Ik ben vanmorgen naar de zandvlakte in Beerze geweest.
Het loopt wat moeilijk.

Maar toen de zon erdoor kwam,was het wel erg mooi.

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
lizard schreef:Goof, 10 weken alweer?
Goof schreef:lizard schreef:Goof, 10 weken alweer?
Ja, bizar he.
2 weken ziek geweest, toen was het 2 weken kerstvakantie. Daarna heb ik geprobeerd enkele uren te werken, maar dat lukte niet en sindsdien zit ik thuis. Ik doe thuis wel mail en werk voor mijn leerlingen klaarzetten en nakijken in de ochtend, maar meer lukt me niet. Althans, ik denk dat ik nu weer meer kan gaan oppakken. Conditie gaat beter, kan weer wat wandelen, ik slaap minder, dus dan kan ik ook wel weer wat werk oppakken.
Goof schreef:Wat leuk om al die honden en paarden zo lekker in de sneeuw te zien.
Silby, wat bijzonder als zo'n wad dan bevroren is.
Supermooie foto's allemaal op de vorige pagina, Gaucho mooi zonnetje had je erbij te pakken zeg.
Lizard, ook mooi, je maakt echt mooie foto's met je nieuwe telefoon. Ik vind het echt tof om zo'n zandvlakte nu helemaal onder de sneeuw te zien.
Dreamy, jouw foto's vind ik ook erg mooi, die met die molen is tof. Zijn je ogen na laseren meteen goed? Of moet je dan weer wennen ofzo?
Faringo, ook zo mooi!
Faringo schreef:Wat een schitterende foto's lizard en goof.
Knap dat dit lukt met je knie Lizard.
Jeetje Goof, alweer 10 weken, wat gaat de tijd snel. Gelukiig begin je steeds weer een beetje meer op te knappen.
Ik ben ook weer terug. Moest zin maken maar achteraf heerlijk. Wat een mooi helder weer is het. Ik kwam vooral veel watervogels tegen. Je merkt dat die zich weer verzamelen bij de nog op stukjes water.
[ [url=m/CSKkgq.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/a8hEja.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/ekpn3z.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/fTrILj.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/B4ipTe.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/O0ePvS.jpg]Afbeelding[/url] ]
lizard schreef:Nou pien dat is een internationaal wandel groepje.![]()