[Centraal] Tattoo's

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Quebelle

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-16 23:54

Afbeelding

Mijn zus en ik zijn vandaag deze gaan zetten bij Mom's in Brugge :)
L & B zijn onze initialen, M is onze oudere zus die wij als kind helaas verloren.

Dreamy

Re: [Centraal] Tattoo's

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-16 00:07

Erg mooi :j

IrishCold

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-16 16:56

Mooi!

Ik twijfel ook erg. Ik heb het idee al een jaar in mn hoofd en weet zeker dat ik het wil. Alleen de plek nog niet helemaal zeker. Ik heb dan voor keur voor linker schouder. Maar ineens misschien toch onderarm en dan kom ik toch weer op schouder uit. Of is het op de zijkant van mijn bovenbeen ook mooi? :') Dat het een leeuwenkop word is zeker. Zit alleen over de plek nog steeds te twijfelen, maar ik denk dat het komt dat ik gewoon eerst een schets moet zien en dan de keuze maak waar.

Ja, is mn eerste tattoo, maar heb al 2 ideeen voor de volgende 2 :') :o
Is mn vriend alleen niet zo blij mee.. Hij vind 1 al genoeg..... >;)

eclair98

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-16 19:42

Hallo, ik kruip onder mijn meeleessteen vandaan :))

Ik loop nu onder andere met het idee rond voor een tattoo van een ooievaar. Dit is al een aantal jaar zo en het heeft voor mij meerdere betekenissen. Alleen, ik vertelde het een vriendin die ook veel tattoo's heeft en die begon onmiddellijk ''oh oh Den Haag'' te zingen. Ook als je googelt op ooievaar tattoo's, krijg je veel dingen van Den Haag eruit. Nou ehm, daar ben ik niet zo blij mee als mensen mijn eventuele tattoo daar mee gaan associëren :o Bokkers, hoe gaan jullie daar mee om?

Yunomi

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-16 20:27

Ik denk dat het er om gaat wat jij met je tattoo associeert, wat de rest van de wereld er van denkt maakt toch niks uit?!

goldenarrow

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-16 22:25

Ik snap die associatie niet eens :') Maar het gaat erom wat jij ervan vindt en niet wat de rest er van vindt.

cissie

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-16 22:47

Mooie en vooral betekenis volle tattoo Quebelle!

EClaire, haha...Den Haag ja?...ik ben denk ik niet 'stads' genoeg om die link te leggen denk ik.
Als jij graag een ooievaar Wilt dan wordt het toch een ooievaar.
Ga op zoek naar een goede artiest die hem kan zetten zoals jij hem in je hoofd hebt...dan wordt ie vast en zeker prachtig!

Sinds ik een afspraak heb staan om mijn lang gekoesterde tattoo te laten zetten heb ik m'n mond erover gehouden.
Mijn man weet ervan en dit topic maar familie en vrienden niet....dit doe ik bewust omdat ik me niet wil laten beïnvloeden door meningen en evt oordelende.....het wordt MIJN tattoo.
Laatst bijgewerkt door cissie op 02-10-16 22:49, in het totaal 1 keer bewerkt

DewiRox

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-16 22:49

goldenarrow schreef:
Ik snap die associatie niet eens :') Maar het gaat erom wat jij ervan vindt en niet wat de rest er van vindt.

In het wapen van Den Haag is een ooievaar afgebeeld, evenals in het logo van ADO Den Haag (voetbalclub) en is de ooievaar ook het logo van gemeente Den Haag. Veel Hagenezen zijn nogal trots op hun stadje en dus denk ik een veel gekozen tattoo hier in Den Haag.

Als jij het graag wilt, zou ik het gewoon doen! Wellicht zul je die opmerking wel eens krijgen, maar ik denk dat het merendeel het niet associeert met Den Haag hoor. Ligt er ook nog aan hoe je hem wilt gaan afbeelden. De Haagse ooievaar is vrij 'simpel'.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-16 23:31

Ik woon naast Den Haag en ben er heel vaak te vinden maar kon de link met een ooievaar ook niet leggen hoor ;)

_Mellanie

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-16 09:46

Afbeelding

Vrijdag heb ik eventjes weer mogen zitten.
De roos is nu gezet, de vlinder met de tekst stond er al. Maar deze word nog gecoverd voor een mooiere vlinder. Dit word 23 januari gedaan.
En voor 10 februari een afspraak staan om een tattoo op mijn onderrug te coveren.

Tigress

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-16 10:07

Prachtig <3

eclair98

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-16 10:25

Oke gelukkig! Ik wilde iets van een watercolor ooievaar die dezelfde houding als een feniks heeft!

sans6

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-16 14:20

o wauw die roos is echt waanzinnig mooi! <3 <3 <3

Yvankaxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-16 15:30

Ik ben steeds meer bezig met mijn volgende tattoo. Na al die mooie rozen gezien te hebben begint dat bij mij ook wel wat te kriebelen. Als ik aan rozen denk, dan denk ik aan mijn oma. Mijn oma heeft altijd heel veel voor ons gedaan en stond altijd voor ons klaar. Als ik een roos zou laten zetten, dan zou dat een eerbetoon aan haar zijn. Hij past ook bij mij andere idee, een vlinder. Daar zou wel wat moois van te maken zijn!

Is het alleen niet een beetje raar om een eerbetoon aan iemand te maken die nog gewoon in je leven is? Mijn oma is al oud, maar ze is er nog wel zegmaar :')

Yonker

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-16 15:39

Waarom zou dat raar zijn? Is alleen maar mooi toch :)

Selina

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-16 16:34

Vind ik ook niet gek. En ze kan hem dan nog zelf zien :) Geen idee wat ze van tattoo's vindt maar ze waardeert het vast als je een eerbetoon aan haar laat zetten.

Supervixen

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-16 17:15

Net een tattoo request verstuurd aan Mo Ganji (www.moganji.com) voor mij en mijn zusje. Spannend *\%/*

Schemerdier

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-16 17:27

Daar wil ik ooit ook een laten zetten! Ik ben benieuwd naar zijn prijzen, vrees dat ze tamelijk duur zijn...

Ik heb mijn ontwerp van blackbear gekregen :D

Yvankaxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-16 17:27

Selina schreef:
Vind ik ook niet gek. En ze kan hem dan nog zelf zien :) Geen idee wat ze van tattoo's vindt maar ze waardeert het vast als je een eerbetoon aan haar laat zetten.

Ze is er niet geweldig fan van, maar zolang het niet te groot is en mijn hele lijf vol staat, dan vind ze het wel oké :j Denk dat ze het idee mooi zal vinden.

Supervixen

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-16 17:51

Damned schreef:
Daar wil ik ooit ook een laten zetten! Ik ben benieuwd naar zijn prijzen, vrees dat ze tamelijk duur zijn...

Ik heb mijn ontwerp van blackbear gekregen :D

Wij zijn ook bang voor de prijzen.. we wachten wel even af.

laughterline

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-16 10:06

Even een vraagje.. ik heb as maandag een afspraak staan om getatoeëerd te worden. De afspraak om m'n idee duidelijk te krijgen heb ik afgelopen zaterdag gehad. Alleen weet ik nog steeds niet wat de prijs ongeveer zal worden. Ik was het vergeten te vragen en mailde ze toen ik thuis was met de vraag wat de prijs ongeveer zal worden en wanneer ik de schets te zien krijg.

Kreeg een reactie waarbij ze het moeilijk kunnen inschatten ondat het ligt aan de grootte, details, tijd etc. Maar dat ertegenover een Rabo zit en ik in de gaten moest houden wat m'n max pinnen per dag is..... uhhh ik had zojuist besproken hoe groot (klein) het wordt en hoe veel (weinig)details enzo..en ze zou zeker niet langer bezig zijn dan 2u.... dus ik denk bij mezelf: max pinnen?? Ik was dus eigenlijk niet echt van plan om 500,- te betalen. Een schatting lijkt me niet zo heel moeilijk toch? Ik bedoel 250 of 500 scheelt nogal wat :+

Wanneer weten jullie vaak wat de prijs ongeveer zal zijn? Is dat niet raar om de prijs te horen op t moment voor je t laat zetten?! Ik heb dus werkelijk geen idee met voor prijs ze werkt en ben nooit eerder bij haar geweest.

Drunksheep

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-16 10:08

Bij mij is m'n max 250 dus ik zou even rustig ademhalen als ik jou was :))

En je hoort vaak van te voren een grove schatting en tijdens de afspraak een preciezer prijskaartje.
Laatst bijgewerkt door Drunksheep op 06-10-16 10:09, in het totaal 1 keer bewerkt

evita13

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-16 10:09

@laughterline ik heb beide keren in een mail aangegeven wwat ik wou en gevraagt watcdat kosten. toen heb ik dezelfde dag nog een prijs gekregen en daarna een afspraak gemaakt .ik vind het niet echt netjes van je tattoo artist.

laughterline

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-16 10:13

Oh ik kan wel meer pinnen dan dat haha :P 250 zou ik idd niet erg vinden.

Maar precies, een schatting is waar ik om vraag en die kunnen ze moeilijk geven? Alsof ze even snel een antwoord typen en niet de moeite doen om even aan de artist te vragen wat t idee is oid. Zo komt het op me over, vind het maar raar. Ze zijn nog niet open maar denk dat ik straks maar even bel...

pluche_pluus

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-16 10:25

Ik wist beide vooraf niet de prijs := maar waren ook geen mega grote stukken ;)

Bij sleeve achtige dingen of grote stukken zal ik wel indicatie willen weten. Maar kwaliteit voor prijs (in mijn opinie)