Make-up Topic: Deel 4!

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Re: Make-up Topic: Deel 4!

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-15 12:35

Kana

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-15 12:38

Ik wilde precies hetzelfde vragen.

In mijn hoofd kunnen poeder foundations nooit echt goed zijn. Bovendien zit make up altijd anders als het is aangebracht door een MUA. Heb vorige week nog een Flormar foundation gekocht omdat het zo mooi zat nadat zij het erop heeft gesmeerd. Als ik het zelf doe zie ik eruit als een gevlekte cake spons.
Laatst bijgewerkt door Kana op 28-01-15 12:39, in het totaal 1 keer bewerkt

Dominique_96

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-15 12:39

Ik denk dat als je een vette huid hebt, dat ideaal kan zijn. Maar hier een ontzettend droge huid dus ik ga het niet eens proberen :')

Ik droomde vannacht dat er Urban Decay pallettes lagen voor 10 euro per stuk :=

linoleum

Ik heb het ook gelezen. Wel interessant. Maar voor die prijs en dan ook nog nauwelijks verkrijgbaar? Laat maar wezen.

Kana

Dromen over make-up. Haha! :=

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-15 12:41

Ik heb ook een droge huid en skip de poeder foundation daarom altijd.
Maar hier staat expliciet bij dat het ook geschikt is voor de droge huid en ik vind de finish wel echt super mooi!

Maar dat prijskaartje... Cha Ching!!!
:oo

Dominique_96

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-15 12:53

Ik kan me echt niet voorstellen dat dit ook mooi gaat zijn op een droge huid := ja misschien als een MUA het doet, maar ik kan dat toch niet met al die velletjes hoor :+

Suus___

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-15 13:04

Nee precies, poeder foundation is bij mij echt een drama accentueert standaard velletjes en blijf je erg zien.

Wauw nadine, waar was dat :D :=

xNavatu

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-15 13:19

Ja ik ben in London en we gingen naar Selfridges en ze had ze gekocht en toen zei die verkoper iets van ja je kunt je tax terug vragen beneden, en toen ze dat gong doen bleek dat niet te kunnen en toen hadden ze bij die tax dus gezegd van ga maar terug en zeg maar dat je een gratis sample krijgt.. Dus dat deed ze en toen kreeg ze een super cute blushje van 4 gram terwijl de fullsize 4,8 gram zijn..

Ik was echt heel erg jaloers :')

Djilna

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-15 13:56

Oh je bent in London! Leuk!
Ik wil zo graag zo'n matte lipstick van Charlotte Tilbury :+: Bijna online besteld bij Selfridges, maar verzendkosten zijn iets van 15 pond :\

Yv_

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-15 14:14

Ik heb Everyday Minerals en als dat goed wordt aangebracht, is het echt wel onwijs mooi! Ik heb alleen geen goede kwast en daarom ben ik weer overgestapt naar vloeibaar. Maar geeft wel een mooie dekking. Probleem is alleen de goede kleur!

Tax terugvragen is toch alleen Internationaal? Ik had in ZA zo goed geshopt dat ik 2 sloffen sigaretten en nog een leuk pakketje "gratis" kon meenemen :D

Iemand vroeg pas trouwens of er mensen met olie smeren. Ja, ik! Ben sinds een tijdje overgestapt naar back-2-basics en smeer met pure (koudgeperste) jojoba olie. Werkt heel erg fijn en kalmeert. Tuurlijk is het geen wonderspul, maar het wordt gewoon wat sneller rustig. Gebruik 2 druppels voor gezicht én hals en meteen daarna een dun laagje zonnebrand, omdat het met alleen olie wat vet blijft. Vind het ook prima als primer, al vind ik die van LM toch wel een stuk beter. Maargoed, kost ook een duitje meer :').

Had trouwens van de week last van droge oogleden. Serieus nog nooit gehad _O-.
Maar 2 dagen smeren en nu is het weg :D

Ababe

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-15 15:03

Ik heb ook velletjes maar ik heb een poeder van MAC voor droge huid (althans dat zei de verkoper) en daarbij heb ik gelukkig geen last meer van velletjes! Ik heb een gemengde huid dus het is voor mij kiezen tussen glimmen of velletjes, maar velletjes heb ik echt zo'n hekel aan en glimmen kan ik gelukkig tegengaan met Benefit <3

Loose

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-15 18:11

xNavatu schreef:
Ja ik ben in London en we gingen naar Selfridges en ze had ze gekocht en toen zei die verkoper iets van ja je kunt je tax terug vragen beneden, en toen ze dat gong doen bleek dat niet te kunnen en toen hadden ze bij die tax dus gezegd van ga maar terug en zeg maar dat je een gratis sample krijgt.. Dus dat deed ze en toen kreeg ze een super cute blushje van 4 gram terwijl de fullsize 4,8 gram zijn..

Ik was echt heel erg jaloers :')

Hahaha ik snap je jaloezie, had je gezicht wel willen zien toen je vriendin die blush kreeg. :')
Ik had een keer iets vergelijkbaars, dat een vriendin van me die niks met make-up heeft dankzij mij iets kocht en toen een supermooie tester kreeg die ze volgens mij dan toch niet op waarde weet te schatten. :') Jaloezie... _O-

Haha Djilna jij hebt ook een dure verslaving. :)) Ik ben heel benieuwd naar die cleanser maar vind hem op het moment toch te duur..

Djilna

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-15 18:17

Ja ik weet het, maar het is wel een heel zuinig product :P
Voorheen had ik zoiets nooit gekocht, maar ik vind dat ik me met dit soort producten best mag verwennen :o :D

Oh ja snap dat gevoel ook erg goed!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-15 19:21

Net toch maar de Benefit Gimme Brow gekocht.
Lekker snel en handig en de kleur is echt heel natuurlijk bij mij.

Ook nog een kleine Smashbox primer gekocht, een nieuwe face wash van Origins en Olaz dagcreme (in de aanbieding bij Kruidvat).
Ik kan weer even vooruit!

Oh en nog 3 OPI bij de Big Bazar mee genomen, omdat ik nog niet genoeg nagellak heb :')

Eight

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-15 20:32

Haha welke kleuren opi heb je meegenomen? :) bevalt de gimme brow?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-15 20:46

Here today... Aragorn tomorrow, Don't pretzel my buttons en In the expresso lane.
Die had ik nog niet :')

Weer nog niet hoe de Gimme brow bevalt, heb hem net pas gekocht ;)
Maar ik laat het weten als ik hem een paar dagen gedragen heb :D

Tytonidae

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-15 21:06

Awwwye ik ga zaterdag naar Amsterdam dus dat wordt Tom Ford checken in de Bijenkorf! :D

Kana

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-15 22:13

RoosG

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-15 22:30

Nee, maar ik zit wel te azen (spel je dat zo?) op de oranje concealer van NYX omdat die hetzelfde effect zou hebben. En dat lijkt mij iets fijner dan lipstick haha

__Sannne

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-15 22:33

In dat concealer palettje van Catrice zit ook een rozige kleur, die hielp bij mij altijd geweldig voor donkere kringen.

RoosG

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-15 22:44

Ja klopt, maar mijn kringen zijn meer blauwig dan donker helaas. Dat werkte bij mij nooit zo heel erg goed.

Loose

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-15 22:47

Djilna schreef:
Ja ik weet het, maar het is wel een heel zuinig product :P
Voorheen had ik zoiets nooit gekocht, maar ik vind dat ik me met dit soort producten best mag verwennen :o :D

Oh ja snap dat gevoel ook erg goed!

Vind ik ook hoor! Als je iets echt fijn vindt en het dagelijks gebruikt mag het best iets meer kosten. :) En vooral als het ook nog eens multifunctioneel is. <<)

xNavatu

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-15 00:19

Ja precies dat Loose :))

Djilna schreef:
Oh je bent in London! Leuk!
Ik wil zo graag zo'n matte lipstick van Charlotte Tilbury :+: Bijna online besteld bij Selfridges, maar verzendkosten zijn iets van 15 pond :\

Ik weet niet welke kleur je wilt? Weet niet zeker of ik nog bij Selfridges kom maar anders kan ik hem wel voor je kopen en in nl opsturen? Weet alleen niet zeker of ik er nog kom want ik ga morgen weer naar huis..

Djilna

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-15 02:08

Lief aangeboden! Maar niet nodig hoor! Net weer een pot EH besteld dus moet me maar even inhouden :o Het is niet dat ik nu weinig keuze heb :+