Wie wandelt er nog meer?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

lizard

Re: Wie wandelt er nog meer?

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-21 13:02

Weer erg mooie foto's van iedereen.
Ik ben vanmorgen naar de zandvlakte in Beerze geweest.
Het loopt wat moeilijk. :)
Maar toen de zon erdoor kwam,was het wel erg mooi.
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Goof

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-21 13:23

Wat leuk om al die honden en paarden zo lekker in de sneeuw te zien.

Silby, wat bijzonder als zo'n wad dan bevroren is.
Supermooie foto's allemaal op de vorige pagina, Gaucho mooi zonnetje had je erbij te pakken zeg.
Lizard, ook mooi, je maakt echt mooie foto's met je nieuwe telefoon. Ik vind het echt tof om zo'n zandvlakte nu helemaal onder de sneeuw te zien.
Dreamy, jouw foto's vind ik ook erg mooi, die met die molen is tof. Zijn je ogen na laseren meteen goed? Of moet je dan weer wennen ofzo?
Faringo, ook zo mooi! En lief dat je het vraagt. Gaat steeds beter. Hartslag doet normaler en ademhaling ook. Kan steeds wat beter lopen en heb vrijdag een afspraak op werk om te kijken hoe ik weer verder kan gaan opbouwen. Zit al 10 weken thuis nu :+

gaucho

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-21 13:27

Poe Goof, dat is lang inderdaad. Fijn dat er in ieder geval vooruitgang in zit +:)+

Lizard hoe gaat het met jouw knie, ongelijke ondergrond nu is wel een zwaardere belasting denk ik? Foto's zijn prachtig inderdaad :j

lizard

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-21 13:31

Goof, 10 weken alweer?

Pien, het lopen in de sneeuw is wat moeilijk, omdat ik mijn voet niet zo ver kan optillen.
En van dat slepen door de sneeuw word je ook wel moe.
Het ziet er ook vast niet uit. :)

Spieren worden wel sterker.
Dus betere conditie.
Buiging valt nog steeds tegen.

Goof

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-21 13:32

Ik ben vanmorgen naar het bos gegaan, het was echt een winter wonderland. Zo mooi, zo stil ook. Ik ken het bos op mijn duimpje, maar het zag er heel anders uit en op sommige paden had nog maar 1 persoon gelopen ofzo, dus het was even zoeken.
Ik heb echt genoten. Vond het wel zwaar lopen, er lag echt een dikke laag, dua ben er moe van haha.

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Goof

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-21 13:38

lizard schreef:
Goof, 10 weken alweer?

Ja, bizar he.
2 weken ziek geweest, toen was het 2 weken kerstvakantie. Daarna heb ik geprobeerd enkele uren te werken, maar dat lukte niet en sindsdien zit ik thuis. Ik doe thuis wel mail en werk voor mijn leerlingen klaarzetten en nakijken in de ochtend, maar meer lukt me niet. Althans, ik denk dat ik nu weer meer kan gaan oppakken. Conditie gaat beter, kan weer wat wandelen, ik slaap minder, dus dan kan ik ook wel weer wat werk oppakken.

lizard

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-21 13:44

Goof, het begin zal best even tegenvallen.

Ik werk ook nog steeds geen hele dagen,ben wel aan het op bouwen.
Gaat gelukkig steeds beter.

Sherivey

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-21 13:50

Goof schreef:
lizard schreef:
Goof, 10 weken alweer?

Ja, bizar he.
2 weken ziek geweest, toen was het 2 weken kerstvakantie. Daarna heb ik geprobeerd enkele uren te werken, maar dat lukte niet en sindsdien zit ik thuis. Ik doe thuis wel mail en werk voor mijn leerlingen klaarzetten en nakijken in de ochtend, maar meer lukt me niet. Althans, ik denk dat ik nu weer meer kan gaan oppakken. Conditie gaat beter, kan weer wat wandelen, ik slaap minder, dus dan kan ik ook wel weer wat werk oppakken.

Dat is een flinke nasleep dan :oo

Lizard, wandelen met sneeuw is al zwaarde, snap dat dat voor jou nu helemaal lastig is.

Supermooie fotos weer van iedereen. :D

Ik zit nog even aan mijn werk. Mocht opgeven voor de lijst om eerder te stoppen, maar aangezien ik wegens problemen tussen mn oren al minder uren werk, doe ik dat maar niet :+
Kan na half drie nog even genieten van wat daglicht op stal :)

Faringo

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-21 14:10

Wat een schitterende foto's lizard en goof.

Knap dat dit lukt met je knie Lizard.

Jeetje Goof, alweer 10 weken, wat gaat de tijd snel. Gelukiig begin je steeds weer een beetje meer op te knappen.

Ik ben ook weer terug. Moest zin maken maar achteraf heerlijk. Wat een mooi helder weer is het. Ik kwam vooral veel watervogels tegen. Je merkt dat die zich weer verzamelen bij de nog op stukjes water.

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

pien_2010

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-21 14:15

Goof schreef:
Wat leuk om al die honden en paarden zo lekker in de sneeuw te zien.

Silby, wat bijzonder als zo'n wad dan bevroren is.
Supermooie foto's allemaal op de vorige pagina, Gaucho mooi zonnetje had je erbij te pakken zeg.
Lizard, ook mooi, je maakt echt mooie foto's met je nieuwe telefoon. Ik vind het echt tof om zo'n zandvlakte nu helemaal onder de sneeuw te zien.
Dreamy, jouw foto's vind ik ook erg mooi, die met die molen is tof. Zijn je ogen na laseren meteen goed? Of moet je dan weer wennen ofzo?
Faringo, ook zo mooi!

Inderdaad sluit ik me aan bij dit commentaar. De foto's zijn mooi, mooier en mooist want iedere keer is het wouw, wouw......fotogeniek weer daaro.

Goof 10 weken is wel lang zeg om thuis te zitten , hopelijk knap je nu echt snel op.
Dreamy jij ook sterkte met je ogen.
Lizard klinkt goed met je knie. Rustig aan zodat het lijntje niet breekt want dat zou zonde zijn!

De kans is groot dat de hond die zo op jasper lijkt uit zijn familie lijn komt. Maar dat is zo lang geleden en niet meer te herleiden. Ik weet wel nog dat het een kampioens hond was, dat we hem kregen vanwege familie omstandigheden en dat we hebben moeten beloven dat we niet meer met hem zouden gaan fokken. We hebben hem gratis gekregen toen, met zwart op wit, dat hij nooit meer weg zou gaan want dat het weer via de eigenares zou gaan en dat het geen fok hond zou worden. Ze was bang dat hij dan niet goed terecht zou komen want iedereen wilde geloof ik die hond toen.
Omdat wij buiten het fok wereldje stonden en gewoon een leuke hond zochten kregen we hem zo op die voorwaarde. Eigenlijk heel bijzonder als ik dit nu zo opschrijf.

Vanmiddag ga ik met 3 vrouwen wandelen (als ik het goed begrepen heb), waarvan iedereen Frans spreekt, maar eentje Engelse is geloof ik en de andere een Duitse van origine. Dus ik ben benieuwd en ga foto's maken want wordt vast weer mooi. <3

lizard

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-21 14:21

Nou pien dat is een internationaal wandel groepje. :) :)

Sherivey

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-21 14:42

Faringo schreef:
Wat een schitterende foto's lizard en goof.

Knap dat dit lukt met je knie Lizard.

Jeetje Goof, alweer 10 weken, wat gaat de tijd snel. Gelukiig begin je steeds weer een beetje meer op te knappen.

Ik ben ook weer terug. Moest zin maken maar achteraf heerlijk. Wat een mooi helder weer is het. Ik kwam vooral veel watervogels tegen. Je merkt dat die zich weer verzamelen bij de nog op stukjes water.

[ [url=m/CSKkgq.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/a8hEja.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/ekpn3z.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/fTrILj.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/B4ipTe.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/O0ePvS.jpg]Afbeelding[/url] ]

Lijkt mijn 'achtertuin' wel :+

Hier zitten ook allemaal meerkoeten, eenden en zwanen op de niet-bevroren stukken :+

pien_2010

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-21 18:15

lizard schreef:
Nou pien dat is een internationaal wandel groepje. :) :)

Dat viel dus tegen, := de 2 andere vrouwen vonden het te regenachtig en deden een dutje, dus we waren met een française met Italiaanse roots, een Waalse Belgse, en een Nederlandse (ikke dus :wave: ). Maar het was leuk.

Vriendjes die veraf bleven, ezeltjes.

Afbeelding

Mooie tuin

Afbeelding

Afbeelding

silby

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-21 08:41

Schitterende foto's lizard, Goof, Faringo!
Sneeuw is extra mooi als de zon schijnt!

Fijn dat je conditie wat omhoog gaat Goof, ik hoop dat het je goed bevalt om weer een klein beetje
aan het werk te kunnen gaan!
Ik sta te springen om te gaan werken maar helaas zit dat er nog steeds niet in...
Niet ziek maar wel al vanaf 16 Dec thuis, begint nu toch wel een beetje saai te worden :=

Mooie foto's ook weer Pien, jullie zijn maar een bont gezelschap zo met al die nationaliteiten :))
En om nog even terug te komen op het honden verhaal.
Sarah komt uit een Portugese lijn :j wij hebben haar moeder ook gehad, helaas is zij veel te vroeg overleden maar haar oma kwam uit Portugal
Femm komt uit een Italiaanse lijn :-)

Gisteren niet echt gewandeld maar wel heerlijk de honden op de foto gezet in de sneeuw!
Ik zal jullie niet vervelen met de hele reeks :=
Maar een paar vind ik wel leuk om te delen!
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Sherivey

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-21 09:04

Hondenfoto's vervelen mij nooit :)
Mis mn eigen honden (en bijbehorende fotomomenten) nog ontzettend
Afbeelding

gaucho

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-21 09:16

Moge! Het ziet er weer prachtig uit buiten, maar wandeling tijdens lunch gepland dus moet nog ff wachten :D nu al even aan het werk zodat ik wat meer tijd heb tijdens lunch.

Faringo

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-21 12:08

Mooi de foto's van de honden!

Het is inderdaad weer prachtig buiten. Ik ga ook maar in mijn lunchpauze 1 van m'n standaard rondjes lopen haha. Weinig afwisselend helaas, waardoor ik ook niet zoveel zin heb om weer al die lagen kleding aan te trekken. Wil sowieso om 17 uur nog even. Dan neem ik m'n camera mee en hoop ik nog ergens wat foto's met een ondergaand zonnetje te kunnen maken.

pien_2010

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-21 13:18

Mooie honden foto's . De links is dat de portugese lijn?

Dilan ik vind jouw honden op de foto ook erg mooi! Veel wandelplezier voor iedereen. Ik ga vandaag niet wandelen, heb er geen zin in. Dit wordt een chocolade taart bak dag. De eerste in mijn leven en ik vind het leuk om te doen.

Faringo

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-21 13:20

Oeh lekker Pien, stuur maar een stukje deze kant op :D. Eet de hele week al slecht hahaha.

Mandyy

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-21 13:29

Gelijk heb je Pien, andere keer weer!

Mooie foto's weer! Lief zo die honden op een rijtje in de sneeuw.

Ik ga zo in m'n pauze met de buurvrouw een half uurtje wandelen. :)

gaucho

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-21 15:05

Net de tijd kunnen vinden voor een rondje buiten, het is echt lekker weer.

Afbeelding

Afbeelding

pien_2010

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-21 15:53

Gaucho <3 → mooi!

Kelpla

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-21 16:15

Hallo,

Als het mag val ik even binnen. Ik ga op zoek naar wandelschoenen. Hebben jullie tips qua merk?

Bedankt!

Goof

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-21 16:18

Ik zou me niet vastpinnen op een merk.
Zelf loop ik nu op Salomon's. Stevige schoenen en zool, maar dusdanig soepel dat ik ze niet heb hoeven inlopen en ze zitten als gegoten.

Afbeelding

Goof

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-21 16:19

Pien, die roze bloemetjes staan al lekker in bloei, leuk.
Gaucho, mooie winterplaatjes.
En heerlijk, die honden in de sneeuw. Ze vinden het zo leuk he.