaar geleden. :D

Afbeelding

Weet al niet eens meer precies wie er allemaal bij waren. Supervixen sowieso, die nam deze foto.
En ook een paar bokkers die niet meer actief meeposten geloof ik.

Supervixen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-03-25 11:12

Op naar 22 juni!

suusje26

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-25 11:15

Lekker zonnige foto!

Jammer dat ik de 22e niet kan. Maar heb wel wat leuks voor in de plaats, we doen met de sportclub mee met het drakenboot varen. Hopelijk hebben we dan ook dat mooie weer 8-)

Sherivey

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-25 11:31

Ja was ook echt stralend weer toen. :j

Was uiteindelijk 17 km en ik had in de maanden ervoor niet meer dan 10 km gelopen, ivm een lopersknie.
Maar weet nog dat dit echt goed te doen was omdat we rustig liepen en zo af en toe fotopauze hadden

Suliko

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-25 12:33

Sherivey schreef:
Suliko, kwestie van doen. Klinkt heel simpel, maar is eigenlijk de enige manier.
Wekker zetten en direct eruit (voordat je brein goed en wel door heeft wat er gaande is :+ ). Na verloop van tijd wordt het makkelijker.

Zevenheuvelentrail lijkt me gaaf! Wanneer is die?

Ja, af en toe lukt me dat ook wel! Maar bijvoorbeeld vandaag heb ik de ochtend vrij, moet ik overdag wat studeren en vanaf 15:45 tot 21:30 werken en dan hou ik zo van mijn rustige ochtendjes :')
Misschien zijn de dagen dat ik in de avond moet werken, ook niet de beste dagen om mezelf al vroeg in de ochtend te willen pushen. Voor andere dagen lijkt het me wel heel fijn, vooral als ik een langere run wil doen, dat ik daar niet een groot dagdeel aan kwijt ben.

Is 27 september! https://zevenheuvelentrail.nl/

Lies, fijn dat je die dagen weinig hebt. Maar toch je training gedaan, dus dat is top! :D

Goof, haha, heerlijk, 'ik doe liever niet aan andere mensen'. Ook wel herkenbaar, ben liever met mezelf dan met anderen. := Jullie plekje op de veluwe is wel echt een luxe! Maar hopelijk is je vriend ook te porren voor een vakantie buitenland, je hoeft ook niet ver te gaan om dat buitenlandgevoel te krijgen als je naar de Ardennen of de Eifel gaat.
Echt rot dat het weer zwaar valt en het vooral mentaal is, dat is zo ellendig. :(:) Wel heel fijn dat het lopen zo lekker gaat, hopelijk helpt dat mentaal je ook.

ieris, haha, afgelopen jaar kon ik helemaal niet meedoen door mijn enkel. Dat waren wel een hele hoop kilometers naar beneden. :') Ga jij ook meedoen?
Ik denk dat je voor minder geld prima zelf een weekend naar het zwarte woud kan gaan! Fijn dat het weer wat beter gaat.

Leonie, heel goed en braaf dat jij een rustdag hebt gehouden en niet nog bent gaan rennen voor het spinnen!

Samantha, wat lief van je zoon!

SV, dat kan ik me voorstellen de start van het nieuwe schooljaar. En een marathon in dat landschap daar is ook al pittig genoeg! Wat fijn dat garmin je weer eens productief vindt. :D Broekje ziet er wel fijn uit! Ik heb een 2-in-1 shorts van fujitrail asics, maar die kruipt te veel naar boven waardoor mijn billen er bloot uithangen en alles gaat schuren, dat was echt een miskoop. _O-
Ik denk dat je trouwens goof bedoelt met de werksituatie!

Suusje, ik begrijp niet alle namen/afkortingen, maar ziet eruit als een heerlijke training! En gezellig met Elmo <3

Ik had gister Krav Maga les, wel een beetje rustig aan gedaan, had nog niet heel veel kracht in mijn benen voor voluit duwtrappen en knietjes, maar daarna deden we veel stoten, chokes en headlocks dus kon ik wel fanatiek mee doen. Vanochtend 5 km gerend, nog ietsjes zware benen, maar eigenlijk ging het heel erg lekker, begon op 5:40 en ik ben steeds wat sneller gaan rennen, laatste kilometer op 5:08. Bijna thuis lag poes Nala van buren verderop in het zonnetje te bakken, dus daar heb ik nog even mee zitten kroelen. Hier voor jullie een foto van kroelpoes Nala :D

Afbeelding

Samantha_

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-25 12:55

Wat leuk die foto van de bokt trail!

Aaah wat lief de kroel poes haha.
Lekker bezig met je krav maga les, en vanochtend gelopen!

BusyMissy

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-25 13:16

Wat grappig Suliko, mijn stalkat heeft gisteren bijna een kwartier ook zo in de zon liggen bakken. Heb zelfs even gecheckt of hij nog wel leefde, zo bewegingsloos lag hij.Afbeelding
Door jouw enthousiasme en uitleg over deze sport heb ik mijn dochter een half jaar Krav Maga trainingen kado gedaan, ze vindt het fantastisch.

Gewoon blij zijn dat hij kookt Samantha, dat opruimen zit vaak niet in de mannen genen. Mijn man kookt heel vaak en dan ruim ik daarna alles op. Vind ik een prima taakverdeling, haha.

Ik vind het toch stoer Sherivey, zo vroeg opstaan om te gaan lopen. Ik probeer het ook met periodes maar houd het nooit vol.

Had Eelko misschien al last van de warmte Suusje? Omdat hij steeds naar huis wilde?
Mijn hond wilde alleen nog maar in het bos (in de schaduw van de bomen) lopen als het warmer dan 12 graden werd en dat was een kortharige Ridgeback.

Lijkt me heel pittig de Zevenheuvelentrail. Heb wel eens de Zevenheuvelenloop gedaan, dat vond ik een leuke loop, maar dat is bij lange na niet zo ver én verhard.

Ik heb maandag een easyrun gedaan van 3 km. Benen waren nog erg stijf van al het skiën. Vanavond even op de crosstrainer en op advies van de fysio starten met oefeningen voor mijn knie. Ik heb 2 weken niet gelopen omdat ik dacht dat dat beter was maar hij zegt dus dat ik wél moet blijven lopen maar op lagere intensiteit, met kortere passen (dus hogere cadans) en ik moet mijn loophouding wat aanpassen. En daarnaast dus trainingen om mijn knieën sterker te maken. Daar ga ik dan maar eens mee beginnen, kijken wat dat brengt.

Suliko

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-25 13:27

Heerlijk, die kat! Ja, poezen en zon. {:}

En wat geweldig om te lezen dat je door mijn verhalen je dochter Krav Maga trainingen cadeau hebt gedaan en ze zo enthousiast is! Dat maakt me echt heel erg blij! Zo fijn als meer vrouwen deze geweldige sport vinden. <3

Fijn dat je fysio helpt met je knie!

muppetmayo

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-25 13:56

Horsii jij gaat ook echt weer lekker volgens mij!

Eef_Bam voel je je alweer een beetje beter?

Calipsolover wel vervelend die blaren steeds, ik hoop dat je de oplossing gaat vinden.

Suliko lekker eerst aan een theekrans loopje, knap dat je lichaam zo herstelt! En dan ook nog daarna weer lopen en Krav Maga :oo Wat een afstand ook met de zeven heuvelen loop! Echt een enorm eind zeg pffff, en dan ook nog "even" 1000 hoogtemeters :oo
Heerlijk die poes in de zon <3

Goof fijn dat het lopen zo goed gaat. Wel vervelend dat werk zoveel energie kost :(:) Soms komt dat er even uit, helemaal niet gek.

Supervixen direct uit werk ook nog kracht training, super sportief! En jij ook al zo'n eind bij de zeven heuvelen loop! Ik ben benieuwd hoe je broek bevalt, wel handig zo met al die zakken.

Samantha_ wat ideaal een kokende zoon :D En lekker ter afwisseling naar de sportschool.

Leonie87 ik hoop dat de fysio je vrijdag verder kan helpen, wel jammer dat de fysio pas zo laat in de week kan. Fijn dat spinnen wel ok ging, ondanks dat je wel nog wat voelt.

Danseresje wat goed dat je al 3x8 minuten kunt rennen! En dan ook de kilometer gehaald *\o/*

Sherivey weer echt een bikkel zo vroeg eruit en lopen! Dat zou mij echt niet lukken hoor! En wat een leuke foto van de vorige meeting!

Ieris gelukkig aan de iets betere hand.

Lies_sparkle even een mindere dag. Volgende keer gaat vast weer beter :)

Suusje wat een zware training die crossfit training zeg! En ook nog een lekker rondje met de hond.

Busymissy ook een heerlijke kat in de zon <3 Die houding ook :')
Niet gek dat je benen nog zwaar waren van het skiën. Ik hoop ook dat jouw knie snel beter gaat!

Hier even een blij berichtje, ik heb mijn 1e x hardlopen erop zitten *\o/*
Ik heb een beginner hardloopschema uitgeprint, daarvan de 1e les gedaan. Dat ging beter dan verwacht ook nog <3 Was steeds 1 minuut rennen, 2 minuten wandelen. Tijdens het wandelen dacht ik na elke minuut al, mag ik weer want ik kan wel weer. Dus ik ben voor nu zeker niet ontevreden *\o/*
Wellicht moet ik wel even kijken of ik toch langzamer moet gaan lopen, want ik schrok al een beetje van mijn hardloop tempo toen ik terugkeek op mijn app. Ik had verwacht dat dat veel langzamer zou zijn, misschien toch te hard van stapel.

Supervixen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-03-25 19:02

Goed gedaan! En nu rustig uitbouwen.

Goed advies van de fysio Busy Missy, rustig aan met je lijf.

Die poezen.. heerlijk.

Hier na het werk 5km door het bos bij het werk gelopen.
Tijdens mijn pleinwacht kwam het team van vitesse langs het plein gerend, onze school zit niet heel ver van Papendal, denk dat ze daar waren.
Ik had geen idee, maar de kinderen herkenden ze en ze kwamen het plein op voor een foto en deelden wat handtekeningen uit. Kinderen ook weer blij!

Danseresje

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-25 20:11

Poeh, mijn hoofd doet even niet helemaal mee voor een bijleespost, sorry daarvoor!

Ik zie een leuke foto van een eerdere Bokt-trail, verder een knappe hond en knuffelige poezen, heerlijk!

SV, dat broekje ziet er fijn uit, helaas niet meer in mijn maat. Heb zelf wel zo'n soort iets van de Decathlon, maar iets minder uitgebreid. Hij kruipt echter teveel op, daarom een legging eronder.

Muppet, super joh, je eerste hardlooptraining +:)+ !

Ik heb er vanavond weer een training opzitten en eigenlijk heel constant gelopen. Ondanks dat ik nauwelijks in zone 4 zat, toch een uitvoeringsscore van 'slechts' 90%. Denk dat het probleem zit in het feit dat ik juist in het begin van elk blokje te lang in zone 2 heb gezeten.... Geen idee. Maar dus wel heel constant gelopen *\o/*

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Had het overigens wel warm met mijn lange extra shirt. Er was minder wind dan ik dacht :roll:

Mijn trainingsstatus is gister weer op piek gesprongen :j , maar schiet mij maar lek qua hoe of wat := .
Net als met mijn vorige keer dat HRV bovengemiddeld ongebalanceerd was, heb ik last van keelpijn en een net niet helemaal fit gevoel..... Ik ben het juist gewend dat de HRV dan helemaal naar beneden keldert....

Samantha_

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-25 22:16

Lekker muppet, goed gedaan!

Wat leuk dat het team even het schoolplein op kwam SV! Blije kids dus!

Goed gelopen danseresje!
Wat gek van je training status!