Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Charlotte446 schreef:Van half 9 tot half 4 is netjes toch? Of kan hij er normaal nog een paar uur aan vastplakken?
Ik heb pas een float band voor Jack gekocht en wat is dat hilarisch zeg! Pas 1x gebruikt maar hij vond het heerlijk, hij ging het hele bad door. Hebben jullie dat ook? Of bij een baby Spa gedaan?
[ [url=m/m9f2Ft.jpg]Afbeelding[/url] ]
Hoelang slapen de oudere baby’s hier? Jack is nu 8 weken en er zit rond de 7 uur tussen de voedingen ‘s nachts.
Charlotte446 schreef:Altijd zo frappant, schrijf je dat het goed gaat en kort daarna zit je bij de huisarts. Jack sliep al een paar dagen iets meer, werd verkouden, voor de 2e keer een beetje voeding teruggegeven en had zijn eerste spuitluier. Geen koorts gelukkig maar dus niet helemaal fit. Huisarts was blij dat ik kwam want hij mag gewoon echt niet ziek worden door het laatste beetje van mijn medicijnen in zijn bloed. Zijn longen waren schoon en hij had ook geen ontstoken/geïrriteerde keel. Het voelde heel overdreven om zo snel al aan de bel te trekken maar de huisarts vond het juist heel goed. Fijn om zo’n huisarts te hebben![]()
We geven hem nu otrivin neusdruppels en daar doet hij het heel goed op. Eerste keer de druppels in zijn neus was enorm schreeuwen maar nu geeft hij er niks meer om. Ook een elektrische snotzuiger gekocht, dat handmatige ding was niks voor ons
Celestexxxxx schreef:Hello!
Ik zit niet meer in de app en heb alle nummer niet, maar hoe gaat het met alle baby’tjes?
Met Elena gaat het heel goed. Alweer 3,5 maand en ze heeft al 2 tandjes door!
Ze is een heel blij en tevreden babytje en slaapt ondertussen al van 7 tot 7. Ben super trots!
Ik ben ondertussen deze week weer begonnen met werken op kantoor en vind het maar niks haha.
Liefss Celest!
Marlis schreef:Celestexxxxx schreef:Hello!
Ik zit niet meer in de app en heb alle nummer niet, maar hoe gaat het met alle baby’tjes?
Met Elena gaat het heel goed. Alweer 3,5 maand en ze heeft al 2 tandjes door!
Ze is een heel blij en tevreden babytje en slaapt ondertussen al van 7 tot 7. Ben super trots!
Ik ben ondertussen deze week weer begonnen met werken op kantoor en vind het maar niks haha.
Liefss Celest!
Heerlijk zo doorslapen. Hier wordt er op de dag en avond eigenlijk vrijwel niet geslapen. En veel huilen en miepen.
Drie dagen koorts gehad van de prikjes en erna onder temp. En na een week nogsteeds dikke harde schijven op beide benen ervan.
Hapjes vind ze heerlijk alleen haar darmen niet.
Groei van hoofdje buigt af dus is ook even spannend.
Verder is ze ook heel lief en leuk hoor. Alleen wat mee slaap zou best fijn zijn
Alweer lang aan het werk en ondanks dat het vermoeiend is is het wel prettig ook.