Jillian Michaels work-outs - Shred/Ripped etc

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Mellow

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-13 21:22

NeverGiveUp schreef:
Ik heb het gevoel dat dat echt Amerikaans is, moet allemaal mooi en top eruit zien.
Punt uit, terwijl ik meer zoiets heb van zet er maar twee zwetende 'gewone' vrouwen neer, dan zie je hoe hard het werken is. :+

Dat had ik ook haha. Heb net dag 3 gedaan maar heb nou niet dat lekkere gevoel als na een goed stuk wandelen met de hond. Zit beetje in een dip na deze dag. -O-

Roos_M

Re: 30 Day Shred (Jillian Michaels) Part 2!

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-13 21:25

Hoe kan dat Mellow?

Soms heb je er wel eens een mindere dag tussen zitten. Ik had t/m dag 5 echt de pest erin, daarna ging het beter.

Sall

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-13 21:29

KarinvdM schreef:
Ja, die stomme grijnzen op het gezicht vind ik ook best irritant. :D

Als iets moeilijk vind, dan krijgen ze het er van langs van mij :+

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-13 21:32

level 1 zit erop! zal morgen meten en foto maken. ben benieuwd naar level 2!

x_Jeanine_x

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-13 21:32

Vandaag op (dag 6) dag 5 gedaan, gister kon ik niet. Shredden ging best makkelijk, dus vervolgens nog een kwartier 6w6p gedaan. Maar dat viel tegen, morgen of 6w6p weer erachter of yoga proberen. :-)

NeverGiveUp

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-13 21:33

Hoezo een kwartier 6weeksixpack? Dan doe je hem ds voor de helft? :)

Jolien87

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-13 21:36

Dat lijkt me op zich ook niet verkeerd: het circuit van 6w6p één keer te doen, na het shredden.

Mellow

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-13 21:37

Roos_M schreef:
Hoe kan dat Mellow?

Soms heb je er wel eens een mindere dag tussen zitten. Ik had t/m dag 5 echt de pest erin, daarna ging het beter.

Mis gewoon dat endorfine (toch?) Na die tijd. Zeg maar dat je het gevoel hebt dat het lekker sporten was. Hoop dat het beter word anders word het voor mij 7 days shred. :P

Maar bij jou werd het dus beter na 5 dagen. Hoop bij mij ook.

x_Jeanine_x

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-13 21:39

NeverGiveUp schreef:
Hoezo een kwartier 6weeksixpack? Dan doe je hem ds voor de helft? :)

Ik was kapot, super duizelig, en zakte door mijn zwakke arm heen. Auto-ongeluk gehad twee jaar geleden, en wilde hem proberen. Maar sowieso eerst shredden afmaken.

Jolien87

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-13 21:42

Ik heb nu het hele circuit van 6w6p bekeken en op zich vond ik het er erg leuk uitzien, tot Jillian begon over de planks. Toen zakte de moed mij in de schoenen. -O-
Ook die zijwaartse oefening waarbij je op één arm steunt vrees ik nu al voor. Maarrr, het is voor een goed doel!

Mandyy

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-13 21:43

Oeh, klinkt niet lekker. Misschien je nu eerst concentreren op één ding ipv te fanatiek aan de slag te gaan. :(:)

Hier dag 14 gedaan. Level 2 blijf ik zwaar vinden. Ben heel snel buiten adem, misselijk en duizelig. Hoop dat ik snel verbetering merk, want tot nu toe blijft level 2 me zwaar.

Lauke

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-13 21:51

zo, dag 2 ook gedaan. Ben bang dat ik morgen niet meer kan lopen :o
had vandaag al behoorlijk spierpijn.

mooie resultaten zijn er weer gehaals zeg!

x_Jeanine_x

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-13 21:52

Ik had ook een kleine thee pauze tussendoor zonder suiker.
Op een of andere manier is mijn lijf gewend aan de oefeningen van shredden, heel veel heb ik in mijn eerste twee jaar cios ook moeten doen.
En de warming up van 6d6w is leuker :-)
Alleen het -touwtje- springen bij shred, vinden mijn kuiten minder, maar dat is te overzien.

Marit

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-13 21:54

Ja m'n kuiten gaan dooooood bij dat touwtje springen :+

Monster_tos

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-13 22:02

Nou level 3 is voor mij niet te doen :( Zak constand door mn knieeen heen, kan niet op mn onderarmen leunen door een groot liteken en kan niet op mn knieen zitten door dat die zo slecht zijn. Halverwege op moeten geven, baalde zo dat ik daar de snackbar ben gereden :(
Nu besloten level 2 te blijven doen, vind ik een leuk level en kan ik nog wel wat zwaarder maken door cardio met gewichtjes te gaan doen etc.
Jammer dat ik het niet af kan maken zoals het moet, maar ga gewoon lekker verder!

MissBonny

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-13 22:02

Ik faaaal enorm! :o

Carnavalsweekend gehad en daarvoor ook al een dag geskipt.

Ik zou al bij dag 10 moeten zijn, maar begin nu maar gewoon bij dag 7 *slechtslechtslecht*

Jolien87

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-13 22:07

Van 't weekend (?) was iemand hier helemaal in de gloria omdat ze level 2 van 6 week sixpack had gevonden. Ik weet alleen niet wie wat is. *groot vraagteken* _/-\o_

luckyboy5

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-13 22:10

Toch doen de ladies wel alsof ze alles zo makkelijk vinden met hun white smile : als ze even uit beeld gaan (en daarna weer in beeld) doen ze opeens toch ook een stuk relaxter aan!!!
Lijkt me toch echt wel dat ze er ook moeite mee hebben!!!
Die linker , nico, vind ik ook niet eens zo gespierd (wel mooi!), die rechter is zon gespierde spijker, daar zit ook niet echt veel vrouwelijks meer aan hoor!!
En ik moet altijd zo lachen om Jillian , dat is zo'n stijve plank!!! _O-

Eh, ff tellen nou... ik ga nu dag ..17 doen, bijna verlost van level 2 *\%/* , na een paar keer wordt ik ze strontzat!
Alleen worden ze wel makkelijker en kun je er bij wijze van spreken een bak koffie bij pakken :+
Ik ga ff een leuk muziekje zoeken (ben dat gejengel op de achtergrond wel zat) en tegelijkertijd ook de tv aan, dan moet die 27 minuten toch zo om zijn??? :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-13 22:11

Monster_tos schreef:
Nou level 3 is voor mij niet te doen :( Zak constand door mn knieeen heen, kan niet op mn onderarmen leunen door een groot liteken en kan niet op mn knieen zitten door dat die zo slecht zijn. Halverwege op moeten geven, baalde zo dat ik daar de snackbar ben gereden :(
Nu besloten level 2 te blijven doen, vind ik een leuk level en kan ik nog wel wat zwaarder maken door cardio met gewichtjes te gaan doen etc.
Jammer dat ik het niet af kan maken zoals het moet, maar ga gewoon lekker verder!

Hè wat balen! Zijn er niet een aantal oefeningen die je wel kan doen? Kan me voorstellen dat een beetje afwisseling ook wel fijn is? :)

Ariebombarie

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-13 22:13

Sall schreef:
Hey troetelbeer-Arie ook hier?!!
Nice!!!

(Doe je wel voorzichtig met je rug????? :o )

Mooi resultaat Imre!!

Nou ik vind het soms demotiverend hoor, zo strak als die dames zijn...
En idd die tandpasta smile (krijg elke keer dat 'SMILE-youre-on-candid-caaaaaamera' gevoel, als ik daar sta te springen en te zweten en te ploeteren)

hahahaha ja :))
Loesss hij was goed he :)) :')

en ja doe zeker voorzichtig met mn lijf, maar bewegen=endorfine=minder pijn. dus doe gezellig mee :D :*

Jolien87

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-13 22:14

luckyboy5 schreef:
Die linker , nico, vind ik ook niet eens zo gespierd (wel mooi!), die rechter is zon gespierde spijker, daar zit ook niet echt veel vrouwelijks meer aan hoor!!
En ik moet altijd zo lachen om Jillian , dat is zo'n stijve plank!!! _O-

Nico? Ehm, welke training doe jij?
Ik vind de buik van Anita erg mooi, daar zie je de spieren ook echt werken tijdens het shredden.
Tja en Jillian is inderdaad niet zo flexibel als de andere dames, gelukkig geeft ze dit zelf ook toe. :')

daNiielle_

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-13 22:19

Arie wat heb je met je rug? Die van mij is gekneusd, ik mag zonder pijnstillers doen wat lukt. Door het shredden wordt het nu een stuk beter! Wel met de nodige kussentjes ter verzachting bij de oefeningen pp de grond..

Sall

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-13 22:20

Ik denk 6pack6weeks?

Kayleigh__

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-13 22:21

Voordeel is dat me dan ook niet zo'n stijve plank voel.

Vind het erg jammer dat Ripped in 30 + 6w6p + no more trouble zones niet in 1 pakket zitten.

Ariebombarie

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-13 22:22

daNiielle_ schreef:
Arie wat heb je met je rug? Die van mij is gekneusd, ik mag zonder pijnstillers doen wat lukt. Door het shredden wordt het nu een stuk beter! Wel met de nodige kussentjes ter verzachting bij de oefeningen pp de grond..

je kan beter vragen wat ik niet heb met mn rug :')
momenteel last van een beschadigde zenuw vanuit L5/S1, dus zit aan de medicijnen en een tens apparaat (stroomschokjes op de spieren zetten waardoor endorfine wordt aangemaak dat de pijn stilt) en probeer dus zoveel mogelijk te sporten maar ook weer niet door te slaan :+ :')