[Centraal] Diëten en afvallen deel 4

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

monique1983

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-13 21:16

Dame23 schreef:
monique1983 schreef:
dankje foto van voor staat boven aan me profiel voor de vergelijking

toevallig hier iemand ooit iets kwa beroeps cursus sport massage gedaan mischien of weet iemand er meer over

Heb je ook een foto van nu?
Of ben ik nu heel blond dat ik die niet zie of niet terug kan vinden??

Op de vorige pagina had ik recente gezet 268

SdaphneS

Re: [Centraal] Diëten en afvallen deel 4

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-13 21:21

Ik zit echt in een dip.
het ging een tijdje goed, vijf kilo afgevallen, onderhand zit bijna alles er al weer aan.
Denk dat ik binnenkort wil beginnen aan de weightwatchers. Merk wel dat ik door meer sporten, veel meer spieren krijg, maar ik eet echt slecht.
Zit er over na te denken om professionele begeleiding te gaan zoeken, heb echt een probleem met eten wat ik alleen niet kan tackelen. :\

hannahaapje

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-13 21:50

Een dietist(e) kan inderdaad vast goede begeleiding bieden. :)

Okee doei mensen, ik ga weer zwemmen.

Maartje__

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-13 22:09

@Roosch: wat klote van je werk :(
@Negerzoen: wow je ziet het goed in je gezicht idd, mooi!
@Daniella: welkom! 23 kilo is al heeeeel veel, knap!
@Dide: ik loop het liefst alleen, heeeeeerlijk! 90ties muziek op en lekker rennen op toybox spice girls en aqua :D
@Regallie: ik loop 3 keer in de week hard, soms 5 km, soms 20. Hangt er beetje vanaf hoe ik me voel, hoeveel tijd ik heb en wat het weer doet. Opbouwen was zwaar eerste maanden maar nu is het echt even een rust momentje geworden, lekker genieten!
@Mayflower: 11.4 km met dit weer, respect! Ik kon niet meer motivatie vinden als voor 6 km haha.
@Danseresje: zag het ook al in hardloop topic voorbij komen, 11.5, super! Mooie instelling, mensen lekker laten denken! Jij bent tenminste aan het bewegen, de mensen die het hardst roepen zijn altijd degene die in de auto zitten.
@Dais, ga je dan niet gewoon te hard? Als ik boven m'n tempo ga lopen dan krijg ik totaal geen lucht meer en voel ik heel snel m'n kuiten verzuren.
@daphne, klote :( diëtiste kan nooit kwijt lijkt me? Niet opgeven in ieder geval, je kunt het!
@hannahaapje, lekker is dat hè, laat op de avond zwemmen. Geniet ervan!

Ik heb een lekker dagje achter de rug, goed gegeten en dik uur actief gesport totaal :) nog even wat aan school doen en dan naar bed, op naar weer een nieuwe dag vol gezond eten en lekker sporten!

Glenda

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-13 22:24

Jeetje wat gaan jullie hard!
Ik lees voornamelijk veel goede resultaten!top! *\o/*
Voor en na foto's is altijd leuk om te zien,en erg motiverend.

SdaphneS:wat balen dat je een dipje hebt!ik ben wel enthousiast over weight watchers.
Wat gaat er nu niet goed in je eetpatroon dan?

corientjuhh

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-13 23:43

Sorry dat ik niet zoveel op anderen reageer
Top iig van al die resultaten
Ondanks dat ik er afgelopen tijd niet echt op gelet heb (kwa eten) toch opeens 2 kilo minder
Ach zal wel van korte duur zijn :-P

Glenda

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-13 23:46

Wat goed corientjuhh!het is vaak niet eens zo verkeerd als je even wat minder streng bent,ik heb ook wel eens voor zo'n verrassing gestaan ;)
Alleen wel opletten dat je je wel weer herpakt en de slechte gewoontes er niet weer insluipen..(helaas ervaringsdeskundige :o )

Cadaz

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-13 23:59

Mayflower_ schreef:
Roosch: Wat kalote zeg van je baan! Gelukkig weerhoudt het je niet! +:)+

Negerzoen: Het is zeker aan je gezicht te zien! Staat je goed!
Danielle: Hoi welkom! Geef je zelf ook toe aan de vreetbuien of ga je op dat moment wat anders doen? 23 kg is ook al heel wat! Hoeveel wil je er nog af hebben?
Danseresje: 10 km lopen! Goed zeg! Als je nou in de buurt woonde dan had ik je uitgedaagd. 8-) loop zelf ook :)

Ik kan het niet tegen houden en geef er helaas aan toe :(

Ik wil er nog 17kg af. Heb dus nog wel even te gaan!

SdaphneS

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-13 00:00

glenda schreef:
Jeetje wat gaan jullie hard!
Ik lees voornamelijk veel goede resultaten!top! *\o/*
Voor en na foto's is altijd leuk om te zien,en erg motiverend.

SdaphneS:wat balen dat je een dipje hebt!ik ben wel enthousiast over weight watchers.
Wat gaat er nu niet goed in je eetpatroon dan?

Het belangrijkste, ik heb geen patroon.
Ik studeer nog, waardoor elke week er anders uit ziet. Daarnaast werk ik 20 uur in de week.
Hierdoor ondervindt ik veel moeite met het vinden van een eetpatroon. Momenteel ben ik bezig om een patroon te krijgen.
Elke dag op een bepaalde tijd uit bed komen en op redelijk vaste tijden te eten.
Alleen wanneer ik dan eet, dan maak ik verkeerde keuzes. Teveel kalorien en te veel fast food.
Sorry voor het lange antwoord. :o

N0a

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-13 01:13

Dag allemaal! :wave:
Ben al een tijdje niet meer in dit topic geweest, helaas vanwege persoonlijke omstandigheden. Nu na alle ellende raap ik mijzelf weer bij elkaar en ga echt weer op mijn lijn letten. |o Baal zo dat ik enorme vreetbuien heb gehad en daardoor weer alle kilo's die ik kwijt was (oke het waren er maar 3 :') ) er weer bij heb. De stomme winter wil ook niet echt mee werken, want door de kou wil ik graag comfort food eten. Lekker blokje chocola bij de thee, lekkere warme choco, lekker sauczijnbroodje erbij. DRAMA dus -O- En door de kou ben ik ook gestopt met hardlopen, ik durf niet eens naar buiten in m'n sportbroek, bang dat ik spontaan bevries :brr: ben dan ook wel een enorme kou-kleum. Laat het maar snel lente worden, dan eet ik vaak ook gezonder. Lekkere lichte salades etc.

Voor iedereen waarbij het super gaat (veel goede resultaten gelezen)!! Hartstikke goed, zet hem op!!
Voor iedereen waarbij het poedersuiker gaat, we kunnen het en slaan ons er gewoon doorheen *\o/* :j

Mayflower_

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-13 09:29

Ik haal ook best veel motivatie uit dit topic als ik even een 'dipje' of zwak moment heb. Heb wel een ijzeren discipline (Heb ik van mijn vader gekregen, thanks pap. :D ) maar dat is meer omdat ik zo graag wil en ook resultaat wil zien.

N0a: Ik loop met een thermo legging onder mijn broek. Heerlijk warm! Je kunt het!

KarinW86

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-13 09:34

Vandaag staat de teller op -3 kg :D

Winner91

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-13 09:50

Ik snap er niks van, gister woog ik 68.8 kg en vanmorgen 67.4 kg. Welk gewicht moet ik dan aanhouden?

Donatello86

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-13 09:59

@ Winner, die van vandaag ;)

Winner91

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-13 10:03

Hoe kan dat zoveel schelen, het was dezelfde tijd

wollie2004

Winner: Het laagste! :o hihi, zou toch kunnen? misschien vocht?

Goed zo Karin!!

Welkom Daniela!

Bah Roos wat rot van je werk? Is ook een van mijn grootste angsten! :(:)

Om nog even terug te komen op het hardlopen, ik loop 3 x in de week alleen, soms gaat vriendje mee op skates of op de fiets, maar dat is meer om te meten hoe mijn snelheid is (ahum niet zo snel... tussen den 7 en 8 km gemiddeld...ach ja, ben nog beginner zullen we maar zeggen)
Vanaf morgen fitnesskleding en hartslag horloge bij de Lidl te koop, denk dat ik voor mijn werk even langs ga.

Mayflower, dat herken ik wel, ik wil ook zoo ontzettend graag! het doet me eigenlijk ook niets meer als ik bij de kassa een berg twixen of kitkats zie liggen... want dat staat mn doel in de weg :D
Vanavond etentje met schoonouders en anderen. Ben wel een beetje bang voor de room, de boter waar in gekookt word en het toetje, die laatste neem ik gewoon liever niet :o tips?

Daphne: ritme vinden is ook moeilijk! Misschien afwegen hoevaak je moet eten om je hongergevoel tegen te gaan en dan wekkertje zetten? Als je je honger namelijk voor bent heb je minder kans om ongezonde dingetjes te willen eten... Hoop dat het gaat lukken! :D en ik ga ook bij een dietiste en voor mij werkt het super!

Heleen_B

Als je 2 keer op de weegschaal gaat staan en daar het gemiddelde van nemen..

Glenda

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-13 10:26

Weer dames die zijn afgevallen! *\o/*
Ik zelf gelukkig ook,woog nu 69,0 :) heb m'n 3e ster gehaald bij de Weight Watchers (1 voor 5%,1 voor de eerste 3kg en 1 voor de volgende 3kg) :D
Moet zeggen dat dit topic ook wel motiverend is,al die fanatieke lijners +:)+

@SdaphneS:zou het helpen om per dag een eetschema te maken?dit helpt misschien om een beter eetpatroon te krijgen.

@Noa: welkom! jou probleem komt mij ook wel bekend voor,in de winter heb je ook overal trek in :o maar wij slepen je door de moeilijke momenten heen hoor!
Hoeveel wil je nog afvallen?

@Winner91:er valt soms geen pijl te trekken op je lichaam,ik was gister ook 0,7 zwaarder.en ik reken ook gewoon het gewicht van vandaag.
Ik weeg me ook meerdere keren per week en reken dan het lichtste gewicht,ik voel me daar prettig bij en als ik de ene dag zwaarder ben dan de ander kan ik dat ook wel goed incasseren.want schommelingen horen er nou eenmaal bij.

Mayflower_

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-13 10:26

wollie2004 schreef:
Winner: Het laagste! :o hihi, zou toch kunnen? misschien vocht?

Goed zo Karin!!

Welkom Daniela!

Bah Roos wat rot van je werk? Is ook een van mijn grootste angsten! :(:)

Om nog even terug te komen op het hardlopen, ik loop 3 x in de week alleen, soms gaat vriendje mee op skates of op de fiets, maar dat is meer om te meten hoe mijn snelheid is (ahum niet zo snel... tussen den 7 en 8 km gemiddeld...ach ja, ben nog beginner zullen we maar zeggen)
Vanaf morgen fitnesskleding en hartslag horloge bij de Lidl te koop, denk dat ik voor mijn werk even langs ga.

Mayflower, dat herken ik wel, ik wil ook zoo ontzettend graag! het doet me eigenlijk ook niets meer als ik bij de kassa een berg twixen of kitkats zie liggen... want dat staat mn doel in de weg :D
Vanavond etentje met schoonouders en anderen. Ben wel een beetje bang voor de room, de boter waar in gekookt word en het toetje, die laatste neem ik gewoon liever niet :o tips?

Daphne: ritme vinden is ook moeilijk! Misschien afwegen hoevaak je moet eten om je hongergevoel tegen te gaan en dan wekkertje zetten? Als je je honger namelijk voor bent heb je minder kans om ongezonde dingetjes te willen eten... Hoop dat het gaat lukken! :D en ik ga ook bij een dietiste en voor mij werkt het super!

Je kunt toch gerust zeggen dat je geen toetje wilt? Dat je genoeg eten hebt gehad. :D of dringen ze altijd aan?
Bedankt voor de tip van de lidl, daar ga ik morgen voor mijn werk ook maar even langs. :D

wollie2004

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-13 10:30

Het is in een restaurant en als het goed is krijgen we een menu dat samengesteld is... als het nou bij mn schoonouders thuis was zou ik zeker gewoon geweigerd hebben, maar ik kijk wel even, ik kan wel nee zeggen denk ik! (wil alleen niet aso zijn...) Normaal zou ik het naar mn vriendje schuiven, maar hij is eigenlijk ook best fanatiek geworden met afvallen, avondeten doen we sowieso samen en alle lekkere dingetjes op het werk die hij kan pakken heeft hij ook laten staan de afgelopen weken en bij hem is nu al 5 kg eraf!

Heleen_B

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-13 10:31

Hier gaat er ook nog steeds wat af. Voor het weekend voor het eerst onder de 70 kilo. Zondagavond uit eten geweest (en echt veeeeel gegeten :+), maandag een stukje appelkruimel gehad en 2 petit fours en vanmorgen gaf de weegschaal 69.3 aan, yeah :D
Laatst bijgewerkt door Heleen_B op 13-03-13 10:36, in het totaal 1 keer bewerkt

Naath86

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-13 10:32

Dat niet nee durven zeggen ken ik.. Hier gister op het werk gebak, ik gewoon nee gezegd. Ow is het weer zover, wat ongezellig ja.. Ik vind dat zo'n onzin!!

*Gaat nu weer in de meeleesmodus!*

KarinW86

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-13 10:34

Iedereen die weer is afgevallen super!!..

Malima

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-13 10:36

Hier vanochtend 70.0 hoop toch snel eronder te zitten, haha. 69,9 was mijn eerste doelstelling, ben er bijna! Daarna door naar de 65

dide

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-13 10:44

Gewoon niet te veel eten als je verplicht uit eten gaat! Zou hey zelf ook niet over mijn hart kunnen verkrijgen om nee te zeggen, dus dan maar kleine beetjes?

En het valt me heel erg op dat iedereen als streefgewicht heeft 65 kilo (ik net zo := ) ben dan wel benieuwd hoe lang jullie zijn.. :=