Winner: Het laagste!

hihi, zou toch kunnen? misschien vocht?
Goed zo Karin!!
Welkom Daniela!
Bah Roos wat rot van je werk? Is ook een van mijn grootste angsten!
Om nog even terug te komen op het hardlopen, ik loop 3 x in de week alleen, soms gaat vriendje mee op skates of op de fiets, maar dat is meer om te meten hoe mijn snelheid is (ahum niet zo snel... tussen den 7 en 8 km gemiddeld...ach ja, ben nog beginner zullen we maar zeggen)
Vanaf morgen fitnesskleding en hartslag horloge bij de Lidl te koop, denk dat ik voor mijn werk even langs ga.
Mayflower, dat herken ik wel, ik wil ook zoo ontzettend graag! het doet me eigenlijk ook niets meer als ik bij de kassa een berg twixen of kitkats zie liggen... want dat staat mn doel in de weg
Vanavond etentje met schoonouders en anderen. Ben wel een beetje bang voor de room, de boter waar in gekookt word en het toetje, die laatste neem ik gewoon liever niet

tips?
Daphne: ritme vinden is ook moeilijk! Misschien afwegen hoevaak je moet eten om je hongergevoel tegen te gaan en dan wekkertje zetten? Als je je honger namelijk voor bent heb je minder kans om ongezonde dingetjes te willen eten... Hoop dat het gaat lukken!

en ik ga ook bij een dietiste en voor mij werkt het super!