Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Nessa schreef:jeetje deijs wat apart. Ze kan toch zelf wel wat verzinnen wat ze mooi vind.
En het dan ook nog raar vinden dat jij boos bent... Heel apart.
@RoosG: jemig das ook bizar zeg. Zijn dat mensen zonder enige verbeelding ofzo?
Je hoeft het niet eens te ontwerpen, alleen een idee is al goed.
RoosG schreef:Ja heel bizar, snap best dat je er boos over bent hoor Deijs! Dat was ik nu ook en het ging niet eens om een tattoo van mij of om een vriend van mij.
Snap het sowieso ook nooit. Toen ik bij de tattooshop zat kwam er een meisje binnen met een plaatje. "Dit wil ik". Tattoeërder heeft gezegd dat hij niet is exact ging namaken. Daar was ze heel beledigd over. Waarom zou je met iets willen rondlopen dat een ander ook al heeft? Teksten oke, maar echt een plaatje?
Emmaa_ schreef:Tsja, het is natuurlijk altijd lastig. Dat ze jou echt kopieert is wel heel onhandig.. Maar aan de andere kant kan het ook gebeuren. Ik heb een wereldkaart op mijn rug en hoewel ik er heel blij mee ben, ben ik me er ook van bewust dat het voor kan komen dat er mensen zijn met dezelfde, of die hetzelfde idee hebben. Precies hetzelfde ontwerp zou ik heel naar vinden, maar je kan er niet echt omheen denk ik..
Deijs schreef:Tip; Geef niet je tattoo ideeën door aan een ander, voor je het weet willen ze precies hetzelfde
Ik ga slaan... echt.. ik kan dit zo niet hebben
Tinkerloos schreef:Leuk idee MaartJ!
Woon je nu daar? (of werk/stage)
En pijn is voor iedereen anders,helemaal bij enkels.
De een vind het een eitje,de ander roept:nooit weer!
Tutti_Frutti schreef:Heeft iemand hier een tattoo gezet met Human Rights Tattoos? Ze waren gister op het Movies That Matter Festival hier in Den Haag, en heb ze helaas gemist. Als ze nog eens in de buurt zijn ga ik zeker een lettertje laten zetten! Ik denk achter m'n oor, als ik dat overleef kwa pijn