Elke dag kijk ik even. Ben altijd bang voor de update. Maar geen nieuwe is goed nieuws nou ja eum Hopelijk pijnloze nieuws. Je snapt het vast wel we denken aan je
Stille meelezer.. elke dag kijk ik even in je topic. Ik heb bewondering voor hoe jij in het leven staat. En verdriet om hoe alles heeft moeten lopen. Zoveel hobbels en obstakels op deze toch al niet prettige weg die je af moet leggen. Ik hoop dat je deze dagen pijnvrij hebt kunnen zijn en dat er nog meer pijnvrije dagen zullen volgen.
Heel veel sterkte. Ook voor jou Marcel, wat moet dit ontzettend moeilijk zijn ook voor jou.
Lieve TS, hopelijk heb je van Sinterklaas kunnen genieten en is de pijn redelijk onder controle met de pomp. Hopelijk hebben jullie veel mooie momenten samen
Ook ik lees nog steeds stilletjes mee, en open steeds vol spanning dit topic in de hoop dat alles nog rustig is. Ik hoop dat jullie nog een mooie/fijne tijd samen hebben ( zover als dit mogelijk is in deze situatie)
Dit topic laat me ondanks het verdriet wat jouw verhaal meebrengt, elke dag extra herinneren om te genieten. Om mijn dierbaren te laten weten dat ik van ze hou. Bewuster te genieten.
De kaarsjes van vanavond zijn voor jou. En mijn dagen vullen zich met meer geluk door het bewustzijn wat jouw verhaal me heeft gebracht. Veel dank voor dat.
Na een aantal slechte dagen en nachten achter de rug te hebben met veel pijn onrust en slapeloosheid veel braken en niet eten ging het vandaag beter. Weinig pijn en gegeten en niet geraakt.heb nu wel bij de fentanyl pomp nog een subcutane naald met dextometason en krijg ook haldol druppeltjes. Hopelijk blijft dit zo nog even...ik had nog 1 grote wens naar de kerstmarkt in kleve helaas is het niet haalbaar voor mij. Marcel leest nog steeds alles voor voor mij. Groetjes priscilla en Marcel priscilla dicteert en ik schrijf
Wat fijn een update van jullie!! Balen dat je wat slechte dagen achter de rug hebt Priscilla. Maar ben blij te lezen dat vandaag een betere dag was!! Ik hoop dat dat zo voorlopig kan blijven voor jullie!
Birdie60
Geplaatst: 08-12-17 00:26
Bedankt voor de update. Fijn dat het weer iets beter gaat me je. Dikke knuffel!
Palmera
Geplaatst: 08-12-17 00:30
Dank voor de update, en wat naar van de slechte dagen. Ik hoop dat vandaag de aftrap was voor een hele reeks goede dagen.
Is die kerstmarkt ook niet mogelijk met bv speciaal vervoer? Ik zou het je zo gunnen, hè! Zijn er anders bokkers die er wel heen gaan en misschien speciaal voor spicegirl willen filmen? Ik roep maar wat hoor, ik weet het, makkelijk praten op 4500km afstand, maar ik probeer mee te denken omdat ik alles zo gun.