[HK] Make-up topic: deel 7!

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Suus___

Re: [HK] Make-up topic: deel 7!

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-17 14:53

Ik vind t niet fijn met mn handen te werken en dat moet wel met die cp denk dat dat is waarom ik t niets vind

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-17 15:16

CP Had zelf ooit wel brushes geloof ik die goed zouden zijn. Ze anders syntetische brushes aan, heb ik nog niet geprobeerd. Ik heb een sponsapplicator nog geprobeerd maar dat vond ik niks, gebruik dan liever mijn vingers.

Berdien

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-17 15:57

Lang niet bij allemaal hoor Suus :) Ik heb nu genoeg van CP liggen wat je gewoon met kasten aan kunt brengen.

Suus___

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-17 17:40

Ah oke dan had ik net de verkeerde waarschijnlijk

Drunksheep

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-17 17:59

En ze hebben tegenwoordig ook Pressed Powder Shadows hè, dus werkt net als elke andere oogschaduw :j

Vind zelf dat bijvoorbeeld bij de SSS shimmers/metallics het ook goed werkt om wat setting spray op je kwast te spuiten en het dan aan te brengen.

Yltje

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-17 18:02

Ik had bij boozy besteld vrijdag, was nieuwsgierig naar de mysterybag :+ daarnet binnen gekregen.

Behalve het Morphe palette en twee kwasten die ik zelf dus had besteld zat dit in het pakket. Niet een hele goeie foto.

Afbeelding

Freedom Pro Blush palette, Freedom Pro 12 Audacious 3 oogschaduw palette (fijne nude kleuren, best aardig pigment lijkt ook zo op snelle vinger swatches), een uber roze liquid van MUR (dat is het minste echt niks voor mij haha!), een roodroze lipstick van MUR, Een Pro glow van Freedom, een paarse mono oogschaduw van MUR, een BB cream foundation (moet nog even kijken of die wel matcht) en de ronde verpakking met meerdere kleuren is o.a. 2 wenkbrauw poeders, 1 oogschaduw base, 1 brow highlighter en 3 oogschaduw kleuren.

Al met al wel leuk als extraatje

velvetblack

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-17 18:53

Ik vind die cremige oogschaduws van CP echt super. Zowel met vinger als kwast goed te doen. Moet wel zeggen dat ik ze dan ook vaak alleen in het midden van mijn oog doe omdat ze zo ontzettend gaaf shinen.

De liquids daarintegen zijn echt vet poedersuiker. Zo droog als de sahara en barsten/brokkelen mega erg inderdaad.

Mooie look avelien. Je bent echt vooruitgegaan

Marrit13

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-17 21:40

Ik vind de meeste liquids die ik van ze heb wel prima! Zijn wel veelal rode, roze en roodbruintinten. Volgens mij wel makkelijkste te maken. Maar de Lippies zijn favo <3 en de supershocks idd vooral als accentkleur (glitter *D en metallic) op het lid. Heb nu 2 matte supershocks onderweg en het She palette. Ben erg benieuwd naar de pressed powders.

Djilna

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-17 11:11

De matte SSS zitten als een huis, creasen totaal niet, echt top! Ik gebruik ze dus ook veel als basis.

Sodera

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-17 12:15

Dames, stille meelezer :P meld zich... Bedankt voor de tip van de Fall into Frost van Morphe. Heb hem van het weekend besteld en gister binnen gekregen en <3.
Had daarnaast ook de Ready Set Gold binnen gekregen maar die ga ik denk maar op marktplaats zetten, vind de kleuren teveel hetzelfde als FIF.....

Sponygek

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-17 19:20

De palettes zijn binnen *\o/* Kan niet wachten tot kerstmis!
Afbeelding

Mlt94

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-17 20:04

Heel mooi Avelien!!

Oooh gaaf dat Huda beauty palette sponygek!

Mijn black friday bestelling is ook binnen en ben helemaal verliefd haha <3

Afbeelding

Naomi_Haffie

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-17 20:49

Wo mooi! Welke zijn dat ?

donnar

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-17 19:31

Mooie aankopen!

Ik heb nog een vraag aan jullie, morgen komt een heel gaaf makeup pallete uit van colourpop in samenwerking met Kathleen Lights nu wil ik die graag bestellen. Maar als het goed is is het palette €16 en wil ik er dus wat bij bestellen. Wat zijn echte colourpop musthaves?

En nog een vraag, moet, om de invoerkosten te vermijden, de hele bestelling incl verzendkosten onder de €22 blijven. Of de hele bestelling exclusief de verzendkosten?

Marrit13

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-17 19:54

De highlighters zijn favoriet bij mij maar net de duur denk ik voor erbij. De lippies zijn ook heel fijn, draag ze dagelijks. En anders een glimmende ssshadow <3 Als je onder 22 euro blijft tellen de verzkosten niet mee. Als je daarboven komt wel.

Djilna

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-17 20:06

24 dollar is nu 20,15 euro dus het zou kunnen :j De highlighters zijn idd erg goed van CP

velvetblack

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-17 20:52

Ik vind de eyeshadow Birthday Girl echt super van CP! Gebruik ik erg vaak

Vandaag heb ik blauwe ooglook gemaakt. Ik vind blauw een enorme rotkleur en laat het daardoor altijd liggen. Maar nu heb ik mezelf weer even uitgedaagd
Afbeelding
Afbeelding

Marrit13

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-17 21:09

Ik vind het je echt heel chique staan Elke <3 Blauw wordt al snel Dolly Dots 80’s maar dit is écht gaaf!

Nico_lette

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-17 21:11

Hoi!
Ik kom even binnenvallen en zal daarna ook snel weer weg zijn, maar hoe maken jullie je kwasten/beautyblender schoon? Gebruiken jullie daar speciaal spul voor of doen jullie het met babyshampoo oid?

Niniane

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-17 21:27

Ooh Elke ik vind dit jou echt enorm gaaf staan! Zag het voorbij komen op Insta en was meteen geneigd om ook blauw weer erbij te pakken, totdat ik het er ook daadwerkelijk weer gebruik en snap waarom ik het amper doe. :')

Ik was mijn kwasten gewoon met douchegel van Biocura. Werkt prima.

Naomi_Haffie

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-17 23:03

Mooi dat blauw! Ik kan dat echt niet zo goed bij mezelf..

Ben ook opzoek naar turtiols ( verkeerd geschreven denk ik ;p ) waar mensen highlighten

Eight

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-17 00:56

Naomi_Haffie schreef:

Ben ook opzoek naar turtiols ( verkeerd geschreven denk ik ;p ) waar mensen highlighten

Zoek op YouTube eens highlight tutorials :) daar staan er zo veel op!

Heel gave look Elke, blauw staat jou echt super goed! Je lippen zien er ook netjes uit :)!

velvetblack

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-17 08:12

Eight schreef:
Naomi_Haffie schreef:

Zoek op YouTube eens highlight tutorials :) daar staan er zo veel op!

Heel gave look Elke, blauw staat jou echt super goed! Je lippen zien er ook netjes uit :)!

Thanks allemaal!! Nog steeds ben ik geen fan van blauw, maar soms moet je even out of the comfort gaan toch.
Mijn lippen merk ik dat de filler telkens beter blijft zitten! Het spul is zich aan het ophopen denk ik haha. Scheelt weer centjes

Suus___

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-17 09:44

Ik vind t je supervet staan elk!

Djilna

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-17 10:28

Idd, ik zag hem ook op Insta langskomen gisteren en echt super gaaf Elke! Hele plaatje klopt ook :)