[Centraal] Tattoo's

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Nessa

Re: [Centraal] Tattoo's

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-15 13:47

jeetje deijs wat apart. Ze kan toch zelf wel wat verzinnen wat ze mooi vind.
En het dan ook nog raar vinden dat jij boos bent... Heel apart.

@RoosG: jemig das ook bizar zeg. Zijn dat mensen zonder enige verbeelding ofzo?
Je hoeft het niet eens te ontwerpen, alleen een idee is al goed.

MaartJ

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-15 13:53

Ik denk dat ik me hier ook mag melden!

Volgende week donderdag ga ik met mijn huisgenootje naar haar vaste tattoo artiest! Wil graag een herinnering aan mijn tijd hier in Toulouse. Wil het graag op m'n enkel dus zal wel lekker pijnlijk worden.
Mijn idee is iets met een viooltje en 't kruis van Toulouse.
Het viooltje is een symbool van deze stad, 'la Violette de Toulouse' en 't kruis is 't wapen.

Afbeelding
Afbeelding
Bovenstaande 2 afbeeldingen vind ik mooi om m'n tattoo op te laten inspireren.. :)

Nagini

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-15 14:41

Thanks TessaVB! Ga ik zeker even doen!

Tutti_Frutti

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-15 15:04

Heeft iemand hier een tattoo gezet met Human Rights Tattoos? Ze waren gister op het Movies That Matter Festival hier in Den Haag, en heb ze helaas gemist. Als ze nog eens in de buurt zijn ga ik zeker een lettertje laten zetten! Ik denk achter m'n oor, als ik dat overleef kwa pijn :+

NYC2B

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-15 15:14

Nessa schreef:
jeetje deijs wat apart. Ze kan toch zelf wel wat verzinnen wat ze mooi vind.
En het dan ook nog raar vinden dat jij boos bent... Heel apart.

@RoosG: jemig das ook bizar zeg. Zijn dat mensen zonder enige verbeelding ofzo?
Je hoeft het niet eens te ontwerpen, alleen een idee is al goed.

Ja vreselijk toch?! Wow Roos dat is helemaal vervelend!

RoosG

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-15 15:23

Ja heel bizar, snap best dat je er boos over bent hoor Deijs! Dat was ik nu ook en het ging niet eens om een tattoo van mij of om een vriend van mij.

Snap het sowieso ook nooit. Toen ik bij de tattooshop zat kwam er een meisje binnen met een plaatje. "Dit wil ik". Tattoeërder heeft gezegd dat hij niet is exact ging namaken. Daar was ze heel beledigd over. Waarom zou je met iets willen rondlopen dat een ander ook al heeft? Teksten oke, maar echt een plaatje?

BloemBloem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-15 15:31

Iemand al wat van Sall gehoord? Volgens mij moest zij
afgelopen zaterdag. Ik ben heel nieuwsgierig :)

NYC2B

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-15 16:21

RoosG schreef:
Ja heel bizar, snap best dat je er boos over bent hoor Deijs! Dat was ik nu ook en het ging niet eens om een tattoo van mij of om een vriend van mij.

Snap het sowieso ook nooit. Toen ik bij de tattooshop zat kwam er een meisje binnen met een plaatje. "Dit wil ik". Tattoeërder heeft gezegd dat hij niet is exact ging namaken. Daar was ze heel beledigd over. Waarom zou je met iets willen rondlopen dat een ander ook al heeft? Teksten oke, maar echt een plaatje?

Ja dat snap ik ook echt niet. Wees lekker creatief en maak er zelf wat van!

Ze 'zegt' dat ze nu die tattoo niet meer wilt net zoals mij... ik ben benieuwd..

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-15 16:28

Tsja, het is natuurlijk altijd lastig. Dat ze jou echt kopieert is wel heel onhandig.. Maar aan de andere kant kan het ook gebeuren. Ik heb een wereldkaart op mijn rug en hoewel ik er heel blij mee ben, ben ik me er ook van bewust dat het voor kan komen dat er mensen zijn met dezelfde, of die hetzelfde idee hebben. Precies hetzelfde ontwerp zou ik heel naar vinden, maar je kan er niet echt omheen denk ik..

GeneralFlynn

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-15 16:33

Leuk idee MaartJ!
Woon je nu daar? (of werk/stage)
En pijn is voor iedereen anders,helemaal bij enkels.
De een vind het een eitje,de ander roept:nooit weer!

NYC2B

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-15 16:36

Emmaa_ schreef:
Tsja, het is natuurlijk altijd lastig. Dat ze jou echt kopieert is wel heel onhandig.. Maar aan de andere kant kan het ook gebeuren. Ik heb een wereldkaart op mijn rug en hoewel ik er heel blij mee ben, ben ik me er ook van bewust dat het voor kan komen dat er mensen zijn met dezelfde, of die hetzelfde idee hebben. Precies hetzelfde ontwerp zou ik heel naar vinden, maar je kan er niet echt omheen denk ik..

Nee en dat vind ik ook totaal niet erg! Maar om het nou van iemand die je kent over te nemen wel.
Kijk ik kan altijd toevallig iemand tegenkomen die het ook heeft maar dat maakt mij niet uit.

Maar dat je het kopieert van een vriendin of iemand die je (vaag) kent vind ik wel achterlijk.

_Friemel

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-15 17:03

Deijs schreef:
Tip; Geef niet je tattoo ideeën door aan een ander, voor je het weet willen ze precies hetzelfde

Ik ga slaan... echt.. ik kan dit zo niet hebben _O-

In 1 van de eerste tattoo topics is toen een relletje geweest, iemand postte mijn tattoo met de mededeling dat ze die ging zetten (had toen een andere naam btw) Ik ben op hyves ook een keer benaderd door een meisje dat ze die graag wilde, ik heb toen gezegd dat het mocht, toen pas heeft ze hem laten zetten, ze was er erg blij mee :)

Nessa

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-15 17:10

1 april heb ik de tekenafspraak!
Leek me beter dan zo berichtjes sturen, had niet eens contact met shenna zelf.
Pff, denk dat ik voor de cover up in september alvast een plekje moet reserveren.
Willen jullie niet allemaal naar Shennaki gaan? :P

GeneralFlynn

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-15 17:20

Ik zou het ook niet leuk vinden als mensen dezelfde tattoo als mij nemen.
Iets wat er erg op lijkt prima, maar geen kopie.
Dat zou ik zelf ook niet eens willen, precies dezelfde als iemand anders.

__Sannne

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-15 17:28

Ik vind het heel lelijk om een tattoo letterlijk over te nemen. (Op tekst na dan)
Ik kijk heel vaak op Tumblr voor inspiratie, maar zou nooit een tattoo zo direct overnemen.

MaartJ

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-15 17:30

Tinkerloos schreef:
Leuk idee MaartJ!
Woon je nu daar? (of werk/stage)
En pijn is voor iedereen anders,helemaal bij enkels.
De een vind het een eitje,de ander roept:nooit weer!

Ik ben hier in september naar toe gegaan voor m'n minor als onderdeel van m'n opleiding tot docente Frans en ik zou in 1e instantie 1 semester blijven... Dat is mislukt :') Heb 't onwijs naar m'n zin hier en had begin december echt zoiets van 'Eind januari is het afgelopen' |( Dat ging me veel te snel en ik had gewoon nog niet het idee dat ik 'klaar' was hier. Dus geregeld dat ik nog een semester hier kon blijven, wel wat studievertraging, maar daardoor nu wel een leuke 'vakantieliefde' ontmoet 8-) <3
Ik ging hier naar toe toen ik uit een lange periode kwam waarin het niet zo goed met me ging en vanaf het 1e moment voelde ik me hier fijn en vooral: Niemand kent je dus niemand kan je veroordelen.. Alles is blanco!
Vandaar dus de tattoo :)

Dreamybol

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-15 18:29

Ik denk dat een goede artiest ook nooit een plaatje letterlijk kopieert, de wat mindere doen het nog weleens, wat regelmatig ook 'leuke' plaatjes op FB of andere sites geeft. Had het daar een keer over met Candy Cane, want zij postte ook eens een heel slechte na-aap actie van een andere artiest (echt om te huilen). Zowel de persoon die de tattoo had laten zetten als de 'concurrent' hadden gezegd dat ze dan haar portfolio niet online had moeten zetten. :\
Ergens is het natuurlijk een compliment, iemand vond jouw werk en/of idee zo mooi dat ie het ook wilde, maar als het klakkeloos 1 op 1 wordt overgenomen is wel ernstig fantasieloos. Maar goed, heel veel mensen denken niet verder na en heel veel mensen doen wat een ander ook doet. Dat geldt niet alleen voor tattoos.
Zou zelf op zijn zachtst gezegd ook niet blij zijn als iemand mijn tattoos letterlijk zou overnemen. Candy Cane zet alles maar 1 keer, dus zo mooi als het op mijn lijf zit, zal een ander het dan ook niet krijgen, denk ik dan maar. :Y)

Silkaay

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-15 18:34

Ben ik blij dat ik mijne zelf ontworpen heb en hem nu alleen maar toon als mensen ernaar vragen _O- :=
Het idee is wel leuk, maar niet veel mensen zouden hem zo kunnen kopiëren denk ik :)

langua

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-15 19:19

Tutti_Frutti schreef:
Heeft iemand hier een tattoo gezet met Human Rights Tattoos? Ze waren gister op het Movies That Matter Festival hier in Den Haag, en heb ze helaas gemist. Als ze nog eens in de buurt zijn ga ik zeker een lettertje laten zetten! Ik denk achter m'n oor, als ik dat overleef kwa pijn :+

Dat lijt mij ook heel leuk, maar ze zijn hier niet vaak in de buurt. En doen maar een aantal per dag.. toch?

Tutti_Frutti

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-15 19:42

Klopt inderdaad! Wat best logisch is omdat ze de letters wel netjes willen zetten natuurlijk! Heb ze ook wel eens op Lowlands gezien maar toen moest ik er nog even over nadenken. Baalde echt dat ik gister niet kon!

Ariannee

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-15 19:55

Zou iemand me hier kunnen helpen? Ik wil al een tijdje graag een mooie paardentattoo maar wil dat ie gewoon erg mooi is hebben jullie soms voorbeelden?

Bloempotje

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-15 20:03

Wat banketstaaf zeg, dat mensen zo maar je tattoo "na apen".
Ik heb de mijne vrijdag de 13e afgelopen februari laten zetten :Y) .
Die ik heb is er in heel veel varianten maar die ik heb, heb ik zelf nog niet eerder gezien op deze manier :) . Zou ook not amused zijn omdat er bij mij een grote betekenis achter zit.

GeneralFlynn

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-15 21:10

Ariannee

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-15 21:33

Dankje tinkerloos,

Deze spreekt mij enorm aan, vindt hem erg mooi, even goed overna denken maar denk dat ik deze heel erg graag wil :))

Afbeelding

Nagini

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-15 22:08

Ohhh Ik ben zo excited voor m'n tattoo..

Ga nu enkele artiesten invoices/inquiries sturen.