Het was KOUD!
Liep nog te rillen met lang-lang, bodywarmer, hoofdband, buff en handschoenen.

Gelukkig wordt het de komende dagen weer wat aangenamer.
Maar het is nu wel licht, halverwege mijn training.

En verder niet verkeerd gelopen.

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Suliko schreef:Goof, mooie training heb je gelopen! Goed dat het lukte om toch te gaan, maar vervelend om te lezen dat werk nog steeds zoveel energie kost.
Los van een korte vakantie om een trailrunevenement bouwen in het buitenland, kan je ook heel makkelijk zelf een korte periode weg en routes lopen, er zijn in zoveel gebieden bestaande trailroutes (bijvoorbeeld die SV laatst liep)! En wandelroutes kan je ook prima rennen natuurlijk. Of zelf routes tekenen als je daar een beetje handig in bent.
Voor georganiseerde trailrunreizen (van de Ardennen tot verder weg) hoor ik echt top verhalen over Loopwijzer, die zijn wat kleinschaliger, maar lopen met goede begeleiders en is voor verschillende niveaus toegankelijk.
Ik ben zelf afgelopen juni naar Haute Ardenne Ultra Trail geweest, die hebben vanaf 15 km afstanden, op zaterdag en zondag, dat was echt een heel gezellig en niet massaal evenement, zeker een aanrader!
Supervixen schreef:Ik vind er niks aan, maar probeer het nu toch maar te doen.
Suliko schreef:Haha jij hebt dan jou marathon in Utrecht ergens. We gaan in de mei vakantie (en die valt in april).Leonie, roep maar als je wat leuks ziet, wie weet haak ik aan.![]()
Hallo, 100 mile, dat is 160 kilometer![]()
Ik ga me aanmelden voor de Zeven Heuvelentrail op 27 september, heb besloten voor de 56 kilometer te gaan, met meer dan 1000 hoogtemeters! Is nog wel ver weg, maar altijd leuk om vooruit te plannen.
Sherivey schreef:Suliko, kwestie van doen. Klinkt heel simpel, maar is eigenlijk de enige manier.
Wekker zetten en direct eruit (voordat je brein goed en wel door heeft wat er gaande is). Na verloop van tijd wordt het makkelijker.
Zevenheuvelentrail lijkt me gaaf! Wanneer is die?