Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Lisewiesje schreef:Poffertje wat balen, heb je nog wat met de dieet adviezen gedaan? Ik heb ook PCOS maar wel een regelmatige cyclus. Wat zou een dieet voor voordelen moeten geven?
SillyB schreef:succes weer beenjesshar heel knap dat jullie wel weer met frisse moed van start gaan
maar wat Lisewiesje zegt.. wat krijg je een energie van gewoon weer een beetje 'perspectief' he?
hier dus weer tevéél follikels die lijken te groeien terwijl de vorige dosering te laag was. om moedeloos van te worden . je zou haast het risico van een tweeling nemen
Damber2 schreef:Gevraagd of ik op wil passen op mijn kersverse neefje. Toch maar even geweigerd met een smoes.
Van kinderkamer tonen, gender reveal tot baby shower en de geboorte feestjes. En alle verhalen die telkens over hem gaan.. digitaal en op verjaardagen. Ik heb lief mee gedaan. Maar nu pas ik even.
Ben even klaar met het feit dat het de anderen zo aan komt waaien.
Wel met een poedersuiker afgezegd. Dat dan weer wel. Ga voorlopig lekker met mijn paard aan de slag.
Beetje trots ben ik wel op mijzelf. Ook al komt het vast verkeerd over.
Poffertje schreef:Even een klein paniekmomentje hier: ik heb zojuist een positieve ovulatietest, maar ik heb pas maandag een afspraak staan voor een echo. Ik denk dat maandag te laat is en dat ik dan mijn eisprong mis.. Wat moet ik doen?